De waarde van inbound telefonie

Ondanks de digitalisering van veel klantenservicekanalen blijft inbound telefonie zich bewijzen. Dit heeft meerdere redenen. Ten eerste waarderen mensen het persoonlijke contact dat geboden wordt door telefonie. Doordat klanten direct een medewerker kunnen spreken, hebben zij snel een antwoord op hun vraag en voelen zij zich sneller en beter geholpen. Dit verhoogt dus niet alleen de klanttevredenheid maar ook de kans dat klanten klant worden of klant blijven omdat zij zich goed geholpen voelen door jouw organisatie. De specialisten van Chatkracht helpen je hier graag bij.

Chatkracht

De meerwaarde van inbound telefonie binnen jouw organisatie

Het is belangrijk dat je telefonisch goed bereikbaar bent als organisatie. Het creëert vertrouwen bij consumenten, omdat zij zien dat ze jou ook direct kunnen bereiken en een echt persoon kunnen spreken met verstand van zaken in plaats van een computerscherm waarop zij het antwoord moeten lezen. Dit verhoogt voor veel klanten de waarde van je telefoonaanname service, producten en organisatie. Bij Chatkracht vinden we het belangrijk om altijd op de hoogte te zijn van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw organisatie en de sector waarin jouw organisatie actief is. Zo blijven wij ons dagelijks verbeteren om optimaal te communiceren voor jouw organisatie en je klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Zo kan Chatkracht jouw business goed ondersteunen met onze telefonische helpdesk.

Inbound telefonie opzetten om jou werk uit handen te nemen

Om een waardevolle inbound telefonieservice op te zetten, is het niet per se nodig dat je dit allemaal zelf op je neemt. Chatkracht kan je hierin ondersteunen of dit geheel uit handen nemen. Het uitbesteden van telefonie kan meerdere voordelen hebben, zoals het verlichten van de werkdruk voor je werknemers en het creëren van tijdsbesparing. Daarnaast bieden wij bij Chatkracht je klanten snel het antwoord dat zij verwachten bij online klantenservicekanalen. Op een persoonlijke en betrokken wijze zoals je die van ons gewend bent. Je kan het vergelijken met het overnemen van je receptiedienst. Onze communicatiespecialisten zetten zich dagelijks in om het optimale resultaat te behalen voor jouw klanten. Ontdek het Chatkracht callcenter en laat je verrassen.

Chatspecialisten

De meerwaarde van het uitbesteden van je inbound telefonie

Door je inbound telefonie (inbound callcenter) uit te besteden aan Chatkracht werk je aan een klantenservicestrategie die gericht is op het creëren van #ulltiemeklanttevredenheid op lange termijn. Door samen naar de mogelijkheden te kijken die zich nu en in de toekomst voor zullen doen, kiezen wij de juiste kanalen en communicatiestrategie. Wij kijken verder om onze service blijvend te optimaliseren en innoveren. Hierin vinden wij het belangrijk om blijvend samen te werken met jouw organisatie om deze zo goed mogelijk te representeren in de communicatie richting klanten. Wij zijn ervan overtuigd dat wij door nauw samen te werken met jouw organisatie het beste resultaat kunnen blijven behalen. Door onze dienstverlening blijvend te innoveren en te verbeteren op basis van gedeelde kennis bouwen wij aan een klantenservice die altijd #ultiemeklanttevredenheid realiseert. Dat is waar wij voor staan en dagelijks aan werken.