Receptiediensten voor telefonische bereikbaarheid
Bereikbaarheid via de telefoon is essentieel voor jouw organisatie. Je kunt de telefoon eenvoudig doorschakelen naar een specialist van Chatkracht, denk daarbij aan pauzes of vakantie. Uiteraard kan je ook de telefoon altijd doorschakelen of ervoor kiezen dat je enkel de overloop doorschakelt. Deze telefoonbeantwoordservice komt bij veel bedrijven goed van pas.
Klanten terugbellen door een goede receptiedienst
Moet een klant worden teruggebeld met een eenvoudige boodschap of moet een afspraak worden verzet? Specialisten van Chatkracht kunnen dit eenvoudig van je overnemen.
Vaak is de receptie het eerste aanspreekpunt voor klanten, dit kan zowel fysiek als telefonisch zijn. De receptie is het visitekaartje van jouw organisatie. De eerste reactie is essentieel en bepaalt voor een belangrijk deel het imago van jouw organisatie. Klanten willen het gevoel hebben dat een medewerker klaar staat. De eerste klantvragen gaan vaak via de receptie. Dat wil je toch goed voor elkaar hebben? Voor kleinschalige organisaties is het vaak niet rendabel om een fulltime receptioniste in dienst te nemen, maar ook voor grotere organisaties is de receptioniste niet altijd beschikbaar. Jouw receptie aan Chatkracht uitbesteden is niet alleen efficiënter maar ook voordeliger.
Persoonlijk contact bij de receptiedienst
Receptiewerk biedt iets wat voornamelijk digitale klantenservicekanalen niet bieden; persoonlijk contact. Potentiële klanten hebben meer vertrouwen in je organisatie en de producten of diensten die je aanbiedt wanneer zij persoonlijk iemand gesproken hebben over hun vragen of twijfels. Vooral wanneer hun vragen wat complexer zijn, biedt telefonisch contact de mogelijkheid om echt de tijd te nemen om deze vragen sneller en beter op te lossen. Onze specialisten nemen graag de telefonie uit handen en streven daarbij constant naar #ultiemeklanttevredenheid. Voor jou en ook voor jouw klanten.
Maak het verschil met de receptiedienst van Chatkracht
Wij geloven dat een persoonlijke benadering het verschil kan maken in de klantervaring. Door bezoekers een persoonlijke, empathische en snelle telefoonservice aan te bieden, maak je de klantervaring compleet. Het bieden van een goede telefoonaanname service is essentieel geworden. Al bekend met onze chatbots en flowbots?