Hulp bij klantvragen i.c.m. Exact Software?

Gebruik jij Exact Software en wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk worden geholpen? Laat Chatkracht je klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Exact wat je nodig hebt

Exact is een geïntegreerde software waarmee je jouw boekhouding, HRM, ERP en CRM eenvoudig en centraal beheert. Het zorgt voor automatisering en overzicht, waardoor je altijd toegang hebt tot de informatie die je nodig hebt. Met de hulp van Chatkracht kun je profiteren van de voordelen van Exact, zonder dat je daar zelf extra tijd in hoeft te investeren. We kunnen klantenservice kanalen als live chat, e-mail, telefonie en social media van je overnemen. Om dat zo efficiënt mogelijk te doen, trainen we onze communicatiespecialisten om met verschillende softwareprogramma’s – waaronder Exact – te werken. Met deze kennis weten zij altijd waar ze bepaalde informatie over jouw klanten en producten kunnen vinden, zodat ze binnenkomende vragen snel kunnen beantwoorden. Zo werken we extra efficiënt en bouwen we de beste klantenservice voor jouw bedrijf. 

Chatkracht brengt je verder met Exact

Maar eerst wat meer over ons. Wij zijn Chatkracht: jouw rechterhand in klantenservicebeheer. We staan bekend om onze vlotte vingers, persoonlijke benadering en klantvriendelijkheid. We kunnen jouw klanten helpen via live chat, e-mail, telefoon en social media. Maar ook op Kaufland, bol.com en Amazon staan we ze vriendelijk te woord. En hadden we WhatsApp en Whatsapp Business al benoemd? Via welk kanaal jouw klantenservice ook opereert, we nemen het graag van je over. Dat doen we met een vast team van communicatiespecialisten, dat werkt op de manier die het beste past bij jouw bedrijf. We spreken jouw klanten aan zoals jij dat wilt en springen bij wanneer jij hulp nodig hebt. Lekker efficiënt dus. En daar kunnen we nog een schepje bovenop doen door onze diensten te laten aansluiten binnen Exact. Zo zorgen we voor een naadloze integratie tussen jouw klantenservice en andere belangrijke zaken, waardoor je uiteindelijk een hoop administratieve werkzaamheden bespaart. #Ultiemeklanttevredenheid op de meest efficiënte manier. Dat is de meerwaarde van samenwerken met Chatkracht. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het hulp bij klantvragen i.c.m. Exact Software?

Chatkracht gaat verder

Bij Chatkracht streven we ernaar om het elke dag een beetje beter te doen. Met die mentaliteit richten we ons graag op jouw klantenservice. Uit de klantgesprekken die we voor jouw organisatie voeren, komt een hoop waardevolle data. Denk hierbij aan het aantal gevoerde gesprekken, hoe lang deze duren en welk resultaat ze opleveren. Onze communicatiespecialisten zetten al deze info in een op maat gemaakt dashboard. Dit geeft jou een volledig beeld van wat er speelt en ons de mogelijkheid om te kijken op welke vlakken we jouw klantenservice nog kunnen verbeteren. We geven jou een concreet advies en vertellen onze communicatiespecialisten wat er moet veranderen om te verbeteren. Zin om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen? We gaan graag in gesprek. 

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen