Telefonie header

Directe inzetbare capaciteit voor jouw telefoon beantwoordservice?

Wil je dat jouw inkomende telefoontjes snel en professioneel worden afgehandeld? Laat Chatkracht jouw telefoongesprekken tijdens kantooruren beantwoorden. 

Neem contact op:

Jouw telefoon beantwoordservice

Tijd besparen? Besteed je telefoondienst uit aan Chatkracht. Met een vast team van communicatiespecialisten zorgen we ervoor dat inkomende telefoontjes altijd snel en kundig worden behandeld. We trainen onze communicatiespecialisten op empathisch klantcontact. Via een uitgebreid kenniscentrum leren we alles over jouw organisatie, waardoor ze kunnen fungeren als verlengstuk van jouw bedrijf. Zo hoef jij je nooit meer zorgen te maken over de kwaliteit van jouw telefoonbeantwoordservice en bespaar je zeeën van tijd. Benieuwd wat Chatkracht kan betekenen voor jou? We gaan graag in gesprek!

Een beantwoordservice op maat

Elke organisatie is uniek. En dat vraagt om maatwerk. Daarom zullen we samen met jou bepalen welke werkwijze het beste past bij jouw organisatie. Je kan ervoor kiezen om je gehele klantenservice uit te besteden aan Chatkracht, maar we kunnen ook een deel van je diensten overnemen. Wil je bijvoorbeeld graag jouw huidige klantenserviceteam laten ondersteunen door onze communicatiespecialisten? Dat kan! We zorgen ervoor dat er een vast Chatkracht team klaarzit om bij te springen tijdens piekmomenten. En wat jouw systemen betreft hoef je je ook geen zorgen te maken. Welke CRM, ERP of agendasoftware jouw organisatie ook gebruikt – we sluiten onze diensten er moeiteloos op aan. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Meer dan enkel telefonie

Onze diensten zijn niet beperkt tot telefonie alleen. We zetten onze kennis en ervaring graag in om jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen. Wil je meer uit klantcontact halen? Dan ben je bij Chatkracht aan het juiste adres. We buigen ons over data uit de telefoongesprekken die voor jouw organisatie worden gevoerd om zo jouw sales vanuit klantcontact te kunnen maximaliseren. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met de informatie op jouw website of met de manier waarop klanten contact met je kunnen opnemen. Wij denken verder om samen het maximale uit jouw bedrijf te halen. En dat begint bij onze telefonische helpdesk. Wil je weten wat Chatkracht voor jou kan betekenen? 

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen