Telefonie header

Direct capaciteit beschikbaar voor jouw receptiedienst!

Wil jij een snelle en vriendelijke afhandeling van inkomende telefoongesprekken? Kies voor Chatkracht voor jouw receptiedienst. Tijdens kantooruren staan wij jouw klanten graag te woord. 

Neem contact op:

Wij zijn jouw receptiedienst

Hoewel online bereikbaarheid essentieel is voor het bouwen van een bedrijf, wordt het belang van een goede telefonische helpdesk nog vaak onderschat. Omdat veel potentiële klanten de voorkeur geven aan telefonische hulp, is een snelle en vriendelijke receptiedienst de sleutel tot een betere klantervaring. Het opzetten en onderhouden van een telefonische helpdesk kan veel tijd kosten, maar wij helpen je graag! Of je jouw receptiedienst nu het liefst deels of helemaal uit handen geeft – ons team van communicatiespecialisten staat voor je klaar! Benieuwd hoe Chatkracht jouw organisatie ondersteunt?

Onze receptiedienst is van alle markten thuis

De receptiedienst is het visitekaartje van jouw organisatie. Jouw telefoondienst is het eerste aanspreekpunt voor klanten en bovendien erg bepalend voor het imago van jouw bedrijf. Daarom is het belangrijk dat je goed bereikbaar bent om jouw klanten goed en vriendelijk op weg te helpen. Van opnemen en afspraken verzetten tot terugbellen – onze communicatiespecialisten zijn van alle markten thuis. En omdat je zelf beslist waar en wanneer je onze hulp kunt gebruiken, wordt je telefoondienst niet alleen een stuk efficiënter, maar ook voordeliger. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Chatkracht maakt het verschil

Het voordeel van het hebben van een telefonische receptiedienst is dat je klanten de mogelijkheid biedt om persoonlijk contact te hebben met jouw organisatie. Potentiële klanten hebben meer vertrouwen in jouw organisatie, producten en diensten wanneer ze er daadwerkelijk iemand over hebben kunnen spreken. Het kan echter veel tijd kosten om zelf een professionele telefoniedienst op te zetten. Daarom nemen wij het graag van je over. Onze communicatiespecialisten zitten voor je klaar. Ze zijn getraind in een persoonlijke benadering en weten precies hoe ze het verschil kunnen maken voor jouw klanten. Benieuwd wat we kunnen betekenen voor jouw organisatie?

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?

We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen