Door te werken met Hubspot kies je voor #ultiemeklanttevredenheid
Verlies klanten niet uit het oog door gebruik te maken van Hubspot
Laat een klant gegevens achter of bestaat er een klantcase in het systeem, dan is deze bezoeker altijd te volgen. Dat is de kracht van het CRM platform Hubspot. Verschillende koppelingen en integraties zijn onderdeel van Hubspot, zo is er eenvoudig een koppeling te maken met andere systemen en softwareprogramma’s zoals Salesforce, Simplicate, AFAS, Exact, Zoho, Teamleader en Pipedrive. Zo mis je niks en blijven je klantgegevens altijd up to date.
De koppelingen en integraties van Hubspot
Wij denken graag mee in welke koppeling er van meerwaarde kunnen zijn binnen Hubspot. Dit staat niet direct vanaf het begin vast en door met Hubspot te werken kom je vanzelf achter de intregraties welke voor jou relevant zijn. Wil je bijvoorbeeld enkel informatie in kunnen zien of moet er ook informatie gewijzigd kunnen worden in andere systemen. De mogelijkheden hierin zijn eindeloos, wat het werken binnen Hubspot flexibel maakt. Onze specialisten denken hierin graag mee en adviseren welke informatie van belang is. Zo gaan we samen voor #ultiemeklanttevredenheid.
De ervaring van chatkracht met Hubspot
Onze vaardige medewerkers pakken (een gedeelte van) jouw klantcontact graag over vanuit Hubspot. Het maakt niet uit of je al werkt binnen Hubspot of juist overweegt te gaan werken binnen deze software. Ook een koppeling vanuit bestaande software is mogelijk. Wil je bijvoorbeeld al jouw berichten in Trengo laten binnenkomen maar wel het gemak ervaren van de koppeling met Hubspot, dan kan dat. Alles is hierin mogelijk, jouw situatie vraagt altijd om maatwerk. Onze experts gaan graag samen kijken op welke manier we het meeste uit onze webcare samenwerking kunnen halen. Dit staat nooit vast en bepalen we enerzijds op basis van het gevoel van beide kanten en anderzijds op basis van de data die uit de live-chat of chatbot gesprekken komen. Zo maken wij altijd goed onderbouwde keuzes en breiden deze waar gewenst uit met concreet advies om jouw dienstverlening te verbeteren. Zo streven we maximaal naar #ultiemeklanttevredenheid.
Alles is mogelijk, hierover gaan we graag in gesprek.