Chatkracht beantwoord jouw klantvragen van Amazon

Ga je werken met Amazon, dan zijn er een aantal zaken waar je op moet letten. Eén van die dingen is het bijhouden van je webcare klantvragen. Deze vragen dien je binnen 24 uur te beantwoorden, anders gaat dit ten koste van je verkooppositie en beoordeling op Amazon. Streng systeem denk je misschien. Zo werken de meeste verkoopkanalen, de klant is immers koning. Dat is waarom Chatkracht streeft naar de ultieme klanttevredenheid. Wil je je niet druk maken of je deze vragen wel op tijd behandeld, dan is Chatkracht dé partner om mee samen te werken.

Chatkracht

Jouw bereik vergroot je met Amazon

Amazon is het kanaal om jouw producten te verkopen. Of je Amazon nu naast je eigen webshop zoals WooCommerce, Lightspeed, Magento of Shopify gebruikt of je volledig focust op Amazon. Met Amazon bereik je altijd jouw doelgroep. Heb je op dit moment bijvoorbeeld je producten op je eigen webshop, Kaufland en Bol.com staan, en wil je graag uitbreiden naar het buitenland? Dan is Amazon een mooie eerste stap. Je breidt laagdrempelig je bereik uit en Amazon zorgt ervoor dat jouw verkoopkanaal goed staat. Ongeacht of je Amazon gebruikt als extra kanaal of als enige kanaal, brengt het extra werkzaamheden met zich mee. Zo moet de voorraad up to date blijven, moeten orders worden uitgedraaid en doorgezet naar de inpakafdeling en moeten klantvragen worden afgehandeld. Wil je wel uitbreiden naar Amazon maar geen tijd besteden aan de extra werkzaamheden? Geen zorgen, Chatkracht neemt dit graag voor jou uit handen voor optimale tijdsbesparing.

Wij gaan verder dan het enkel beantwoorden van vragen op Amazon !

Onze dienstverlening stopt niet bij het oppakken van binnenkomende klantvragen. Onze ervaren mensen nemen bijvoorbeeld ook graag het afwikkelen van retourzendingen en het doorzetten van binnenkomende orders uit handen. Wij zorgen ervoor dat alles op één centrale plek binnenkomt zodat jij efficiënt je dagelijkse werkzaamheden uit kunt voeren. Doordat wij voor meerdere klanten binnen Amazon werken groeit onze expertise elke dag. Zo denken onze specialisten graag mee in het opzetten van de juiste workflow.

Afhankelijk van onze bevoegdheden kunnen wij klantvragen gedeeltelijk of volledig oppakken. Net zoals met andere systemen geldt, hoe meer onze specialisten in kunnen zien, hoe beter en sneller wij jouw klanten kunnen helpen. Dat is #ultiemeklanttevredenheid.

Binnen 24 uur antwoord aan jouw klanten

Onze specialisten zorgen ervoor dat jouw klanten altijd binnen 24 uur te woord worden gestaan. Zo hoeft een klant nooit lang op een antwoord te wachten en voorkom jij de zogenoemde strikes. Afhankelijk van jouw wensen spreken we af op welke manier wij klanten te woord staan. Controleren wij elke dag op een vast tijdstip de klantvragen of pakken we ze de hele dag door op. We stemmen dit in overleg af zodat een klant via elk kanaal op dezelfde manier te woord wordt gestaan. Deze aanpak vraagt om maatwerk en dat is wat Chatkracht levert. Alleen zo kunnen wij streven naar #ultiemeklanttevredenheid.