Direct capaciteit voor jouw klantvragen in WhatsApp Business?

Wil je snel en vriendelijk reageren op alle WhatsApp Business-appjes van jouw klanten? Laat Chatkracht je helpen door al deze berichten voor je af te handelen. Tijdens onze kantooruren kunnen jouw klanten binnen een uur een reactie verwachten.

Neem contact op:

Jouw klantenservice via WhatsApp Business

Wie een mobiele telefoon heeft, heeft WhatsApp. Dit direct messaging kanaal maakt het mogelijk om ieder moment van de dag bereikbaar te zijn. Dat geldt niet alleen voor consumenten, maar ook voor organisaties. WhatsApp Business is dan ook hét platform voor snel en laagdrempelig klantcontact. Als je tijdig weet te reageren, tenminste. Om ervoor te zorgen dat jouw klanten altijd direct worden geholpen met de vragen die ze stellen via WhatsApp, kun je jouw WhatsApp Business activiteiten overlaten aan Chatkracht. Zo houd je jouw klanten tevreden en bespaar jezelf een hoop tijd. Je klanten blij, jij blij. 

Altijd bereikbaar met WhatsApp Business

Het mooie aan WhatsApp Business of WhatsApp Web, is dat je altijd en makkelijk bereikbaar bent voor potentiële klanten. Het platform maakt het overigens mogelijk om een nieuw gesprek te starten of een reactie te versturen op elk gewenste moment. Wanneer je jouw WhatsApp Business uitbesteedt aan Chatkracht, zullen we tijdens onze operationele uren altijd binnen 30 seconden reageren. Onze communicatiespecialisten streven ernaar om elke binnenkomende vraag direct af te handelen. Gaat het om een complexe vraag die opvolging vanuit jouw eigen organisatie vereist? Dan sturen onze communicatiespecialisten het bericht door naar jou. Zo zorgen we samen voor #ultiemeklanttevredenheid

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het uitbesteden van WhatsApp Business?

Helemaal of gedeeltelijk uitbesteden

Je kunt er natuurlijk voor kiezen om jouw WhatsApp Business activiteiten helemaal aan ons uit te besteden, maar we kunnen ook een bepaald deel van je overnemen. Onze communicatiespecialisten kunnen bijvoorbeeld het eerste deel van een klantgesprek op zich nemen. Zo kunnen we alvast wat data voor je verzamelen, om het gesprek vervolgens door te sturen naar jou. Daarna kun jij het klantgesprek razendsnel afronden. 

We kunnen het echter ook omdraaien! In dat geval pakt jouw klantenserviceteam in eerste instantie de vragen op, maar schieten onze communicatiespecialisten na een afgesproken wachttijd te hulp. Zo ben je er zeker van dat jouw klanten snel geholpen worden en houd je zelf de controle over het gesprek. Dat is de kracht van Chatkracht.

Eindeloze mogelijkheden met WhatsApp Business

Ben je benieuwd wat Chatkracht voor jou kan betekenen op het gebied van WhatsApp Business? Stuur ons dan gewoon een appje! Omdat elke organisatie uniek is, vraagt een samenwerking om maatwerk. Als je ervoor kiest om jouw WhatsApp Business uit te besteden aan Chatkracht, dan gaan we samen op zoek naar een oplossing die bij jouw organisatie past. 

Benieuwd naar onze andere diensten? Naast WhatsApp Business verzorgen wij ook software koppelingen zoals Simplicate, Trengo, Zapier en Zendesk. En voor het laten overnemen van jouw telefoondienst kun je ook bij ons terecht!

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen