Bespaar tijd door te koppelen

Tegenwoordig wordt er veel gebruik gemaakt van Sociale Media kanalen zoals WhatsApp, Facebook, Instagram, Twitter, Telegram en WeChat. Voor organisaties is het belangrijk om bereikbaar te zijn op deze kanalen waarde klant zich bevindt. Chatkracht ondersteunt je graag met het uitbreiden van je bereikbaarheid en biedt hierin verschillende webcare oplossingen.

Om het maximale uit de bereikbaarheid en uitbesteding te halen is het verstandig om de mogelijkheden te bekijken of software gekoppeld kan worden aan bijvoorbeeld het huidige CRM systeem. Op deze manier sluit de uitbesteding van Chatkracht naadloos aan bij jouw organisatie. Zo ga je efficiënter te werk en houd je tijd over voor zaken die er echt toe doen. Zo verzorgen wij ook chatbots, flowbots en live-chat functies op websites voor een ultieme klanttevredenheid. Bij het uitbesteden van je klantenservice worden handige koppelingen met verschillende softwaresystemen gemaakt.

Focus op efficiëntie

Onze chatspecialisten sturen standaard alle gesprekken die er worden gevoerd door naar het mailadres wat we samen hebben afgesproken. Zo ben je direct op de hoogte van de gevoerde gesprekken en kun je waar nodig direct actie ondernemen. Wij kijken hierin graag mee of we processen kunnen versnellen. Zo kunnen onze chatspecialisten bijvoorbeeld direct de gegevens invullen in jouw CRM-systeem zoals Teamleader, Pipedrive, AFAS of Exact

Op deze manier krijg je een lead gelijk in jouw systeem verwerkt, precies op de plek waar je dit wil hebben. Door te werken met deze koppeling, haal je een stap uit de schakel. Daardoor werk je sneller en komt de lead direct op de juiste plek terecht. Salesforce en Zoho zijn voorbeelden van mogelijke koppelingen.

1. Mogelijke
koppelingen maken

Binnen de uitbesteding van jouw klantenservice zetten wij graag dat extra stapje. Wij gaan verder dan enkel het beantwoorden van veel gestelde vragen. Wij streven ernaar om jou te ontzorgen. Dat lukt nog beter door samen te kijken naar welke koppelingen er mogelijk zijn. Wij denken graag mee in de structuur van jouw organisatie. Denk hierbij aan mogelijke koppelingen met de voorraad- en ordersystemen die je op dit moment gebruikt. Door met deze systemen een koppeling te maken, kunnen onze chatspecialisten nog meer voor jouw klanten betekenen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het beantwoorden van vragen omtrent levertijden, voorraad en bestellingen.

2. Service uit
handen nemen

Zo kunnen wij inzien of een order goed is binnengekomen en wanneer deze daadwerkelijk uitgeleverd gaat worden. We bepalen samen tot welk niveau onze chatspecialisten kunnen komen. Dit kan gaan van enkel het inzien van de gegevens tot daadwerkelijk wijzigingen doorvoeren, bijvoorbeeld in de adresgegevens van een klant.

Op deze manier nemen wij werk voor jou uit handen. Wij hoeven deze vragen niet meer door te sturen en kunnen deze direct oppakken. Dit zorgt voor tijdsbesparing, maakt jou klantenservice sneller en zorgt voor een hogere klanttevredenheid.

3. Verder kijken naar
nieuwe mogelijkheden

Koppelingen met de volgende systemen behoren tot de mogelijkheden: Lightspeed, WooCommerce, Shopify, Magento, Zendesk en Hubspot. Wij hebben ervaring met het werken in deze systemen en kunnen hier direct mee aan de slag.

Daarnaast staan wij open voor het ontdekken van nieuwe systemen. Onze chatspecialisten pakken dit snel op. Benieuwd welke koppelingen we voor jouw organisatie kunnen maken? Neem contact op!

Hoe Chatkracht
#ultiemeklanttevredenheid
mogelijk heeft gemaakt voor haar klanten

Chatkracht

Hybride model & Chatbot

‘Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo ‘Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo’

Chatkracht

Hybride model & Chatbot

‘Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo ‘Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo’

Chatkracht

Hybride model & Chatbot

‘Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo ‘Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo’

200+
tevreden klanten
+ 4 jaar
in het implementeren en onderhouden van maatwerk chatvensters
+ 100k
gevoerde chatgesprekken
< 20 seconden
is gemiddelde tijdsduur van de eerste reactie van een chatspecialist