Exact software brengt je verder

Met de software van Exact heb je een streepje voor op jouw concurrenten. Binnen Exact regel je onder andere de boekhouding, HRM, ERP en CRM van jouw onderneming. Exact levert een stukje automatisering en zorgt ervoor dat je alles overzichtelijk kunt onderbrengen op één plek. Binnen Exact staat al jouw data inzichtelijk en heb je altijd toegang tot de informatie die jij nodig hebt. De ideale software voor jouw onderneming. Exact biedt daarnaast verschillende integraties aan om vanuit andere systemen direct inzage te hebben en nieuwe informatie in Exact te kunnen verwerken. Chatkracht denkt hierin graag mee. Onze webcare specialisten nemen jouw het werk uit handen, zodat je wel kunt profiteren van de voordelen van Exact zonder dat je hier extra tijd in moet investeren. Dat is voor ons #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

Bespaar tijd en kies voor Chatkracht

De software van Exact biedt handvatten voor een overzichtelijk beheer van jouw data, dit levert je indirect tijdsbesparing op. De specialisten van Chatkracht denken hier graag in mee. Samen kijken we hoe onze dienstverlening het beste past in de huidige processen binnen Exact. Werk je nog niet met exact, maar overweg je Exact te gebruiken? Ook dan denken wij graag mee in het inrichten van de systemen. Wij gebruiken onze ervaring om onze dienstverlening optimaal te laten aansluiting binnen Exact. Gaan we bijvoorbeeld enkel data inzien of gaan we data verwerken binnen Exact? In hoeverre maken we een koppeling met onze klantenservicesoftware? Onder andere deze vragen nemen we mee om onze werkwijze te bepalen. Dit doen we met enerzijds de focus op kwaliteit en anderzijds de focus op tijdsbesparing. Zo richten we onze samenwerking zo efficiënt mogelijk in, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Ook verzorgen wij andere software koppelingen zoals Simplicate, Trengo, Pipedrive, Teamleader, AFAS, Zapier en Zendesk. Dat is de meerwaarde van samenwerken met Chatkracht.

Chatkracht gaat verder dan enkel klantenservice uitbesteden

Chatkracht gaat verder dan enkel tijdsbesparing. Onze specialisten nemen graag taken uit handen zodat jij je kan focussen op de zaken die er echt toe doen. Daarnaast gaan onze ervaren mensen een stapje verder. Periodiek voorzien wij je van een maatwerk dashboard waarin onder andere het aantal gevoerde gesprekken, de gespreksduur, de verdeling over de dagen en uren, en het resultaat van de gesprekken worden weergegeven. Deze informatie wordt aangevuld met de gevoerde gesprekken. Zo krijg je een volledig beeld van wat er speelt. Op basis van deze informatie denken wij graag met jouw organisatie mee. Streef je naar een hogere klanttevredenheid of staat conversie hoog op de agenda? Wij voorzien je van een concreet advies van waaruit je jouw organisatie kunt verbeteren. Zo combineer je onze dienstverlening met advies. Daarnaast wordt onze dienstverlening op deze manier kritisch bekeken en blijven we constant verbeteren. Zo doen wij het elke dag een beetje beter. Dat is #ultiemeklanttevredenheid. Naast CRM software koppelingen voeren wij ook Social Messaging, E-mail en telefonische klantenservice uit.