Klantenvragen beantwoorden op Kaufland uitbesteden?
Van oorsprong is Kaufland een Duitse supermarkt, onderdeel van de Schwarz groep waaronder ook Lidl valt. Kaufland is uitgegroeid tot zoveel meer dan een supermarkt. Naast een aanbod per filiaal heeft Kaufland ook een grote online marktplaats. Dé plek om jouw product aan te bieden op de Duitse markt. Je kan het vergelijken met Bol.com of Amazon. Op Kaufland.de wordt er van alles en nog wat aangeboden, van elektronica tot tuingereedschap en van kleding tot meubels. Kortom, Kaufland is een geschikt extra kanaal om jouw producten ook over de grens te verkopen. Net zoals binnen andere verkoopkanalen komt bij Kaufland extra werk kijken. Denk hierbij aan het uitdraaien van orders en het verwerken van webcare zoals klantvragen. Wil je wel optimaal gebruik maken van Kaufland maar niet te veel tijd besteden aan de bijkomende handelingen, dan biedt Chatkracht de uitkomst. Onze specialisten nemen deze werkzaamheden graag uit handen. Dat is #ultiemeklanttevredenheid.
Chatkracht streeft naar kwaliteit en tijdsbesparing
Binnen onze dienstverlening staat het ontzorgen van onze klanten centraal. Zo kun jij jouw bereikbaarheid uitbreiden zonder dat dit je structureel meer tijd kost. Onze ervaren mensen nemen de werkzaamheden binnen Kaufland graag van je over. Wij draaien de orders meerdere keren per dag uit en verwerken deze op de juiste manier in jouw ordersysteem. Daarnaast houden onze specialisten zich bezig met het oppakken en afhandelen van binnenkomende klantvragen. We spreken samen af wat we oppakken en op welke manier we dit doen. Kwaliteit is hierbinnen enorm belangrijk. Het snel afhandelen van klantvragen bespaart tijd op de korte termijn, maar kost juist tijd op de lange termijn. De specialisten van Chatkracht pakken jouw binnenkomende klantvragen volledig op en nemen hiervoor de tijd. Alleen op die manier breng je dit klantcontact tot een succes. Daarom gaat Chatkracht samen met jou voor #ultiemeklanttevredenheid conversie verhoging en klantretentie!
Haal het maximale uit Kaufland
Onze specialisten denken graag mee in het inrichten van de juiste workflow voor jouw organisatie. De expertise die wij door de afgelopen jaren heen hebben opgebouwd biedt hiervoor de basis. Gaan we enkel vragen beantwoorden of gaan we direct de relevante informatie verwerken in de belangrijke systemen. Afhankelijk van jouw wensen bepalen we in hoeverre onze specialisten toegang krijgen tot jouw systemen. Hoe meer onze specialisten in kunnen zien, hoe minder werk er voor jou overblijft. Dit kan alleen met toegang tot de voor jullie essentiële systemen. Denk daarbij aan Lightspeed, Teamleader, Magento, WooCommerce, Shopify, Prestashop en CCV Shop. Dat is onze kracht, zo worden we een verlengstuk van jouw organisatie.
Op basis van deze toegang en de data die daarmee gemoeid is, stellen we periodiek een maatwerk dashboard op. Dit geeft een overzicht van de afgelopen periode en gebruiken we daarnaast, mits gewenst, om adviezen te geven om jouw werkprocessen nog efficiënter in te richten. Uiteraard nemen we onze eigen dienstverlening hierin ook onder de loep. Zo streven wij naar #ultiemeklanttevredenheid.