E-mail
klantenservice uitbesteden uit bij Chatkracht

Loopt de e-mail inbox van je klantenservice elke dag helemaal vol? Onze chatspecialisten nemen graag dit werk uit handen. Wij zorgen ervoor dat jij enkel de e-mail hoeft te beantwoorden die er echt toe doet. Of we pakken alle e-mail uit handen, dat kan natuurlijk ook. Zo zorgen wij ervoor dat jij je kan focussen op de belangrijke zaken. De e-mail klantenservice uitbesteden kan uitstekend bij Chatkracht.

Optimaliseer je inbox door samen te werken

Houd je inbox van de klantenservice overzichtelijk door samen te werken met Chatkracht. We automatiseren workflows en processen, zo wordt het beheren van je e-mail een fluitje van een cent. Met één klik wijs je mails toe aan een specialist van Chatkracht. Zo behandel jij enkel de noodzakelijke binnenkomende e-mail berichten, onze ervaren medewerkers doen de rest. Door binnen dezelfde software te werken kunnen wij van elkaar leren, op deze manier bouwen wij onze kennis uit. Hierdoor kunnen onze specialisten meer taken overnemen en wordt onze samenwerking steeds waardevoller. Wil jij de e-mail klantenservice uitbesteden?

Transparantie is een van onze kenwaarden

Belangrijke data zoals reactiesnelheid, gemiddelde afhandeltijd en het aantal afgehandelde e-mails houden wij bij. Ook de meer inhoudelijke gegevens zoals het onderwerp van e-mailconversaties zijn voor ons van belang. Deze gegevens analyseren wij om zo onze samenwerking te optimaliseren. Alle data vind je terug in onze overzichtelijke dashboards. Op deze manier streven wij samen continu naar
#ultiemeklanttevredenheid.

Wat zijn de mogelijkheden?

Creëer overzicht

Koppel je e-mail (waaronder Outlook en Gmail) met onze software, zo houd je je inbox overzichtelijk.

Antwoord sneller

Ontwerp handige quick replies voor veelgestelde vragen.

Ga voor tijdbesparing

Laat veelgestelde vragen
beantwoorden door de specialisten
van Chatkracht.

Dit is slechts een greep uit de mogelijkheden. Wij gaan graag samen met jou in contact om te bespreken wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen!
Hoe Chatkracht
#ultiemeklanttevredenheid
mogelijk heeft gemaakt voor haar klanten
200+
tevreden klanten
+ 4 jaar
in het implementeren en onderhouden van maatwerk chatvensters
+ 100k
gevoerde chatgesprekken
< 20 seconden
is gemiddelde tijdsduur van de eerste reactie van een chatspecialist