Direct jouw e-mails laten beantwoorden?

Wil je een snelle en vriendelijke afhandeling van inkomende e-mails? Kies voor Chatkracht om jouw e-mailbeheer te verzorgen. Tijdens kantooruren zorgen wij ervoor dat je klanten snel en professioneel geholpen worden.

Neem contact op:

E-mail klantenservice uitbesteden

De groei van jouw onderneming brengt ongetwijfeld een hoop extra klantcontact met zich mee. Stroomt jouw inbox dagelijks helemaal vol of heb je moeite met het tijdig beantwoorden van inkomende vragen en opmerkingen? Onze communicatiespecialisten ontfermen zich graag over jouw e-mail klantenservice. Zo weet je niet alleen zeker dat jouw klanten snel en netjes geholpen worden, maar bespaar je ook een hoop tijd. Benieuwd wat Chatkracht voor jouw organisatie kan betekenen?

Samen houden we jouw e-mail inbox overzichtelijk

We nemen jouw e-mail klantenservice graag van je over, maar we begrijpen dat je daarbij graag zicht wilt houden op inkomende berichten. Daarom zorgen we voor een geautomatiseerde workflow waarin je met één klik inkomende e-mails aan ons toewijst. Zo kun je zelf bepalen welke berichten jij wilt beantwoorden en laat je de rest aan onze ervaren communicatiespecialisten over. Bovendien zorgen we ervoor dat we met dezelfde software werken als jij. Zo kunnen onze communicatiespecialisten steeds meer taken overnemen en wordt onze samenwerking extra efficiënt. Liever de gehele e-mail klantenservice bij ons uitbesteden? Dat kan natuurlijk ook.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Groeien door gegevens

Het maakt niet uit hoe lang we al met je werken, wij zullen blijven investeren in een waardevolle samenwerking. Dit doen we door belangrijke data als reactiesnelheid, e-mail onderwerp en de gemiddelde afhandeltijd bij te houden en te analyseren. Dit doen we in een voor jou inzichtelijk dashboard. Wel zo transparant. 

Wil je jouw gehele klantenservice optimaliseren? Je kunt niet alleen jouw e-mail, maar ook telefonie uitbesteden aan Chatkracht. Meer weten? Duik dan eens in onze informatie over een livechat, social media reacties, telefonische helpdesk of inbound callcenter.

Alle voordelen van het uitbesteden van jouw e-mail klantenservice op een rijtje

Creëer overzicht
Door Outlook, Gmail of een ander e-mailsysteem te koppelen met onze software, maken we jouw inbox overzichtelijk. 

Antwoord sneller
Veelgestelde vragen? Met onze automatische antwoorden krijgen jouw klanten razendsnel antwoord. 

Bespaar tijd
Bepaal welke e-mails jij zelf wilt beantwoorden, dan doen wij de rest.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen