Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je empathisch reageren en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat Chatkracht jouw Trengo klantvragen beheren. Binnen onze kantoortijden krijgen jouw klanten doorgaans binnen een uur een antwoord.
Gebruik je Trengo als klantenservice software dan zorg je ervoor dat je alles op één plek binnenkrijgt. De specialisten van Chatkrachten werken standaard in Trengo en zijn dan ook experts binnen deze software. Trengo maakt omnichannel communicatie mogelijk. Alle binnenkomende berichten van verschillende kanalen worden zo overzichtelijk op één plek weergegeven. Denk hierbij aan e-mail, telefonie, WhatsApp (Business), Google Business Messages, Instagram, Facebook, Live Chat en nog veel meer. Daarnaast is het binnen Trengo eenvoudig mogelijk om flows te automatiseren en kun je snel schakelen met collega’s, dit maakt het verwerken van een grote hoeveelheid berichtenverkeer kinderspel. Of het nu gaat om het generen van leads, het besparen van tijd of het streven naar een optimale klantenservice. Chatkracht maakt dit mogelijk via Trengo, dat is #ultiemeklanttevredenheid.
Wij hebben veel ervaring met het werken in Trengo. Onze specialisten weten precies hoe het systeem werkt en kunnen probleemloos elk contact verwerken. Integraties zijn in Trengo probleemloos te koppelen, dit maakt de mogelijkheden eindeloos. Gaat het om een bekende software als Magento, Lightspeed, Shopify of WooCommerce, dan is de koppeling direct te maken. Maar gaat het om een ander CRM of voorraadsysteem, dan is er altijd een maatwerk oplossing mogelijk.
Doordat Trengo een zeer toegankelijke API heeft, aangevuld met een uitgebreide interne ondersteuning, is het beheren van al je kanalen via Trengo zeer eenvoudig. Dat integraties makkelijk verlopen binnen Trengo, maakt het werken erg soepel. Als systemen naadloos in elkaar overlopen wordt het werken efficiënt. Zo kunnen leads direct worden ingeschoten in jouw CRM systeem en kan klantinformatie meteen worden ingezien zodra een klant de chat start. De mogelijkheden hierin zijn eindeloos, dat maakt Trengo een waardevolle software om in te werken. Klantenservice uitbesteden bij Chatkracht zodat wij samen voor succes kunnen gaan.
De kennis en kunde van onze medewerkers komt maximaal tot zijn recht door te werken binnen Trengo. Specifiek voor jouw situatie maken we een plan. Zo zijn we flexibel in het instellen van bijvoorbeeld de pop-ups; de meldingen rechtsonder op je scherm. Wanneer moeten deze naar voren komen en wat moet het bericht zijn? Op basis van enerzijds onze ervaring en anderzijds de analytics vanuit Trengo denken wij hier graag in mee.
Daarnaast is het mogelijk om met onze webcare de standaardantwoorden in te richten zodat bezoekers nog sneller, beter en vollediger kunnen worden geholpen. Ook het instellen van regels kan meehelpen. Wacht een bezoeker bijvoorbeeld langer dan een aantal minuten op een antwoord, dan volgt er een automatisch bericht dat het antwoord zo snel mogelijk volgt. Door onze jarenlange ervaring binnen Trengo, zijn wij in staat om snel te schakelen en Trengo precies zo in te richten op de manier welke bij jou past. Wij zijn uniek en dat ben jij ook. Daarom zorgt maatwerk binnen Trengo voor #ultiemeklanttevredenheid.
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media