Telefonie header

Direct capaciteit voor jouw inbound telefonie?

Wil je dat jouw inkomende telefoontjes snel en professioneel worden afgehandeld? Bij Chatkracht nemen we graag het beantwoorden van jouw telefoongesprekken tijdens kantooruren over. Wij staat klaar om binnen enkele ringen te antwoorden, zodat jouw klanten direct vriendelijk te woord worden gestaan. 

Neem contact op:

De waarde van inbound telefonie

Inbound telefonie omvat alle inkomende telefoongesprekken richting jouw organisatie. En ja, die zijn nog steeds heel belangrijk. Naast de kracht van gedigitaliseerde klantenservice kanalen, zoals chatbots, flowbots en hybride chatbots, blijft inbound telefonie zich bewijzen. Veel klanten vinden het namelijk fijn om persoonlijk met een medewerker te kunnen spreken, in plaats van geholpen te worden door een bot. Maar inbound telefonie verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, ook de kans dat bellers klant worden of blijven wordt vergroot. Klinkt goed, toch? Daarom helpen wij je graag met het opzetten van een soepel inbound telefonie systeem.

Inbound telefonie header
Inbound telefonie door Chatkracht

Inbound telefonie binnen jouw organisatie

Nu je weet waarom het belangrijk is dat jouw organisatie ook telefonisch bereikbaar is, vertellen we je graag hoe je dit voor elkaar krijgt. Wij van Chatkracht helpen je graag met onze telefonische helpdesk. We kunnen je voor een deel ondersteunen, of je al het werk uit handen nemen. Zo verlicht je de werkdruk voor jouw werknemers en bespaar je bovendien een hoop tijd. Uiteraard zullen wij jouw klanten net zo snel en goed helpen als je eigen werknemers dat doen: onze eigen telefonisten staan bellers al binnen 30 seconden te woord! Dat doen ze op een vriendelijke, persoonlijke en betrokken manier. 

We blijven graag op de hoogte van de laatste innovaties op het gebied van klantenservice en kijken samen met jou naar de toekomst. We zijn ervan overtuigd dat we, door goed samen te werken met jouw organisatie, het optimale resultaat kunnen behalen.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het uitbesteden van jouw inbound telefonie?

Alle voordelen op een rijtje

Door je inbound telefonie uit te besteden aan Chatkracht, kun je je klantenservice richten op ultieme klanttevredenheid. Wij bereiken dit door je klanten persoonlijk en betrokken te woord te staan en tegelijkertijd snel te helpen met hun vragen. Doordat je jouw inbound telefonie volledig aan ons kunt toevertrouwen, verlicht dit de werkdruk voor jouw klantenserviceteam aanzienlijk. Zo bespaar jij tijd en worden jouw klanten vriendelijk te woord gestaan. Een win-win dus!

Onze medewekers streven naar #ultiemeklanttevredenheid door elke oproep met zorg en aandacht te behandelen. We begrijpen het belang van een persoonlijke benadering en snelle responstijden. Door Chatkracht in te schakelen, geef je jouw klanten de aandacht die ze verdienen. Wil je meer weten over hoe je inbound telefonie naadloos kunt integreren in jouw organisatie? Neem gerust contact met ons op; we staan klaar om je te helpen!

 

Inbound telefonie - Chatkracht
Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen