Direct hulp bij het oppakken van jouw klantvragen?

Wil jij klantenservice medewerkers (tijdelijk) in huren, dat kan! Chatkracht biedt medewerkers aan die (tijdelijk) op locatie komen werken. Onze medewerkers krijgen trainingen om nog beter de klantvragen te kunnen beantwoorden.

Neem contact op:

(Tijdelijk) klantenservice medewerkers inschakelen? Wij detacheren ook!

Wij hebben de oplossing waarbij wij een volledig team van specialisten plaatsen bij jou op locatie. Wij geloven dat een persoonlijke benadering het verschil kan maken in de klantervaring. De juiste specialisten werven en selecteren is een tijdrovend proces, dit proces nemen wij van je over. Het bieden van een goede klantenservice is namelijk essentieel geworden.

Klantenservice medewerkers op basis van jouw eisen

Op basis van jouw wensen en behoefte selecteren wij het juiste profiel.  Onze maatwerkoplossing helpt organisaties die behoefte hebben aan specialisten binnen hun eigen omgeving. Hierbij heb jij de volledige vrijheid om deze specialisten in te zetten zoals jij dat wilt. Dus zonder jouw manier van werken aan te moeten passen en gebruikmakend van jouw eigen vertrouwde systemen en koppelingen.

Deze specialisten zijn niet alleen betrokken bij de dagelijkse processen maar zijn écht een onderdeel van jouw organisatie en cultuur. Ze zijn daarom nog meer betrokken bij jouw eigen organisatie. Alle specialisten zijn in dienst van Chatkracht. Daarmee neemt zij werkgeversrisico’s uit handen en draagt verantwoordelijkheid voor het werven van nieuwe specialisten.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over detachering van klantenservice medewerkers?

De toegevoegde waarde van Chatkracht

Bij Chatkracht werken wij met specialisten die zich dagelijks willen ontwikkelen en verbeteren. Het (elkaar) helpen, flexibel zijn en het zoeken naar oplossingen zit in ons karakter. Onze specialisten zijn opgeleid en hebben ervaring, hebben kennis van gesprekstechnieken en kunnen de (klant) behoefte snel achterhalen. De specialisten van Chatkracht hebben ervaring met Social Messaging, E-mail, telefonie maar ook chatbots en live-chat functies.  Al deze specialisten hebben hun eigen achtergrond en kwaliteit. Maar aan één ding specifiek beleven wij veel plezier: Wij gaan altijd voor ultieme klanttevredenheid en een optimale webcare. Onze specialisten zijn daarom direct inzetbaar!

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen