Direct hulp bij Hubspot klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Chatkracht + Hubspot = #ultiemeklanttevredenheid

Ben jij al bekend met Hubspot? Deze krachtige software kan je helpen bij het aantrekken van bezoekers, converteren van leads en sluiten van klanten. Het integreert inbound marketing, verkoop, klantenservice en operationele taken. Chatkracht kan je helpen om informatie vanuit klantcontact optimaal te benutten via Hubspot. Door binnenkomende vragen te behandelen via Hubspot, staan we jouw klanten altijd razendsnel en vriendelijk te woord. En omdat Hubspot de mogelijkheid biedt om informatie uit klantgesprekken te koppelen aan andere belangrijke zaken, kun je echt alles uit je data halen. Zo bereiken we #ultiemeklanttevredenheid voor jouw organisatie.

Wij zijn Chatkracht

Voor we je meer vertellen over het uitbesteden van jouw klantenservice via Hubspot, stellen we onszelf even voor. Wij zijn Chatkracht. We hebben al heel wat ervaring met het overnemen van de klantenservice van een tal van bedrijven. Van e-mail en live chat tot Google Business en WhatsApp – onze communicatiespecialisten nemen het klantcontact graag van je over. In goed overleg met jouw organisatie zorgen we ervoor dat we jouw klanten te woord staan op een manier die past bij jouw merk en op de momenten waarop het jou uitkomt. Zo weet je zeker dat jouw klanten fijn en vriendelijk geholpen worden, terwijl je zelf een hoop tijd bespaart. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Altijd op de hoogte van Hubspot

CRM-management wordt een stuk makkelijker via Hubspot. Onze communicatiespecialisten leggen klantcases vast in het systeem, zodat je jouw potentiële klanten kunt blijven volgen. En we houden meer zaken voor je bij. Van gespreksduur tot klanttevredenheid – we zetten de belangrijkste gegevens voor je in een persoonlijk dashboard. Zo blijf je altijd op de hoogte van de dingen die spelen onder jouw klanten, zonder dat je er zelf veel tijd in investeert. Lekker efficiënt.

Of we nog meer knappe koppelingen kunnen maken? Zeker! Onze communicatiespecialisten zijn ook bekend met integraties tussen Hubspot en Salesforce, Simplicate, AFAS, Exact, Zoho, Teamleader en Pipedrive. Neem contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

Hulp bij Hubspot klantvragen? Op ons kun je bouwen.

Onze communicatiespecialisten nemen graag (een deel van) jouw klantenservice over vanuit Hubspot. Daarin zijn ze hartstikke flexibel. Het maakt niet uit of je al werkt binnen Hubspot of niet. Wil je liever een koppeling maken met een ander softwareprogramma? Ook dat kan. Omdat we weten dat jouw situatie vraagt om maatwerk, gaan we voorafgaand aan onze samenwerking graag met je in gesprek. We luisteren naar jouw wensen en bekijken hoe onze webcare het beste past bij jouw klanten, op basis van data uit live chat of chatbot gesprekken. Zo maken we onderbouwde keuzes en krijg je een concreet advies voor jouw organisatie. Benieuwd hoe we jou kunnen helpen? Neem contact met ons op!

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen