Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat Chatkracht jouw mails via Outlook afhandelen. Zo krijgen jouw klanten tijdens onze kantoortijden vaak binnen een uur antwoord.
Directe en persoonlijke communicatie is erg belangrijk, voornamelijk in e-commerce waar potentiële klanten niet direct iets kunnen vragen aan een verkoopmedewerker. Wanneer klanten tegen problemen aanlopen, vragen hebben of twijfelen, dan moeten zij direct contact op kunnen nemen met iemand die hen hierin verder kan helpen. Daarom is het belangrijk om je digitale communicatiekanalen te optimaliseren om (potentiële) klanten altijd zo goed mogelijk te kunnen helpen.
Outlook is een belangrijk communicatiemiddel in een klantenservice-strategie, omdat klanten vaak als eerste een e-mail sturen bij twijfels/vragen over producten/diensten. Door de jaren heen hebben wij al meerdere klanten geholpen die Outlook gebruiken voor het beantwoorden van e-mails, hierdoor brengen wij een hoop ervaring met ons mee voor het oppakken van jouw e-mails.
Aan ervaring geen gebrek, dus. En daarmee helpen we je graag op allerlei klantenservice-kanalen. Omdat ieder kanaal eigenlijk dient als een soort visitekaartje voor je organisatie, is het belangrijk om overal even goed bereikbaar te zijn. Omdat we erin geloven dat directe- en persoonlijke communicatie het verschil kunnen maken, trainen we onze communicatiespecialisten op empathisch klantcontact. Als je jouw klantenservice uitbesteedt aan Chatkracht, weet je dus zeker dat je klanten goed geholpen worden. De resultaten van de gesprekken die we voor je voeren, zullen we altijd met je delen. Dat doen we bij het overnemen van Outlook, maar ook als je ervoor kiest om jouw Whatsapp, Facebook Messenger, Live Chat, of Instagram aan ons over te laten.
“Ik mail ze wel even” – klinkt vast niet onbekend. Het gemak van Outlook, maakt het een van de meest gebruikte klantkanalen. Maar als al die ‘makkelijke mailtjes’ zich opstapelen, kan het flink wat tijd kosten om ze te beantwoorden. Het voordeel van het uitbesteden van jouw Outlook-beheer, is dat jij hier zelf geen tijd in hoeft te investeren. Onze communicatiespecialisten kunnen meerdere mails tegelijk behandelen, terwijl jij je focust op belangrijkere zaken. Wanneer en hoe we jouw e-mails behandelen, bepaal jij. Kun je gedurende een bepaalde periode wel extra hulp gebruiken? Of wil je onze ondersteuning een tijdje afschalen? Wij zijn flexibel.
Bij Chatkracht kunnen wij je op diverse manieren helpen bij het opzetten van een optimale klantenservice-strategie passend bij jouw organisatie, wensen en doelen. Hierin zetten wij samen met jouw organisatie een samenwerking op waarbij wij jullie team zowel volledig kunnen ontzorgen als ondersteunen in het oppakken van een deel van het mailverkeer voor jouw organisatie. Daarbij vinden wij het belangrijk om onze dienstverlening voortdurend te optimaliseren om zo het beste resultaat te leveren.
Hierbij werken wij van tevoren een passende communicatiestrategie uit om jouw organisatie optimaal te representeren als externe communicatiespecialist. Onze communicatiespecialisten hebben ervaring in het communiceren voor diverse klanten in uiteenlopende branches. Hierdoor weten zij hoe zij de vragen en verzoeken van jouw klanten op kunnen pakken om hen zo goed mogelijk verder te helpen en zo #ultiemeklanttevredenheid kunnen creëren. Naast e-mail verzorgen wij ook Social Messaging, telefonie, Whatsapp Business, Google Business en koppelingen zoals Trengo, Hubspot, Salesforce, Zapier en Zendesk.
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media