Direct hulp bij WhatsApp klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan via WhatsApp? Laat dan jouw WhatsApp klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord op hun appjes.

Neem contact op:

Whatsapp reacties uitbesteden aan Chatkracht

Onze ervaren medewerkers zorgen ervoor dat je WhatsApp-berichten snel, persoonlijk en professioneel worden beantwoord. Wij verbinden je met de officiële WhatsApp Business API via WhatsApp-partners. Dit scheelt jou tijd, terwijl je jouw klanten een extra vorm van klantenservice en bereikbaarheid aan kunt bieden. Op deze manier bieden wij toegevoegde waarde in het uitbesteden van WhatsApp Business.

WhatsApp is een direct, makkelijk en persoonlijk kanaal. Bezoekers en (potentiële) klanten verwachten via WhatsApp dan ook een snel en persoonlijk antwoord. Door WhatsApp uit te laten besteden bij Chatkracht maak je deze verwachting waar. Klanten en bezoekers worden vanaf jouw website doorverwezen naar de WhatsApp applicatie, zo kunnen zij gemakkelijk en snel contact opnemen. Wij zorgen ervoor dat bezoeker via WhatsApp contact op kunnen nemen met jouw organisatie. Onze ervaren medewerkers reageren altijd binnen 30 seconden op een persoonlijke en vakkundige manier.

Whatsapp Business
is meer dan alleen communiceren

Met WhatsApp Business kun je actief met (potentiële) klanten communiceren. Zo voer je eenvoudig en laagdrempelig een gesprek via het voorkeurskanaal van de websitebezoeker. WhatsApp Business biedt meer mogelijkheden. Via WhatsApp breng je jouw klanten bijvoorbeeld op de hoogte omtrent (E-commerce) bestellingen en betalingen. Potentiële klanten en websitebezoekers kun je gemakkelijk voorzien van updates over jouw organisatie. WhatsApp Business gaat hierin verder dan enkel communiceren en maakt het zenden van informatie interactief. Het wordt voor (potentiële) klanten laagdrempelig en aantrekkelijk om te reageren op bijvoorbeeld updates die via WhatsApp worden gecommuniceerd.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Uitbesteden zorgt voor tijdsbesparing en vergroot je bereikbaarheid

Door WhatsApp bij Chatkracht uit te besteden bespaar je tijd. Jouw organisatie hoeft immers geen tijd te investeren in het beantwoorden van WhatsApp berichten. Deze kostbare tijd kan aan andere kernprocessen worden besteed die jouw organisatie direct verder helpen. Chatkracht neemt de last van de dagelijkse vragenstroom weg en zorgt ervoor dat jij je bezig kan houden met wat er toe doet.

Daarnaast biedt de bereikbaarheid via WhatsApp jouw (potentiële) klanten een extra kanaal om met jouw organisatie te communiceren. Ook ’s avonds en in het weekend. Zo kunnen jouw websitebezoekers en klanten altijd rekenen op een persoonlijk antwoord binnen 30 seconden. Zo gaan we samen voor #ultiemeklanttevredenheid 

Toegevoegde waarde door samen te werken

Chatkracht gaat verder dan enkel het uitbesteden van jouw WhatsApp Business account. Wij zetten dagelijks onze dienstverlening optimaal in met als doel om extra waarde te creëren voor jouw organisatie en je websitebezoeker. Zo analyseren wij de gevoerde gesprekken om de kwaliteit van onze werkwijze constant te monitoren. Uit deze analyse volgt een rapportage, hiermee creëren wij inzicht in onze dienstverlening en voorzien wij jou tegelijkertijd van relevante inzichten om jouw organisatie te verbeteren. Bij Chatkracht streven we naar perfectie, morgen kan het altijd beter dan vandaag. De uitbesteding van WhatsApp zien wij als een samenwerking voor langere termijn. Wij zien onze dienstverlening als een verlengstuk van jouw organisatie. Wij hebben de verantwoordelijkheid om namens jouw organisatie te communiceren. Wij verzorgen ook telefonie klantenservice voor B2B en B2C. Verder is het ook mogelijk om klantenservice specialisten van Chatkracht bij uw bedrijf te detacherenBesteed je klantenservice uit bij Chatkracht en ervaar de voordelen.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen