Direct hulp met jouw klantvragen binnen Zendesk

Heb je behoefte aan snelle respons en een vriendelijke klantenservice voor jouw Zendesk-ondersteuning? Laat Chatkracht je helpen door alle klantvragen via telefoon en e-mail te beheren. Tijdens onze kantooruren kunnen jouw klanten binnen een uur een antwoord verwachten.

Neem contact op:

Klanten sneller helpen met Zendesk

Zendesk is een efficiënte omnichannel software voor het beheren van jouw klantenservice. Dit slimme programma maakt het mogelijk om verschillende klantenservicekanalen vanuit één punt te beheren. Dat is dan ook precies wat onze communicatiespecialisten voor je doen als je jouw klantenservice aan ons uitbesteedt. 

Dankzij onze brede kennis van softwareprogramma’s weten we welke koppelingen er mogelijk zijn tussen Zendesk en verschillende klantenservicekanalen die jouw organisatie gebruikt. Dit geeft ons de mogelijkheid om een duidelijke structuur te creëren in de nieuwe, lopende en afgeronde klantvragen die wij voor jouw organisatie behandelen. Want als alles gesmeerd loopt, kunnen we jouw klanten nog makkelijker en sneller helpen. 

Maak kennis met Chatkracht

Voor het uitbesteden van jouw telefoon- en antwoordservice ben je bij Chatkracht aan het juiste adres! We houden ons dagelijks bezig met allerlei vormen van klantenservice voor verschillende bedrijven. Hierdoor weten we als geen ander hoe we verschillende soorten klanten met hun eigen vragen, twijfels en klachten moeten helpen. 

Bovendien zijn onze specialisten van 09.00 tot 17.00 uur beschikbaar om de telefoon op te pakken en jouw klanten op een vriendelijke manier te woord te staan. Zo haal je het beste uit jouw inbound callcenter.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het uitbesteden van Zendesk klantvragen?

Zo werken we met Zendesk

Onze communicatiespecialisten buigen zich al jaren over de klantenservice van verschillende bedrijven. We kunnen je dan ook met zekerheid zeggen dat een goede klantenservice veel verder gaat dan het beantwoorden van een paar vragen. Een positieve klantervaring begint bij structuur en snelheid binnen jouw organisatie. Als je jouw werkwijze op orde hebt, zul je zien dat je klanten niet alleen informeert, maar ook overtuigt van de meerwaarde van jouw merk. Software koppelingen als Zendesk kunnen je hierbij helpen. Dit geavanceerde softwareprogramma maakt het mogelijk om verschillende klantenservice kanalen te integreren binnen één platform. Zo leggen we de focus op efficiëntie, wat binnen de kortste keren leidt tot een optimale klantervaring. 

Chatkracht werkt voor jou

Onze communicatiespecialisten hebben niet alleen ervaring met Zendesk, maar ook met Trengo, Zapier, Afas, Exact, Hubspot, Salesforce, Simplicate en Zoho. Met onze brede kennis vinden we geheid een platform om jouw organisatie efficiënter te laten werken. In goed overleg kijken we of we jouw webcare geheel of gedeeltelijk van je over kunnen nemen. Wij zorgen voor #ultiemeklanttevredenheid, terwijl jij je kunt focussen op andere dagelijkse bezigheden. Benieuwd hoe Chatkracht jouw organisatie kan ondersteunen? We gaan graag in gesprek!

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen