Je gehele klantenservice regelen via Zendesk

Bij Chatkracht vinden wij het belangrijk dat de klantenservice optimaal is ingericht om de organisatie zo goed mogelijk te representeren en klanten zo goed mogelijk verder te kunnen helpen. Daarom bieden wij de mogelijkheid om je klantenservice uit te besteden via Zendesk.

Alle communicatie via het Zendesk platform maakt het onderhouden van je klantenservicekanalen niet alleen makkelijker, maar ook efficiënter. Zendesk werkt namelijk met een ticketsysteem, waarbij elke aanvraag als een ticket binnenkomt. Hierdoor ontstaat een heldere structuur met een duidelijk overzicht van nieuwe, lopende en afgeronde tickets. Hierdoor kun je aanvragen sneller en makkelijker oppakken en klanten zo sneller van een antwoord voorzien.

Wat is Zendesk?

Zendesk is een omnichannel software waarmee je de klantenservice van je organisatie kunt optimaliseren. Dit houdt in dat het mogelijk wordt om diverse klantenservicekanalen zoals mail-, chat– en social mediaberichten op één kanaal binnen te laten komen en op te pakken. Hierdoor heb je snel een duidelijk overzicht van de binnenkomende vragen en kun je deze snel en eenvoudig beantwoorden om klanten zo goed mogelijk verder te helpen. 

Wanneer je als organisatie op zoek bent naar een manier om je klantenservice gestructureerd in te richten en blijvend te optimaliseren, dan is Zendesk hét systeem dat je kan helpen in het vergroten van je customer experience.

Kies je voor Zapier, dan kies je voor #ultiemeklanttevredenheid

Dagelijks houden wij ons bezig met het onderhouden van de klantenservice van diverse bedrijven in meerdere bedrijfstakken. Hierin zien wij de trend van het belang van het leveren van een goede klantervaring steeds duidelijker naar voren komen. Klantenservice is niet langer het beantwoorden van vragen, maar schuift steeds meer op naar het creëren van een positieve klantervaring bij zowel potentiële als bestaande klanten. Het doel is om klanten niet alleen te informeren, maar ook te overtuigen van de meerwaarde van je merk.

Het grootste voordeel van Zendesk is dan ook dat deze software veel mogelijkheden biedt in het creëren van een omnichannel klantenservice waarbij je klanten optimaal kunt informeren en ondersteunen bij het doen van een aankoop of aanvraag via jouw website. Zendesk maakt het mogelijk om veel diverse kanalen te integreren in het platform, zodat alles samenkomt in Zendesk; zo ligt de focus op het efficiënter indelen van je klantenservice en het bieden van een optimale klantervaring. Andere software koppelingen waar wij ervaring in hebben zijn Trengo, Zapier, Afas, Exact, Hubspot, Salesforce, Simplicate en Zoho.

Chatkracht ondersteunt jouw organisatie in het creëren van de optimale klantervaring

Bij Chatkracht ondersteunen wij jouw organisatie in het opzetten, onderhouden en optimaliseren van jouw omnichannel klantenservice via Zendesk. Wij focussen ons op het optimaal benutten van de mogelijkheden die Zendesk biedt voor jouw organisatie en werken dagelijks aan het verbeteren van de klantervaring van jouw klanten. Hierdoor kun je je klantenservice en Webcare zorgeloos geheel of gedeeltelijk uitbesteden.