Altijd bereikbaar met onze telefoonaanname service

Als je je telefoonaanname service uitbesteedt, dan is er altijd een specialist van Chatkracht om je klanten te woord te staan. Zo hoef jij je geen zorgen te maken over jouw bereikbaarheid wanneer je in vergadering bent of onderweg. Daarnaast kan jij je richten op jouw core business, wij nemen de inbound telefonie wel van je over. Daarnaast kunnen jouw klanten je ook in de avond en in het weekend bereiken. De medewerkers van Chatkracht staan zeven dagen per week voor jouw klanten klaar. Ook tijdens feestdagen en vakanties. Zo kan Chatkracht jou business goed ondersteunen met onze telefonische helpdesk.

Chatkracht

Een vast team dat je telefoon aanneemt

Bij Chatkracht werkt men met een vast team. Het team is jouw flexibele telefoonservice. Het team weet alles van jouw organisatie en praat in jouw tone of voice. Je kan het vergelijken met het overnemen van je receptiedienst.

Overzicht houden met onze telefoonaanname service

Jij ontvangt altijd direct een samenvatting van het telefoongesprek in jouw mailbox. Klantcontacten komen ook in je dashboard. Zo heb je een compleet overzicht en weet jij precies waar jouw gesprekken overgaan. Werk je met een CRM, ERP of agendasoftware? Dan zetten we het direct in jouw systeem.

Professionele telefoonaanname service

De communicatiespecialisten van Chatkracht zijn ervaren professioneel getraind in empathisch klantcontact. Daarom is de telefoonaanname service van Chatkracht zo goed. Ontdek het Chatkracht callcenter en laat je verrassen.

Jouw telefoonaanname service, bereikbaar wanneer jij het wil

Je kan ervoor kiezen om je gehele telefonie aan Chatkracht uit te besteden. Onze communicatiespecialisten weten hoe zij jouw klanten telefonisch te woord moeten staan en kunnen hen verder helpen met hun vragen, twijfels of klachten. Zo maken wij impact en creëren wij meerwaarde, dat is #ultiemeklanttevredenheid.

Wij geloven dat een persoonlijke benadering het verschil kan maken in de klantervaring. Door bezoekers een persoonlijke, empathische en snelle service aan te bieden, maak je de klantervaring compleet. Het bieden van een goede telefoonaannameservice is essentieel geworden.