De meerwaarde van het uitbesteden van je telefoondienst

Optimale bereikbaarheid is erg belangrijk, zowel voor online als offline klantenservicekanalen, omdat klanten snel het antwoord verwachten waar zij naar op zoek zijn. Door een gespecialiseerd team in te zetten voor je telefoondienst, kun je de waarde van de gesprekken die gevoerd worden met klanten vergroten. Het team van Chatkracht weet hoe zij met jouw klanten moeten communiceren en de medewerkers binnen jouw organisatie ondersteunen in de klantenservice om zo de toegevoegde waarde van de klantenservice te vergroten. Dat is streven naar #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

Hoe Chatkracht je kan helpen bij het inrichten van je telefoondienst

Het beheren van de telefoondienst is een tijdsintensieve taak voor veel organisaties. Hierdoor kan het zijn dat inbound telefonie als onderdeel van de klantenservice vaak op de tweede plek komt te staan achter de reguliere werkzaamheden. Het (gedeeltelijk) uitbesteden van je telefonie aan Chatkracht kan jouw organisatie helpen klanten alsnog altijd persoonlijk te beantwoorden en snel het juiste antwoord te geven. Hiermee verhoogt de klanttevredenheid onder (potentiële) klanten, waardoor zij sneller klant zullen worden of blijven bij jouw organisatie.

Een speciaal team voor jouw telefoondienst

Dit doen wij door middel van een speciaal team van communicatiespecialisten die weten hoe zij met jouw klant moeten communiceren en hoe zij hen verder kunnen helpen bij vragen, twijfels of klachten. Door de juiste kennis in huis te halen, elke vraag snel op te pakken en blijvend samen te werken met jouw organisatie kunnen wij klanten snel helpen bij hun vragen, twijfels of klachten. Je kan het vergelijken met het overnemen van je receptiedienst. Daarbij vinden wij het belangrijk om onze kennis van jouw organisatie, je producten en de branche waarin je organisatie opereert altijd te blijven vergroten om zo in te kunnen spelen op nieuwe vragen en ontwikkelingen die zich voordoen bij jouw klanten. Ontdek het Chatkracht callcenter en laat je verrassen.

Chatspecialisten van Chatkracht

De meerwaarde van Chatkracht bij het uitbesteden van je telefoondienst

Bij Chatkracht staat #ultiemeklanttevredenheid voorop voor al onze klanten, zo ook bij het (gedeeltelijk) overnemen van jouw telefoondienst. Wij kijken daarbij goed naar wat jouw klanten nodig hebben en spelen hierop in op een transparante en persoonlijke manier. Wij vinden het belangrijk om elke klant goed te woord te staan en de oplossing te bieden die zij nodig hebben. Door een blijvende samenwerking voor de lange termijn op te zetten, zorgen wij ervoor dat wij jouw organisatie altijd optimaal representeren. Wij bouwen aan een klantenservicestrategie voor de lange termijn waarbij wij trends en nieuwe ontwikkelingen blijvend in de gaten houden om jouw klantenservicestrategie te blijven verbeteren. Door onze dienstverlening blijvend te innoveren en te verbeteren op basis van gedeelde kennis bouwen wij aan een telefoonaanname service en telefoonservice die altijd #ultiemeklanttevredenheid realiseert. Dat is waar wij voor staan en dagelijks aan werken. Al bekend met onze chatbots en flowbots?