Direct hulp bij het oppakken van klantvragen in Prestashop?

Wil je dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat Chatkracht jouw klantvragen via Prestashop afhandelen. Zo krijgen jouw klanten tijdens onze kantoortijden vaak binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Prestashop

Als jouw bedrijf een webshop heeft, ben je misschien wel bekend met PrestaShop. Dit e-commerce platform biedt de mogelijkheid om een online winkel te bouwen en te beheren. En wie bekend is met PrestaShop, weet ook dat er een stukje klantenservice bij komt kijken. Het programma biedt tools die je kunt gebruiken om jouw klantenservice te integreren in jouw webshop. Tools die we bij Chatkracht graag gebruiken. Omdat we weten hoeveel tijd het onderhouden van een goede klantenservice kan kosten, nemen we het klantcontact met liefde van je over. Zo worden jouw klanten altijd snel en vriendelijk geholpen bij hun online aankopen, terwijl jij zelf een hoop tijd bespaart. Benieuwd wat Chatkracht voor jouw organisatie kan betekenen? Lees verder of neem contact met ons op!

Wie zijn wij?

Wij zijn Chatkracht – jouw rechterhand in klantcontact. We staan bekend om onze vlotte vingers, persoonlijke aanpak en brede kennis van allerlei klantenservice-kanalen. Of je jouw klanten nu te woord staat via e-mail, livechat, WhatsApp of Facebook Messenger – onze communicatiespecialisten zijn er om je te helpen. Als je besluit om met ons samen te werken, stellen we een ervaren team voor je samen. We wijzen een vaste contactpersoon aan, die je elke maand bijpraat over de klantgesprekken die we voor jouw organisatie voeren. De data die uit deze gesprekken voortkomen, vatten we samen in een op maat gemaakt dashboard. Zo blijf je lekker op de hoogte, terwijl je toch een hoop tijd overhoudt voor andere zaken binnen jouw bedrijf. Kortom: jouw klantenservice is bij ons in goede handen!

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het hulp bij Prestashop klantvragen?

Dit zijn de voordelen

PrestaShop biedt veel mogelijkheden voor het beheren van klantinteracties, waar wij bij Chatkracht graag gebruik van maken. We kunnen bijvoorbeeld antwoorden automatiseren, zodat we binnenkomende berichten snel en effectief kunnen oppakken. En omdat onze communicatiespecialisten jouw klanten direct via PrestaShop kunnen aanspreken, wordt het makkelijker om ze proactief te benaderen. Zo kan Chatkracht jouw klantenservice extra efficiënt inrichten. En dat is niet alleen fijn voor je klanten, maar ook voor jou. Je bespaart namelijk een hoop tijd, terwijl wij voor jou werken naar #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht + PrestaShop = ultieme efficiëntie

Het feit dat PrestaShop al diverse mogelijkheden biedt om snel en effectief in contact te komen met je klanten, creëert ook veel kansen om de klantervaring te optimaliseren. En daarbij schieten wij je graag te hulp met een passende strategie. Deze ontwikkelen we door duidelijke doelen op te stellen en deze te vertalen naar een communicatiestrategie. Omdat we het belangrijk vinden om websitebezoekers altijd een optimale klantervaring te bieden, zorgen we ervoor dat aanvragen snel worden opgepakt door onze communicatiespecialisten. Zo functioneren zij als verlengstuk in het beheren van het klantcontact via jouw PrestaShop webshop. Daar stopt onze hulp trouwens niet, want ook voor het uitbesteden van onder andere Social Messaging, e-mail en telefonie ben je bij ons aan het juiste adres! Dat is de kracht van samenwerken met Chatkracht.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?

We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen