Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat Chatkracht jouw klantvragen afhandelen. Zo krijgen jouw klanten tijdens onze kantoortijden vaak binnen een uur antwoord.
Misschien ben je al wel bekend met Salesforce. Dit cloudgebaseerde klantrelatiebeheer (CRM) platform helpt bedrijven bij het beheren van activiteiten en informatie omtrent sales, marketing en klantenservice. Bij Chatkracht gebruiken we Salesforce graag om het organiseren, automatiseren en analyseren van klantcontact makkelijker te maken. Als je ervoor kiest om met ons samen te werken, nemen we jouw klantenservice geheel of gedeeltelijk over. Door de gegevens die we van jouw klanten hebben in Salesforce te zetten, wordt het nog makkelijker om hen op een proactieve manier aan te spreken en zo hun ervaring met jouw klantenservice te verbeteren. Benieuwd hoe ondersteuning van Chatkracht én Salesforce in jouw voordeel werken? Lees lekker verder of neem contact met ons op!
Chatkracht is jouw beste vriend voor klantenservicebeheer. Met onze vlotte vingers, empathische aanpak en eeuwige klantvriendelijkheid nemen we je graag wat werk uit handen. Omdat we weten dat het opzetten en onderhouden van een goede klantenservice een hoop tijd kan kosten, maar niet vergeten hoe belangrijk het is. De klantenservice is immers het visitekaartje van je organisatie. Chatkracht kan jouw organisatie vertegenwoordigen via e-mail, Live Chat en telefonie, maar ook via Social Media kanalen als Instagram en Facebook. Verkoop je toevallig producten op Bol.com, Kaufland of Amazon? Dan kunnen we ook daar het klantcontact van je overnemen. Op welke kanalen en momenten we te hulp schieten, bepaal jij. Één ding staat in elk geval vast: met de hulp van Chatkracht streef je naar #ultiemeklanttevredenheid.
Superhandig dus, programma’s als Salesforce! Ze bieden de mogelijkheid om data van diverse kanalen op één plek onder te brengen. Zo kun je gegevens over campagnes en klanten heel makkelijk inzien en optimaliseren. Omdat we houden van efficiëntie, maken we dit soort koppelingen niet alleen met Salesforce. We kunnen dezelfde werkwijze toepassen voor programma’s als Pipedrive, Exact, Hubspot en AFAS. Met welke software jouw organisatie dus ook werkt, wij zorgen dat we jouw klantenservice zo goed mogelijk integreren. Wil je meer mogelijkheden bespreken? Neem vooral contact met ons op.
Dat is ons motto! Daarom maken we graag gebruik van de data die voortkomt uit de klantgesprekken die we voor jouw organisatie voeren. Van gespreksduur tot resultaat – we verzamelen alle gegevens en zetten ze in een op maat gemaakt dashboard. Zo blijf jij op de hoogte van ons werk, en hebben wij een duidelijk overzicht van verbeterpunten.
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media