Alles-in-één, dat is Simplicate

Simplicate biedt CRM- en projectsoftware waardoor jij alles op het gebied van planning, sales en facturatie op één plek kunt regelen. Een helder en volledig overzicht op één plek, dat biedt Simplicate. Door te werken met Simplicate kan jij je focussen op de zaken die er echt toe doen. Chatkracht denkt hier graag in mee. Wij zorgen ervoor dat onze dienstverlening naadloos aansluit op Simplicate én daarmee op jouw organisatie. Op deze manier zorgen wij voor tijdsbesparing en halen we het beste uit Simplicate en onze samenwerking. 

We bepalen samen hoe onze samenwerking eruit gaat zien. Gaan we enkel de data uit Simplicate inzien om klanten verder te helpen of gaan we een stapje verder en gaan we daadwerkelijk projecten inplannen en verwerken binnen Simplicate. Hoe meer jij uit handen geeft, hoe effectiever onze samenwerking. Zo kunnen onze specialisten meer voor jouw klanten betekenen en bespaar jij meer tijd. Dat is de meerwaarde van samenwerken met Chatkracht.

Chatkracht

Chatkracht help graag bij klantenservice ondersteuning

Binnen Simplicate ben je in principe zelf aan het werk. Niet alle informatie vanuit Simplicate hoeft voor onze mensen toegankelijk te zijn. De meerwaarde zit hem in het inzien van gegevens binnen Simplicate. Binnen onze dienstverlening is het van meerwaarde om gegevens direct in te kunnen zien en waar nodig aan te kunnen passen. Hierdoor kunnen klantvragen direct en efficiënt worden afgehandeld. Dit kan enkel al door informatie in te zien. Zijn we een stapje verder in onze samenwerking dan kunnen we er ook voor kiezen om daadwerkelijk informatie te gaan toevoegen en zo nemen we administratieve handelingen binnen jouw organisatie uit handen. Zonder deze toegang wordt onze meerwaarde beperkt tot het doorgeven van klantvragen en verzoeken. Met al een beperkte toegang breiden we onze toegevoegde waarde direct uit. Dat is streven naar #ultiemeklanttevredenheid. Naast Simplicate werken wij ook met andere software koppelingen zoals ZOHO, Trengo, Pipedrive, Teamleader, AFAS, Exact, Zapier en Zendesk.

 

Chatkracht speelt in op de wensen van jouw klanten

Of je nu al jaren met Simplicate werkt of dat je de eerste stappen zet binnen deze software. Elke organisatie is uniek, dat ben jij en dat zijn jouw klanten ook. Daarom vraagt elke samenwerking om maatwerk. Onze mensen hebben dankzij hun jarenlange ervaring oog voor het efficiënt inrichten van systemen en workflows. In het verlengde daarvan ligt onze samenwerking. Op basis van onze expertise, jouw wensen en het wederzijdse gevoel richten wij onze samenwerking in. Daarbij kijken we altijd naar de langere termijn. Wij focussen niet op de quick wins, daar geloven wij niet in. Constant blijven we ontwikkelen en voeren we aanpassingen door, alleen zo kunnen we de processen op de beste manier inrichten. Dit vraagt om tijd, maar betaalt zich in de toekomst zeker uit. Wij streven samen met jouw naar de beste oplossing, in onze ogen de beste manier om te streven naar #ultiemeklanttevredenheid. Daarom is je klantenservice uitbesteden bij Chatkracht een goed idee.