Direct hulp bij Kaufland klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw Kaufland klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Jouw Kaufland klantenservice, onze prioriteit

Je bent vast weleens langs een Kaufland filiaal gereden bij een bezoekje aan onze oosterburen. Maar wist je dat deze Duitse supermarktketen ook een grote online marktplaats heeft? Deze website, die je kunt vergelijken met Bol.com of Amazon, is dé plek om jouw producten op de Duitse markt te krijgen. Maar zoals bij iedere online marktplaats, zal aanwezigheid op Kaufland je ook wat extra werk opleveren. Denk aan het uitdraaien van orders en webcare-zaken, zoals het beantwoorden van klantvragen. Om een gunstige verkooppositie te verkrijgen en te behouden, is het belangrijk om jouw Kaufland-klanten snel en vriendelijk te woord te staan. En daar kunnen de communicatiespecialisten van Chatkracht je heel goed bij helpen. Met onze vlotte vingers, persoonlijke aanpak en jarenlange ervaring nemen we de boel graag van je over. Zo haal je het beste uit jouw Kaufland-klantenservice, zonder daar zelf meer tijd aan kwijt te zijn.

Chatkracht streeft naar kwaliteit en tijdsbesparing

Binnen onze dienstverlening staat het ontzorgen van onze klanten centraal. Zo kun jij jouw bereikbaarheid uitbreiden zonder dat dit je structureel meer tijd kost. Onze ervaren mensen nemen de werkzaamheden binnen Kaufland graag van je over. Wij controleren de orders meerdere keren per dag en verwerken deze op de juiste manier in jouw ordersysteem. Daarnaast houden onze specialisten zich bezig met het oppakken en afhandelen van binnenkomende klantvragen. We spreken samen af wat we oppakken en op welke manier we dit doen. Kwaliteit is hierbinnen enorm belangrijk. Het snel afhandelen van klantvragen bespaart tijd op de korte termijn, maar kost juist tijd op de lange termijn. De specialisten van Chatkracht pakken jouw binnenkomende klantvragen volledig op en nemen hiervoor de tijd. Alleen op die manier breng je dit klantcontact tot een succes. Daarom gaat Chatkracht samen met jou voor #ultiemeklanttevredenheid, conversieverhoging en klantretentie!

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Haal het maximale uit Kaufland

Onze specialisten denken graag mee bij het inrichten van de juiste workflow voor jouw organisatie. De expertise die wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd biedt hiervoor de basis. Gaan we enkel vragen beantwoorden of gaan we direct de relevante informatie verwerken in de belangrijke systemen? Afhankelijk van jouw wensen bepalen we in hoeverre onze specialisten toegang krijgen tot jouw systemen. Hoe meer onze specialisten kunnen inzien, hoe minder werk er voor jou overblijft. Dit kan alleen met toegang tot de voor jullie essentiële systemen. Denk daarbij aan Lightspeed, Teamleader, Magento, WooCommerce, Shopify, Prestashop en CCV Shop. Dat is onze kracht, zo worden we een verlengstuk van jouw organisatie.

Op basis van deze toegang en de data die daarmee gemoeid is, stellen we periodiek een maatwerk dashboard op. Dit geeft een overzicht van de afgelopen periode en gebruiken we daarnaast, mits gewenst, om adviezen te geven om jouw werkprocessen nog efficiënter in te richten. Uiteraard nemen we onze eigen dienstverlening hierin ook onder de loep. Zo streven wij naar #ultiemeklanttevredenheid 

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen