Direct capaciteit voor jouw Amazon klantvragen?

Wil jij snel kunnen schakelen en dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw Amazon klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord. 

Neem contact op:

Chatkracht beantwoordt jouw klantvragen van Amazon

Ga je werken met Amazon, dan zijn er een aantal zaken waar je op moet letten. Eén van die dingen is het bijhouden van je webcare klantvragen. Deze vragen dien je binnen 24 uur te beantwoorden, anders gaat dit ten koste van je verkooppositie en beoordeling op Amazon. Wat een streng systeem denk je misschien. Zo werken de meeste verkoopkanalen, de klant is immers koning. Dat is waarom Chatkracht streeft naar de ultieme klanttevredenheid. Wil je je niet druk maken of je deze vragen wel op tijd behandeld, dan is Chatkracht dé partner om mee samen te werken en je Amazon uit te besteden.

Jouw klanten te woord staan door klantvragen uit te besteden

Amazon is het kanaal om jouw producten te verkopen. Of je Amazon nu naast je eigen webshop zoals WooCommerce, Lightspeed, Magento of Shopify gebruikt of je volledig focust op Amazon. Met Amazon bereik je altijd jouw doelgroep. Heb je op dit moment bijvoorbeeld je producten op je eigen webshop, Kaufland en Bol.com staan, en wil je graag uitbreiden naar het buitenland? Dan is je Amazon uitbesteden een mooie eerste stap. Je breidt laagdrempelig je bereik uit en Amazon zorgt ervoor dat jouw verkoopkanaal goed staat. Ongeacht of je Amazon gebruikt als extra kanaal of als enige kanaal, brengt het extra werkzaamheden met zich mee. Zo moet de voorraad up to date blijven, moeten orders worden uitgedraaid en doorgezet naar de inpakafdeling en moeten klantvragen worden afgehandeld. Wil jij je Amazon uitbesteden maar geen tijd besteden aan de extra werkzaamheden? Geen zorgen, Chatkracht neemt dit graag voor jou uit handen voor optimale tijdsbesparing.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het uitbesteden van je Amazon klantvragen?

Binnen 24 uur antwoord aan jouw klanten bij Amazon uitbesteden

Kies jij voor Amazon uitbesteden bij Chatkracht? Onze specialisten zorgen er dan voor dat jouw klanten altijd binnen 24 uur te woord worden gestaan. Zo hoeft een klant nooit lang op een antwoord te wachten en voorkom jij de zogenoemde ‘strikes’. Afhankelijk van jouw wensen spreken we af op welke manier wij klanten te woord staan. Controleren wij elke dag op een vast tijdstip de klantvragen of pakken we ze de hele dag door op. We stemmen dit in overleg af zodat een klant via elk kanaal op dezelfde manier te woord wordt gestaan. Onze aanpak bij Amazon uitbesteden draagt om maatwerk en dat is wat Chatkracht levert. Alleen zo kunnen wij streven naar #ultiemeklanttevredenheid.

Wij gaan verder dan het enkel beantwoorden van vragen op Amazon!

Onze dienstverlening bij Amazon uitbesteden stopt niet bij het oppakken van binnenkomende klantvragen. Onze ervaren mensen nemen bijvoorbeeld ook graag het afwikkelen van retourzendingen en het doorzetten van binnenkomende orders uit handen. Wij zorgen ervoor dat alles op één centrale plek binnenkomt zodat jij efficiënt je dagelijkse werkzaamheden uit kunt voeren. Doordat wij voor meerdere klanten binnen Amazon werken groeit onze expertise elke dag. Bij het uitbesteden van Amazon denken onze specialisten graag mee in het opzetten van de juiste workflow. Afhankelijk van onze bevoegdheden kunnen wij klantvragen gedeeltelijk of volledig oppakken. Net zoals met andere systemen geldt, hoe meer onze specialisten in kunnen zien, hoe beter en sneller wij jouw klanten kunnen helpen. Dat is #ultiemeklanttevredenheid.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen