Chatkracht is jouw telefoonservice

Of het nu gaat om uitgaande of ingaande gesprekken, de specialisten van Chatkracht zetten zich dagelijks voor je in om het maximale uit jouw telefoongesprekken te halen. Dit doen wij overdag, in de avonduren en in het weekend. Zo kun je met onze dienstverlening je eigen bereikbaarheid uitbreiden of volledig over laten nemen. Daarmee is Chatkracht het verlengstuk van jouw organisatie. Onze specialisten nemen jouw telefoonservice graag geheel of gedeeltelijk van je over. Zie de specialisten van Chatkracht als jouw flexibele klantenservice medewerkers. Wij zitten voor jou klaar op de momenten wanneer dit voor jou niet schikt. Op deze manier bespaart dit jouw tijd en verzeker je jezelf van optimale bereikbaarheid. Chatkracht levert maatwerk, daarmee streven wij dagelijks naar #ultiemeklanttevredenheid. Ontdek het Chatkracht callcenter en laat je verrassen.

Chatkracht

Onze persoonlijke telefoonservice brengt jouw organisatie verder

Wij gaan verder dan enkel een tevreden klant. Ons doel is om daarnaast ook om onze medewerkers en jou een glimlach te bezorgen. In onze ogen is dit alleen mogelijk door een team van betrokken medewerkers welke zich dagelijks maximaal inzetten om een persoonlijke telefoondienst te bieden. Enkel een telefoon oppakken en de klant doorverwijzen of een terugbelverzoek registeren dat kan iedereen. Onze specialisten nemen de tijd voor ieder gesprek, ze bieden een luisterend oor en helpen zo de klant verder. Dit doen wij, zonder dat dit ten koste gaat van de efficiëntie. Je kan het vergelijken met het overnemen van je receptiedienst. Wij vinden een optimaal ingericht werkproces belangrijk, maar de aandacht voor de klant mogen we niet uit het oog verliezen. Wij zorgen altijd voor een goede bezetting, zodat onze specialisten de tijd hebben voor de klant. Dit doen wij op een empathische manier. Zo voelt jouw klant zich altijd geholpen en is het altijd mogelijk een persoonlijk gesprek te voeren. Dit kun je aanvullen met één van onze andere diensten. Zoals Live Chat en WhatsApp. Zo biedt je klanten de mogelijkheid persoonlijk in contact te komen via het kanaal welke de voorkeur heeft van de klant. Zo streef je naar #ultiemeklanttevredenheid. Zo kan Chatkracht jou business goed ondersteunen met onze telefonische helpdesk.

Alles aan onze telefoonservice is meetbaar

Wij monitoren alle data die binnenkomt. Zo is onze volledige dienstverlening meetbaar. Denk hierbij aan het aantal inkomende en uitgaande gesprekken, de gespreksduur, de reactietijd en de tevredenheid van de klant na het beëindigen van het gesprek. Deze data analyseren wij continu en delen wij periodiek met jou door middel van een interactief dashboard. Op deze manier weet je precies wat er speelt en waar de specialisten van Chatkracht zich voor jou mee bezig houden. Hiermee monitoren en verbeteren wij niet alleen constant onze eigen dienstverlening, maar dragen we ook bij aan het optimaliseren van jouw dienstverlening. Of wij nu samen werken met jouw eigen telefoonservice of dat we jouw telefoonaanname service geheel uit handen nemen, de waardevolle inzichten vanuit de data delen wij graag om jouw dienstverlening te verbeteren. Zo komen we met concrete adviezen welke wij periodiek delen. Op deze manier streven wij constant naar verbetering.