Klantenservice via WhatsApp Business uitbesteden

WhatsApp is het populaire direct messaging kanaal. Haast iedereen met een mobiel nummer maakt gebruik van WhatsApp. Via WhatsApp zijn consumenten ieder moment van de dag bereikbaar. WhatsApp for Business is dan ook dé manier om met jouw (potentiële) klanten in contact te komen en te blijven. Door WhatsApp for Business te integreren bij Chatkracht ben je er zeker van dat er altijd tijdig wordt gereageerd op de binnenkomende WhatsApp berichten. Precies dat wat klanten verwachten. Zo streef je samen met Chatkracht naar #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

Altijd bereikbaar met WhatsApp Business

Door te kiezen voor WhatsApp Business of Whatsapp Web ben je altijd bereikbaar voor jouw (potentiële) klanten. Ook buiten onze operationele uren. Klanten kunnen immers altijd een nieuw gesprek starten of reageren op een ontvangen bericht. Zodra Chatkracht online is ontvangen klanten binnen 30 seconden een reactie. Zo komen wij echt in contact met jouw klanten en voeren we een persoonlijk gesprek. Onze specialisten maken van jouw bereikbaarheid een succes. Liever ook telefonisch bereikbaar zijn? Bij Chatkracht verzorgen wij ook graag je telefonie!

WhatsApp Business kun je uiteraard volledig laten verzorgen door de specialisten van Chatkracht. Wij pakken alle binnenkomende berichten op en handelen deze waar mogelijk direct af. Gesprekken waar wij niet direct uitkomen sturen wij door, zodat het altijd mogelijk is om opvolging te geven aan deze gesprekken. Zo krijgt een klant altijd antwoord en streef je naar #ultiemeklanttevredenheid.

Besteed WhatsApp Business volledig uit of houd een deel in eigen beheer

Het is daarnaast het geheel uitbsteden, is het mogelijk om WhatsApp Business gedeeltelijk uit te besteden. Door de ervaren specialisten van Chatkracht bijvoorbeeld enkel de initiële uitvraag te laten doen. Wij reageren binnen 30 seconden op de (potentiële) klant, stellen de eerste paar vragen en wijzen de conversatie vervolgens aan jou toe. Zo kan jij het gesprek afronden of bijvoorbeeld de offerte rondmaken.

Ook kunnen we WhatsApp samen beheren. Wij zitten back-up en reageren na een afgesproken tijdsduur. Zo houd je grip op wat er gebeurt, maar zit er altijd een specialist van Chatkracht klaar om te reageren. Bijvoorbeeld als je wordt gebeld, een klant in de showroom helpt of even afwezig bent. Zo hoeft een (potentiële) klant nooit lang op een antwoord te wachten. Dat is de kracht van samenwerken met Chatkracht. Naast Whatsapp verzorgen wij ook software koppelingen zoals Simplicate, Trengo, Zapier en Zendesk. Ook voor Bol.com en Amazon verzorgen wij klantenservice diensten.

Chatspecialisten

De mogelijkheden zijn eindeloos met Whatsapp Business

Benieuwd wat Chatkracht voor jou kan betekenen op het gebied van WhatsApp for Business. Start zelf een gesprek via WhatsApp en ervaar direct hoe het werkt. Jij bent uniek, daarom vraagt elke samenwerking om maatwerk. Onze ervaren specialisten lichten je via één van onze contactkanalen graag de mogelijkheden toe. Vervolgens maken we kennis en kijken we concreet wat we voor elkaar kunnen betekenen.