Je klantenservice verbeteren met Salesforce
Wij vinden het belangrijk om alle klantcontacten zo optimaal mogelijk te benutten om een zo een positieve klantervaring te creëren die de verwachtingen van jouw klanten overtreft. Door te werken met Salesforce spreken wij jouw klanten aan op een proactieve manier en optimaliseren wij zo de klantervaringen van jouw klanten.
Wat is Salesforce?
In een zin is Salesforce te omschrijven als een Customer Relationship Management (CRM) platform waarop de marketing-, sales-, e-commerce-, service- en IT samenkomen. In de laatste jaren is het leveren van een persoonlijke ervaring voor elke klant steeds belangrijker geworden. Zo zorgen wij samen voor leadgeneratie, klantretentie en hogere conversies. Salesforce biedt jouw organisatie de mogelijkheid om een optimale customer journey te creëren waarbij je potentiële klanten omzet in loyale ambassadeurs. Als CRM-systeem kun je met Salesforce prospect- en klantdata verzamelen om zo een compleet klantbeeld krijgen. Dit helpt jouw organisatie in efficiënter werken en het verhogen van de omzet.
Wat zijn de voordelen van Salesforce?
Zoals al benoemd zorgt Salesforce ervoor dat je alle data van diverse kanalen op één plek terug kunt vinden. Zo kun je de data van je campagnes eenvoudig inzien en optimaliseren om deze beter te laten presteren binnen de customer journey. Hierdoor heb je als organisatie direct inzichtelijk wat de verschillende strategieën op diverse kanalen opleveren en welke effecten ze hebben op de klantervaring van potentiële klanten. Deze uitkomsten kunnen vervolgens ingezet worden om een zo’n persoonlijk mogelijke ervaring neer te zetten die past bij de doelgroepen die jouw organisatie heeft.
Chatkracht ondersteunt jouw organisatie in het creëren van de optimale klantervaring
Wij ondersteunen jouw organisatie in het opzetten, onderhouden en optimaliseren van Salesforce om zo niet alleen de omzet te verhogen, maar ook een persoonlijke klantervaring te creëren die de verwachtingen van zowel huidige als potentiële klanten overtreft. Wij zien het deels of geheel uitbesteden van Salesforce als een samenwerking waarbij wij fungeren als het verlengstuk van jouw organisatie Hierin stellen wij een persoonlijke en transparante werkwijze voorop waarin wij de voortgang voortdurend met jouw organisatie delen om zo het meeste uit de samenwerking te halen. Naast Salesforce werken wij ook met gerelateerde software systemen en koppelingen zoals: