De ultieme klanttevredenheidstraining

De ultieme klanttevredenheidstraining van Chatkracht is een must voor medewerkers die in contact staan met jouw klanten. Deze training geeft concrete handvatten om klantgericht te communiceren met jouw doelgroep.

Onze ultieme klanttevredenheidstraining zorgt ervoor dat jouw collega’s over de juiste kennis en vaardigheden beschikken die nodig zijn om jouw klanten verder te helpen. De Academy van Chatkracht biedt maatwerk trainingen aan, elke organisatie heeft namelijk zijn eigen kernwaarden en cultuur. Tijdens de training gaan wij aan de hand van theorie en praktijkvoorbeelden op zoek naar de ultieme klantenservice. Welke vragen worden er gesteld? Wat is het doel van het gesprek?

De ultieme klanttevredenheidstraining is een must voor elke klantenserviceprofessional. Onze training geeft handige handvatten om ultieme klanttevredenheid te realiseren. Medewerkers van de klantenservice, webcare, helpdesk of receptie zien direct resultaten. Zo komt men sneller tot de kern, word de kwaliteit van de dienstverlening hoger, leert men verschillende gespreksmodellen en komen medewerkers sneller tot de kern van de vraag. Hierdoor creëren wij tijdsbesparing, hogere conversies en een betere klantretentie!

Chatkracht

Trainingen door klantenservice professionals

De trainingen worden geleid door een professional op het gebied van klanttevredenheid, chatbots, live-chats, flowbots en meer.  Al onze trainingen worden in overleg met de klant op maat gemaakt. Op basis van jouw vraagstuk maken wij een prijsoverzicht op basis van dagdelen. Onderwerpen die besproken kunnen worden in de training zijn het uitbesteden van klantenservice op verschillende platformen:

De toegevoegde waarde van Chatkracht

Bij Chatkracht werken wij met specialisten die zich dagelijks willen ontwikkelen en verbeteren. Het (elkaar) helpen, flexibel zijn en het zoeken naar oplossingen zit in ons karakter. Onze specialisten zijn opgeleid en hebben ervaring, hebben kennis van gesprekstechnieken en kunnen de (klant) behoefte snel achterhalen.  Al deze specialisten hebben hun eigen achtergrond en kwaliteit. Maar aan één ding specifiek beleven wij veel plezier: Wij gaan altijd voor ultieme klanttevredenheid. Onze specialisten zijn daarom direct inzetbaar! Naast trainingen verzorgt Chatkracht ook recruitment en detachering.