Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, meestal binnen een uur antwoord.
Misschien werkt jouw organisatie al wel met Simplicate – de software die het mogelijk maakt om alles op het gebied van planning, sales en facturatie vanuit één plek te regelen. Programma’s als Simplicate kunnen je helpen met tijdbesparing en het verhogen van de efficiëntie binnen jouw bedrijf. En wij van Chatkracht kunnen dat ook. Door onze klantenservice-diensten naadloos te integreren met de softwareprogramma’s die binnen jouw organisatie worden gebruikt, halen we het beste uit onze samenwerking. Zo kunnen we klanten beter helpen met data uit Simplicate, of plannen we bepaalde projecten in zodat jij dat zelf niet hoeft te doen. Zo houd jij tijd over voor dingen die er echt toe doen, terwijl wij streven naar #ultiemeklanttevredenheid.
Als je besluit om samen te werken met Chatkracht, betekent dat niet gelijk dat onze communicatiespecialisten toegang krijgen tot alle informatie in jouw Simplicate-overzicht. De meerwaarde zit hem vooral in het inzien en aanpassen van klantgegevens. Hierdoor kunnen klantvragen namelijk direct en efficiënt worden afgehandeld. Zijn we een stapje verder in onze samenwerking? Dan kun je onze communicatiespecialisten toestemming geven om ook daadwerkelijk informatie toe te voegen in Simplicate. Zo kunnen we een hoop administratief werk van je overnemen. Met al een beperkte toegang breiden we onze toegevoegde waarde direct uit. En dat geldt niet alleen voor Simplicate, maar ook voor softwareprogramma’s als ZOHO, Trengo, Pipedrive, Teamleader, AFAS, Exact, Zapier en Zendesk. Dat is streven naar #ultiemeklanttevredenheid.
Of je nu al jaren met Simplicate werkt, of de eerste stappen zet binnen deze software – jouw situatie vraagt hoe dan ook om maatwerk. Dat weten wij als geen ander. Maar hoe erg de wensen van organisaties ook kunnen verschillen, we focussen altijd op efficiëntie. Onze communicatiespecialisten hebben jarenlange ervaring in het efficiënt inrichten van klantenservice systemen en workflows. Daarbij focussen we niet op het snelste resultaat, maar op de langere termijn. Door ons continu te blijven ontwikkelen en terug te grijpen op data uit de gesprekken die we voor je voeren, kunnen we jouw processen blijven optimaliseren. En na een tijdje betaalt dat zich uit in flinke tijdsbesparing voor jou en ultieme tevredenheid onder jouw klanten.
Ben je benieuwd hoe Chatkracht jou kan helpen bij het optimaliseren van jouw klantenservice? Neem vooral contact met ons op.
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media