Telefonie header

Direct capaciteit inzetten voor jouw telefoonaanname service?

Wil je inkomende telefoongesprekken snel en professioneel laten afhandelen? Laat Chatkracht je telefoonaanname service verzorgen. Wij zorgen ervoor dat je klanten tijdens kantooruren altijd vriendelijk en efficiënt geholpen worden.

Neem contact op:

Onze telefoonaanname service; altijd telefonisch bereikbaar

Het opzetten en onderhouden van een goede telefoonaanname service kan behoorlijk tijdrovend zijn. Daarom kiezen steeds meer organisaties ervoor om hun inbound telefonie uit te besteden aan Chatkracht. Met onze hulp ben je niet alleen beter, maar ook vaker bereikbaar. Ons vaste team van communicatiespecialisten zit altijd klaar om jouw inkomende telefoontjes te beantwoorden. En dankzij hun ervaring en vaardigheid in empathisch klantcontact tillen ze jouw klantervaring naar een nieuwe hoogte. Meer weten over het uitbesteden van jouw telefoonaanname service?

Bekwaam en betrouwbaar

We werken met een vast team van communicatiespecialisten: een groep vol enthousiaste mensen die zijn getraind in empathisch klantcontact. Als je jouw klantenservice uitbesteedt aan Chatkracht, zullen we samen een uitgebreid kenniscentrum opstellen. Dit wordt het handboek van onze communicatiespecialisten. Zo weten zij precies hoe ze jouw klanten effectief en efficiënt op weg kunnen helpen. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

We houden het overzichtelijk

Het uitbesteden van je telefoonaanname service betekent niet dat je de controle verliest. We sturen je altijd direct een samenvatting van de telefoongesprekken die onze communicatiespecialisten met jouw klanten voeren. Daarnaast richten we een speciaal dashboard voor je in. Zo heb je een compleet overzicht van alle telefoondiensten die we voor jou uitvoeren – van gespreksonderwerpen tot klantcontacten. Werk je met een CRM, ERP of agendasoftware? Dan zetten we alle info direct in jouw systeem. 

Waarom kiezen voor onze telefoonaanname service?

De kwaliteit van jouw telefoonaanname service is van groot belang voor de klantervaring van jouw organisatie. Zorg er dus voor dat jouw klanten de mogelijkheid hebben om snel en vriendelijk geholpen te worden. Door je gehele klantenservice uit te besteden aan Chatkracht, ben je bereikbaar wanneer jij dat wil. Neem contact met ons op en ontdek de kracht van het Chatkracht callcenter.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen