Direct hulp bij Facebook Messenger klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw Facebook messenger klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Klantenservice via Facebook Messenger uitbesteden

Meer dan 10 miljoen Nederlanders gebruiken Facebook op dagelijkse basis. Als jij als bedrijf actief bent op Facebook, is het dus ook logisch dat mensen dit medium zullen gebruiken om vragen te stellen over jouw producten of diensten. Deze laagdrempelige manier van klantcontact geeft jou de mogelijkheid om uit te blinken op het gebied van klantenservice. Als je er genoeg tijd in steekt, tenminste. Omdat we weten dat het opzetten en beheren van een goede klantenservice niet niks is, schieten we graag te hulp.

Onze communicatiespecialisten zijn getraind om jouw klanten snel en vriendelijk te helpen. En met een gemiddelde reactietijd van dertig seconden zijn ze altijd op tijd. Zo halen we het beste uit jouw klantenservice. 

Facebook Messenger als klantenservicekanaal

Als bedrijf kun je Facebook gebruiken om nieuws, updates en acties te delen. Maar het platform biedt ook de mogelijkheid om in direct contact te komen met (potentiële) klanten. Naast reguliere klantenservicekanalen als telefonie, e-mail en live chat, geven digitale platformen als Facebook Messenger, Telegram, WeChat en Whatsapp klanten de mogelijkheid om makkelijk contact op te nemen met jouw bedrijf. De laagdrempeligheid van Facebook Messenger zorgt er zelfs voor dat klanten eerder geneigd zijn om contact op te nemen bij vragen, twijfels en klachten. Dit biedt mogelijkheden wat betreft klantretentie, leadgeneratie, tijdbesparing en conversie. En die mogelijkheden grijpt Chatkracht graag voor je aan! 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het hulp bij Facebook Messenger klantvragen?

Facebook Messenger als onderdeel van de klantenservice-strategie

Als je jouw Facebook Messenger klantenservice uitbesteedt aan Chatkracht, doen we onderzoek naar het online imago van jouw organisatie. We bekijken hoe (potentiële) klanten over jouw diensten of producten denken en brengen de eerste contactmomenten in kaart. Met deze inzichten kunnen we bepalen hoe we de naamsbekendheid van jouw organisatie kunnen vergroten en je online imago kunnen verbeteren. Bovendien kun je ze mooi meenemen in je marketingstrategie. Zo komt #ultiemeklanttevredenheid wel heel dichtbij! 

Over Chatkracht

Bij Chatkracht geloven we dat het optimaliseren van zowel offline als online kanalen een grote meerwaarde heeft voor jouw klantenservice-strategie. Omdat ieder kanaal eigenlijk dient als een soort visitekaartje, is het belangrijk om op ieder kanaal goed bereikbaar te zijn. Door jouw klantenservice uit te besteden aan Chatkracht, weet je zeker dat jouw klanten snel en vriendelijk geholpen worden bij vragen, twijfels en klachten. Het contact met jouw organisatie houden we altijd persoonlijk. Om zo transparant mogelijk te werk te gaan, zullen we de resultaten uit de klantgesprekken die we voor je voeren altijd direct met je delen. Dat doen we bij het overnemen van Facebook Messenger, maar ook als je jouw Whatsapp, e-mail, live chat of Instagram aan ons uitbesteedt. Benieuwd wat we kunnen betekenen voor jouw organisatie? Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend advies.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen