Klantenservice via Outlook uitbesteden

Directe en persoonlijke communicatie is erg belangrijk, voornamelijk in e-commerce waar jouw potentiële klanten niet direct iets kunnen vragen aan een verkoopmedewerker. Wanneer klanten tegen een probleem, vraag of twijfel aan lopen, moeten zij direct contact op kunnen nemen met iemand die hen hierin verder kan helpen. Daarom is het belangrijk om je digitale communicatiekanalen te optimaliseren om (potentiële) klanten altijd zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Outlook is een belangrijk communicatiemiddel in deze klantenservicestrategie, omdat klanten vaak als eerste een e-mail sturen bij twijfels of vragen over producten of diensten.

Chatkracht

Het voordeel van het uitbesteden van de mails via Outlook

Bij Chatkracht geloven wij erin dat je online communicatiekanalen het digitale visitekaartje van je organisatie vormen. Het is daarom belangrijk om een heldere communicatiestrategie te ontwikkelen die representatief is voor wat je als organisatie uit wilt dragen. Dagelijks focussen wij ons op het opzetten en optimaliseren van de optimale klantenservicestrategieën voor onze klanten. Daarin betrekken wij ook de uitbesteding van Outlook als essentieel communicatiekanaal, omdat wij erin geloven dat je hiermee het verschil kunt maken in directe en persoonlijke communicatie.

 

De voordelen van outlook aan Chatkracht uitbesteden

Het voordeel van het klantenservice uitbesteden van Outlook is het creëren van tijdsbesparing voor het huidige klantenserviceteam. Voor velen is e-mail het eerste communicatiekanaal waar zij gebruik van maken wanneer zij vragen of twijfels hebben. Outlook biedt de mogelijk om meerdere vragen tegelijk te behandelen waardoor je efficiënt te werk kunt gaan en klanten direct kunt voorzien van het antwoord waar zij naar op zoek zijn. De tijdsbesparing die met deze webcare wordt gecreëerd is enorm!

Chatspecialisten

De klantenservicestrategie van Chatkracht voor jouw Outlook

Bij Chatkracht kunnen wij je op diverse manieren helpen bij het opzetten van een optimale klantenservicestrategie passend bij jouw organisatie, wensen en doelen. Hierin zetten wij samen met jouw organisatie een samenwerking op waarbij wij jullie team zowel volledig kunnen ontzorgen als ondersteunen in oppakken van een deel van het mailverkeer voor jouw organisatie. Daarbij vinden wij het belangrijk om onze dienstverlening voortdurend te optimaliseren om zo het beste resultaat te leveren.

Hierbij werken wij van tevoren een passende communicatiestrategie uit om jouw organisatie optimaal te representeren als externe communicatiespecialist. Onze communicatiespecialisten hebben ervaring in het communiceren voor diverse klanten een uiteenlopende branches. Hierdoor weten zij hoe zij de vragen en verzoeken van jouw klanten op kunnen pakken om hen zo goed mogelijk verder te helpen en zo #ultiemeklanttevredenheid kunnen creëren. Naast E-mail verzorgen wij ook Social Messaging, telefonie, Whatsapp Business, Google Business en koppelingen zoals Trengo, Hubspot, Salesforce, Zapier en Zendesk.