Jouw klantenservice uitbesteden aan dé specialist

Een goede klantenservice is het kloppende hart van je organisatie! Ben jij klaar om jouw klanten op een snelle,
vriendelijke en persoonlijke manier te woord te
staan? Dan ben je bij ons aan het goede adres!
We nemen je graag werk uit handen, zodat
we samen kunnen streven naar #ultiemeklanttevredenheid!

Meer dan 25% van de websitebezoekers die een chat start wordt een lead of direct sale.

Waarom jouw klantenservice aan Chatkracht uitbesteden? Een website is hét visite kaartje online. Bij het openen van de website verwelkomen we jouw bezoekers met een uitnodiging tot een gesprek. Niet zomaar, maar op basis van het aantal keren of minuten dat de bezoeker jouw pagina bekijkt. Meten is weten!

20% van het gemiddelde klantcontact vindt plaats buiten reguliere werktijden.

Of het nou gaat om de avond, het weekend of een
feestdag – met onze Live Chat Service ben je op
ieder gewenst moment bereikbaar! Onze communicatiespecialisten staan altijd klaar om jouw
klanten op een vlotte, persoonlijke manier te helpen.

 

Wij staan jouw klanten binnen 30 seconden te woord.

Het uitbesteden van jouw klantenservice scheelt een hoop tijd. Wij zorgen ervoor dat de Live Chat Service op de juiste wijze in jouw organisatie wordt geïmplementeerd, en onze communicatiespecialisten reageren altijd binnen 30 seconden op klantenvragen. Dankzij deze vergrote online bereikbaarheid, word je op maandag niet verrast door een inbox vol onbeantwoorde e-mails en telefoontjes. Zo houd je meer tijd over om je te richten op andere relevante werkzaamheden.

Of je dan gelijk je hele klantenservice uit handen moet geven? Nee hoor. Je kunt al tijd besparen met het uitbesteden van alleen de Live Chatfunctie op jouw website. Onze communicatiespecialisten staan paraat om klantvragen op te pakken, zodat jij je kunt richten op andere belangrijke werkzaamheden. Jij blij, en je klanten ook.

Naast het uitbesteden van één of meerdere onderdelen, is het ook mogelijk om je hele klantenservice uit te besteden aan Chatkracht. Met onze jarenlange ervaring in het overnemen van klantenservice kanalen als live chat, e-mail, social media en telefonie weten we precies hoe we jouw klantenservice zo efficiënt en effectief mogelijk kunnen opzetten.

Tijd besparen met het uitbesteden van je klantenservice

Een goede service is de basis voor een fijne klantervaring. Het eerste directe klantcontact heeft een belangrijke invloed op de verdere acties van jouw (potentiële) klanten. Omdat het opzetten en beheren van verschillende klantenservice kanalen best tijdrovend kan zijn, helpen we je graag! Door jouw klantenservice uit te besteden aan Chatkracht, bereiken we samen #ultiemeklanttevredenheid en houd je een hoop tijd over om jouw organisatie op andere vlakken te laten groeien. Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Hoe gaan wij te werk

Heb je besloten jouw klantenservice uit te besteden aan Chatkracht? Dan gaan we samen aan de slag! We zijn altijd bezig om het vandaag beter te doen dan gisteren, en morgen beter dan vandaag. Daarbij vinden we persoonlijk contact en transparantie heel belangrijk. 

Door middel van heldere communicatie en zorgvuldig overleg kunnen we jouw merk zo goed mogelijk representeren. We bespreken samen de mogelijkheden, bepalen de communicatiestijl en richten een uitgebreid kenniscentrum in, zodat onze communicatiespecialisten elke klantvraag in no-time kunnen beantwoorden.

De implementatie door Chatkracht ziet er als volgt uit:
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Live chat

We vergroten de online bereikbaarheid van jouw organisatie door alle berichten die binnenkomen tussen 09:00 en 21:00 uur op te pakken. Dat doen we gegarandeerd binnen 30 seconden! Dit doen wij ook in het weekend.

Telefonie

Telefonie is als (potentiële) klant een van de meest bekende en veelal gebruikte manieren om in direct contact te komen met een bedrijf. Met onze dienstverlening wordt jouw telefoon ook beantwoord als jij er niet aan toe komt.

Webcare

Onze chatspecialisten nemen jouw live chat, sociale media, WhatsApp en e-mail graag van je over. Zo zorg je ervoor dat je bereikbaar bent en je klanten binnen 30 seconden te woord worden gestaan. Zo ben jij altijd bereikbaar en wordt er snel gereageerd op jouw klanten.

Academy

We delen onze kennis met jouw medewerkers door het geven van trainingen over de Live Chat Service. Ook kunnen we samen kijken naar een Hybride Model, waarin Chatkracht te hulp schiet wanneer het jouw medewerkers niet lukt om binnenkomende vragen binnen 30 seconden op te pakken.

Chatbot

We creëren een op maat gemaakte Chatbot voor jouw organisatie, die je kunt inzetten op kanalen als WhatsApp en Facebook Messenger. Zo kun je altijd en overal leads genereren, zonder dat er een medewerker aan te pas hoeft te komen. Komt de klant er met de Chatbot niet helemaal uit? Dan zit een van onze communicatiespecialisten klaar om de websitebezoeker persoonlijk verder te helpen.

Onze mensen

Onze mensen maken het verschil. Wij weten als geen ander hoe belangrijk een persoonlijke benadering is voor prettig klantcontact. Al onze communicatiespecialisten zijn empathisch ingesteld en denken in oplossingen. Zo gaan we altijd voor #ultiemeklanttevredenheid.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen