Direct capaciteit voor jouw webcare klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk geholpen worden? Laat dan jouw webcare aan Chatkracht over. Tijdens onze kantoortijden zorgen wij ervoor dat je klanten zo snel mogelijk geholpen worden.

Neem contact op:

Wij zijn er voor jouw webcare

Van social media vragen tot live chat en van telefonie tot e-mail, er komt heel wat kijken bij een goede klantenservice. Maar geen zorgen: wij nemen het graag van je over. Door je webcare uit te besteden aan Chatkracht, zorg je ervoor dat jouw klanten goed en snel geholpen kunnen worden via verschillende kanalen. Zo sta je dicht bij jouw klanten en ga je geheid voor #ultiemeklanttevredenheid. Benieuwd naar onze aanpak?

Waar je klanten zijn, zijn wij

Gmail, WeChat, Facebook, Twitter en Instagram… Het aantal kanalen met een mogelijkheid tot klantcontact is enorm. Dat biedt veel kansen, die je vast graag met beide handen aangrijpt. Een tijdrovende taak, die wij graag van je overnemen. Hoeveel kanalen je uitbesteed, heb je zelf in de hand. Wanneer je hebt besloten welk deel van je webcare je wilt uitbesteden, gaan we gelijk aan de slag. Onze communicatiespecialisten hebben veel ervaring in empathisch klantcontact en zullen je klanten via de live chat altijd binnen dertig seconden te woord staan. Waar dan ook, wanneer dan ook. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

De kracht van ons hybride model

Alle webcare-kanalen zijn uit te besteden aan de hand van een hybride model. Daarbij bepaal jij zelf welke berichten je zelf behandelt en welke zaken je aan onze communicatiespecialisten overlaat. Kies er bijvoorbeeld voor om: 

  • Veelgestelde vragen te laten beantwoorden door Chatkracht, terwijl je ingewikkelde onderwerpen zelf oppakt. 
  • De eerste paar vragen over te dragen aan Chatkracht om vervolgens zelf het gesprek aan te gaan. 
  • Chatkracht te laten bijspringen wanneer je het zelf niet redt om snel te antwoorden.

Een zorgvuldige aanpak

Zoals je ziet doen we wat ‘t beste werkt voor jou. Via welke kanalen we ook voor je aan de slag gaan, we bespreken samen hoe we het gaan doen. Zo weet je zeker dat de manier waarop jouw klanten worden geholpen op een manier die bij jouw organisatie past. Wat systemen betreft zijn we net zo soepel. Jij bepaalt welke inhoud wij mogen zien. En als je al werkt met software koppelingen als Trengo, Zapier, Zendesk, Exact of Afas, zullen we zorgen dat onze werkzaamheden daar naadloos op aansluiten. 

Altijd transparant over de werkzaamheden

Dat je jouw webcare uit handen geeft, betekent niet dat je de controle verliest. Via een op maat gemaakt dashboard houden we je op de hoogte van alles wat we voor je doen. Zo krijg je inzicht in alle gesprekken die we voor je voeren – van reactietijd tot gespreksduur en van klantcontact tot resultaat. Op basis van deze data gaan we samen in overleg om te bespreken hoe we jouw klantenservice kunnen blijven verbeteren. Met deze aanpak streven we samen naar #ultiemeklanttevredenheid.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen