Telefonie header

Direct capaciteit voor het inzetten van jouw telefoondienst?

Wil je snel kunnen schakelen en zorgen dat jouw klanten altijd vriendelijk geholpen worden? Laat dan je telefonische klantvragen afhandelen door Chatkracht. Binnen onze kantoortijden worden jouw klanten vriendelijk te woord gestaan.

Neem contact op:

Het uitbesteden van je telefoondienst

We hoeven je vast niet te vertellen hoe belangrijk het is om bereikbaar te zijn. Of het nu gaat om de offline of online vindbaarheid van jouw organisatie, klanten moeten bij je terecht kunnen met vragen en opmerkingen. Daarbij is het hebben van een goede telefonische helpdesk van groot belang. Chatkracht kan je daarbij helpen.

Met een vast team van communicatiespecialisten bereiken wij #ultiemeklanttevredenheid voor jouw organisatie. Onze mensen weten hoe ze jouw klanten snel en vriendelijk te woord moeten staan, om zo de kwaliteit van jouw telefoondienst te verhogen. Benieuwd hoe Chatkracht werkt voor jouw organisatie?

Telefoondienst header
Telefoondienst chatkracht

We doen het samen

Het inrichten en beheren van een telefonische helpdesk kan behoorlijk tijdrovend zijn. We zien dan ook vaak dat inbound telefonie binnen veel bedrijven niet de aandacht krijgt die er nodig is. De oplossing? Uitbesteden! Door jouw telefoondienst (gedeeltelijk) uit te besteden aan Chatkracht worden alle inkomende telefoontjes netjes afgehandeld, zonder dat jij daar extra tijd in hoeft te steken. Wij verhogen de klanttevredenheid, terwijl jij je bezig kunt houden met andere belangrijke werkzaamheden. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Onze communicatiespecialisten werken voor jou

Wanneer je besluit jouw telefoondienst uit te besteden aan Chatkracht, richten we samen een speciaal kenniscentrum in. Hierin kunnen onze communicatiespecialisten alles vinden wat ze moeten weten om jouw klanten snel en vriendelijk te helpen. Daarnaast vinden we het belangrijk om onze kennis van de branche waarin jouw organisatie opereert te blijven vergroten, zodat we kunnen inspelen op de ontwikkelingen.  Zo bouwen we een klantenservice strategie voor de lange termijn, waarbij we altijd up to date zijn van de veranderingen die van invloed zijn op jouw organisatie en klanten. We blijven innoveren, zodat we kunnen blijven streven naar #ultiemeklanttevredenheid. Wil je weten wat we kunnen betekenen voor jouw organisatie? We komen graag in contact!

Telefoondienst uitbesteden aan chatkracht
Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen