Daarom laat je je
webcare uitbesteden bij Chatkracht

Onze chatspecialisten nemen jouw live chat, sociale media, WhatsApp en e-mail graag van je over. Zo zorg je ervoor dat je bereikbaar bent en je klanten binnen 30 seconden te woord worden gestaan. Met webcare uitbesteden ben je altijd in contact met jouw klanten en streven we samen naar #ultiemeklanttevredenheid.

Webcare uitbesteden: wees daar waar je klanten zijn.

Of het nu Gmail, Outlook, Facebook, Telegram, WeChat, Twitter, Instagram, Google Business of Trengo is, met webcare uitbesteden zitten onze chatspecialisten voor je klaar. Laat je bij webcare uitbesteden enkel één kanaal uitbesteden, alle sociale media, of je volledige online bereikbaarheid, wij gaan graag voor je aan de slag. Webcare uitbesteden bij Chatkracht? Onze prfessionals helpen je graag!

De toevoegde  waarde van webcare uitbesteden met chatkracht.

Voor alle kanalen is het mogelijk om te werken in een hybride model bij webcare uitbesteden. Zo pak je enkel de zaken op die je zelf op wilt pakken en laat je de rest aan de specialisten van Chatkracht over.

Met webcare uitbesteden is alles maatwerk

Via welke kanalen we ook voor je aan de slag gaan met webcare uitbesteden, we bespreken samen hoe we het gaan doen. Op welke manier gaan we klanten aanspreken, op welke kanalen zijn we actief, binnen welke tijden doen we wat, wat mogen we wel, wat mogen we niet en tot welke systemen hebben we toegang. Worden er al software koppelingen zoals Trengo, Zapier, Zendesk, Exact of Afas gebruikt? Zo is elke webcare uitbesteden situatie uniek en gaan we graag over de mogelijkheden in gesprek.

Onze dienstverlening is meer dan transparant

Met webcare uitbesteden houden wij je via periodieke dashboards op de hoogte van de ontwikkelingen. Zo krijg je inzicht in de gevoerde gesprekken, de tijden en dagen dat mensen contact opnemen, de reactietijd, de gespreksduur en het resultaat van de gesprekken. Op basis daarvan bepalen we welke richting we samen op gaan om de onze dienstverlening en jouw klantenservice te verbeteren. Zo streven we met webcare uitbesteden samen naar #utliemeklanttevredenheid en halen we het meeste uit onze samenwerking. Wist je dat Chatkracht ook de mogelijkheid biedt tot trainingen, detachering en recruitment?

Hoe Chatkracht
#ultiemeklanttevredenheid
mogelijk heeft gemaakt voor haar klanten

200+
tevreden klanten
+ 4 jaar
in het implementeren en onderhouden van maatwerk chatvensters
+ 100k
gevoerde chatgesprekken
< 20 seconden
is gemiddelde tijdsduur van de eerste reactie van een chatspecialist