Direct hulp bij het oppakken van jouw E-Commerce klantvragen?

Wil je snel schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk geholpen worden? Laat Chatkracht jouw klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten meestal binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Het uitbesteden van je webshop klantenservice als deel van de
e-commercestrategie

De komst van e-commerce heeft veel nieuwe mogelijkheden gecreëerd voor organisaties om nieuwe klanten te bereiken met hun producten en diensten. Door hun producten en diensten online aan te bieden zijn zij altijd en overal te vinden voor potentiële klanten. Dit vraagt van organisaties dat zij zich focussen op het opzetten van een duidelijke en doelgerichte e-commercestrategie en webcarestrategie om potentiële klanten te overtuigen van hun merk. Door het ontbreken van het persoonlijke gezicht van de verkoopmedewerker in deze digitale omgeving, is het bieden van een persoonlijk aanspreekpunt essentieel voor een optimale klantervaring, klantretentie, leadgeneratie en hogere conversies! Wil jij je E-commerce klantenservice uitbesteden bij Chatkracht? Neem contact met ons op!

Het belang van een persoonlijke aanpak in een digitale omgeving

Veel klanten die online een aankoop doen missen het persoonlijke aanspreekpunt wanneer zij tegen vragen of twijfels aanlopen. Omdat er geen medewerker fysiek aanwezig is om hen te helpen zullen zij wellicht sneller afhaken of de aankoop doen op een plek waar hun vragen wel beantwoord worden. Dit laat zien wat het belang is van een duidelijk en persoonlijk aanspreekpunt in je webshop. Je klanten willen tenslotte snel contact op kunnen nemen wanneer zij tegen problemen aan lopen. Dat is wat wij noemen #ultiemeklanttevredenheid. Wij hebben ervaring met verschillende webshops en CMS systemen zoals:

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het hulp bij jouw E-commerce klantvragen?

Snel een passende oplossing voor de (potentiële)klanten

Bij Chatkracht zorgen we voor een goede klantenservicestrategie voor onze klanten die optimaal aansluit op hun huidige communicatiestijl. Wij passen onze dienstverlening aan op onze klanten in plaats van andersom. Dit kan zijn doormiddel van een chatbot, live-chat funtie, telefoon beantwoordservice, callcenter of flowbot. Door de doelgroep, de markt en de producten en diensten van onze klanten goed in kaart te brengen en onze dienstverlening hierop aan te passen, creëren wij #ultiemeklanttevredenheid en een sterke webcare. Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan nu contact met ons op!

De rol van Chatkracht als klantenservice en salesmedewerker binnen jouw organisatie!

Onze communicatiespecialisten hebben veel ervaring met veel diverse markten, waaronder de meubelbranche en tuincentra. Zo kunnen wij uw websitebezoekers optimaal begeleiden en adviseren in de customer journey. Wij nemen de verantwoordelijkheid dat wij als visitekaartje voor jouw organisatie mogen communiceren erg serieus. Daarom stellen wij van tevoren een uitgebreid kenniscentrum op waarin alle essentiële informatie over jouw organisatie, je merk en je producten of diensten staat beschreven. Deze vullen wij regelmatig aan met nieuwe informatie om altijd up-to-date te blijven en onze dienstverlening blijvend te optimaliseren. Daarbij zorgen wij er ook voor dat wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen binnen jouw werkveld. Dit doen wij met het belangrijkste doel om jouw website bezoekers altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen