Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan op Instagram? Laat dan jouw Instagram klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord.
Instagram – het platform om jouw leven in foto’s te delen en te ontdekken wat de rest van de wereld bezighoudt. De mogelijkheid om op content te reageren en Direct Messages te sturen, creëert ontzettend veel interactie. Dit biedt bedrijven de kans om de jongere doelgroep te bereiken op een laagdrempelige manier. Maar onthoud wel: interactie op Instagram gaat behoorlijk snel. Kom je er zelf niet aan toe om tijdig te reageren op je DMs, of worden het er gewoon teveel om bij te houden? Kies er dan voor om jouw Instagram-klantenservice uit te besteden aan Chatkracht. Door onze snelle en vriendelijke aanpak bereiken we binnen de kortste keren #ultiemeklanttevredenheid voor jouw organisatie.
Er zijn bedrijven die ervoor kiezen om niet in te gaan op reacties via Instagram. Een gemiste kans, in onze ogen. We zullen even uitleggen waarom. Een reactie op een post is zichtbaar voor alle Instagram-gebruikers. Door behulpzaam te reageren op negatieve comments of sceptische vragen, kun je dit soort reacties omzetten in een positieve bijdrage voor jouw organisatie. Maar reageren op positieve reacties kan ook een goede invloed hebben op de online-reputatie van jouw organisatie. Zo leidt dit vaak tot hogere klanterentie en moedigt het potentiële klanten om te kiezen voor jouw producten of diensten. Kortom: reageren kan nooit kwaad!
Kom je daar zelf niet aan toe? Dan pakken wij het graag voor je op. We leren onze communicatiespecialisten hoe ze jouw doelgroep het beste kunnen benaderen. Zo kunnen we jouw organisatie optimaal representeren via Instagram. Door direct en vriendelijk te reageren op zowel negatieve als positieve reacties, versterken we jouw online reputatie. Niet alleen via Instagram, maar ook via Facebook Messenger, WeChat, Telegram, Google Business, Whatsapp en Twitter. Meer weten? Lees dan vooral even verder.
Aangenaam, Chatkracht. Je kunt bij ons terecht voor het uitbesteden van jouw klantenservice. Of je nu hulp nodig hebt op Instagram, Facebook, telefonie of live chat – wij zijn er voor je. Onze communicatiespecialisten zitten elke dag van 09.00 tot 21.00 uur klaar om al jouw binnenkomende berichten razendsnel te beantwoorden. Dat doen we op een manier die past bij jouw organisatie, maar altijd even klantvriendelijk en persoonlijk. Dat past bij Chatkracht, en leidt vrijwel altijd tot #ultiemeklanttevredenheid.
Het uitbesteden van jouw Instagram-klantenservice leidt niet alleen tot meer tevredenheid onder jouw klanten. Je bespaart er zelf ook een hoop tijd mee. Jij hoeft niets te doen, terwijl de mensen in jouw Direct Messages inbox sneller dan ooit geholpen worden. Dat komt omdat onze communicatiespecialisten altijd binnen 5 tot 10 minuten op binnenkomende berichten reageren. En met reageren, bedoelen we ook écht reageren. We gaan het gesprek met jouw klanten aan totdat we zeker weten dat ze tevreden zijn.
Door Chatkracht in te schakelen voor jouw klantenservice, geef je jouw klanten de mogelijkheid om vragen te stellen via het kanaal dat hun voorkeur heeft. Maar onze hulp gaat verder dan het overnemen van een klantenservice kanalen. Door slimme software koppelingen te maken met programma’s als Simplicate, Trengo, Zapier en Zendesk creëren we overzicht voor jouw organisatie. Wil je weten wat we kunnen betekenen voor jouw organisatie?
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media