Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je snel kunnen schakelen en zorgen dat jouw klanten altijd vriendelijk geholpen worden? Laat dan je telefonische klantvragen afhandelen door Chatkracht. Binnen onze kantoortijden worden jouw klanten vriendelijk te woord gestaan.
We hoeven je vast niet te vertellen hoe belangrijk het is om bereikbaar te zijn. Of het nu gaat om de offline of online vindbaarheid van jouw organisatie, klanten moeten bij je terecht kunnen met vragen en opmerkingen. Daarbij is het hebben van een goede telefonische helpdesk van groot belang. Chatkracht kan je daarbij helpen.
Met een vast team van communicatiespecialisten bereiken wij #ultiemeklanttevredenheid voor jouw organisatie. Onze mensen weten hoe ze jouw klanten snel en vriendelijk te woord moeten staan, om zo de kwaliteit van jouw telefoondienst te verhogen. Benieuwd hoe Chatkracht werkt voor jouw organisatie?
Het inrichten en beheren van een telefonische helpdesk kan behoorlijk tijdrovend zijn. We zien dan ook vaak dat inbound telefonie binnen veel bedrijven niet de aandacht krijgt die er nodig is. De oplossing? Uitbesteden! Door jouw telefoondienst (gedeeltelijk) uit te besteden aan Chatkracht worden alle inkomende telefoontjes netjes afgehandeld, zonder dat jij daar extra tijd in hoeft te steken. Wij verhogen de klanttevredenheid, terwijl jij je bezig kunt houden met andere belangrijke werkzaamheden.
Wanneer je besluit jouw telefoondienst uit te besteden aan Chatkracht, richten we samen een speciaal kenniscentrum in. Hierin kunnen onze communicatiespecialisten alles vinden wat ze moeten weten om jouw klanten snel en vriendelijk te helpen. Daarnaast vinden we het belangrijk om onze kennis van de branche waarin jouw organisatie opereert te blijven vergroten, zodat we kunnen inspelen op de ontwikkelingen. Zo bouwen we een klantenservice strategie voor de lange termijn, waarbij we altijd up to date zijn van de veranderingen die van invloed zijn op jouw organisatie en klanten. We blijven innoveren, zodat we kunnen blijven streven naar #ultiemeklanttevredenheid. Wil je weten wat we kunnen betekenen voor jouw organisatie? We komen graag in contact!
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media