De meerwaarde van PrestaShop voor je klantenservicestrategie

Wat je ook aanbiedt en aan wie, PrestaShop biedt je de mogelijkheid om je eigen webshop op te zetten en uit te breiden waar nodig. Én dit allemaal zonder dat je er technische kennis voor nodig hebt. Dit maakt PrestaShop erg gebruiksvriendelijk voor zowel je klanten, die een optimale webshop hebben, als jij, die makkelijk een professionele webshop op kan zetten. Bij Chatkracht vinden we het belangrijk om jouw organisatie en webcare hierin te ontlasten door je klanten te ondersteunen bij vragen of problemen om het aankoopproces zo goed mogelijk te kunnen doorlopen. Daarnaast zetten wij onze expertise graag in om je te ondersteunen en PrestaShop op de meest efficiënte manier in te richten. Dat is de meerwaarde van samenwerken met Chatkracht. Zo streven wij naar #ultiemeklanttevredenheid.

Wat is PrestaShop?

PrestaShop is een kosteloze service die het voor elke ondernemer mogelijk maakt om een goed functionerende webshop op te zetten en te optimaliseren. Vanuit één platform heb je direct inzicht in alle data omtrent orders, omzet en voorraad. Doordat PrestaShop wordt ontwikkeld en beheerd door een community in combinatie met heldere afspraken met grote partijen, kunnen zij deze service gratis aanbieden en voortdurend blijven onderhouden voor alle ondernemingen.

De eenvoud van PrestaShop samen met de expertise van Chatkracht is een sterke combinatie en haalt het beste van beide werelden naar boven. Onze ervaring zetten we in om samen te streven naar #ultiemeklanttevredenheid. Chatkracht is een ervaren speler binnen software koppelingen en CMS systemen. Naast Prestashop hebben wij ook ervaring in:

Wat zijn de voordelen van PrestaShop voor jouw webshop en klantenservice?

Het feit dat PrestaShop kosteloos te gebruiken is, is niet het enige voordeel van het platform. Je hebt als ondernemer geen technische kennis nodig om een eigen webshop op te zetten. Hierdoor kun je zelf snel uit de voeten met de mogelijkheden die PrestaShop je biedt. Door een groot aanbod aan templates hoef je daarbij ook niet vanaf het begin te beginnen en kun je een bestaand template aanpassen naar je eigen wensen en eisen. Onze ervaren mensen denken hier graag in mee.

Een ander groot voordeel van PrestaShop is dat het je de mogelijkheid biedt om klantgegevens te beheren en daarbij direct in contact te komen met klanten. Je kunt responses automatiseren om zo binnenkomende berichten snel en effectief op te pakken. Dit biedt mogelijkheden om je klantenservice effectief uit te besteden en in te richten en je klanten een optimale klantervaring te bieden, ook wanneer zij tegen problemen of klachten aanlopen. De specialisten van Chatkracht zijn hierin een verlengstuk van jouw organisatie. Wij denken mee in het volledig inrichten van PrestaShop en bieden jouw klanten een excellente klantervaring. Wist je dat wij ook chatbots, flowbots en live-chat functies aanbieden?

De klantenservice ondersteuning van jouw webshop in PrestaShop

Het feit dat PrestaShop al diverse mogelijkheden biedt om snel en effectief in contact te komen met je klanten biedt ook veel mogelijkheden om de klantervaring van je klanten te optimaliseren middels een passende strategie. Onze expertise en ervaring komt hierbij goed van pas. Dit doe je door duidelijke doelen op te stellen met een passende communicatiestrategie om de doelen te bereiken. Bij Chatkracht vinden wij het belangrijk om websitebezoekers altijd een optimale klantervaring te bieden door aanvragen snel op te pakken en altijd op een persoonlijke en transparante wijze te communiceren. Hierdoor kunnen wij als verlengstuk functioneren in het beheren van het klantcontact via jouw PrestaShop webshop. Dat is de kracht van samenwerken met Chatkracht. Ook voor het uitbesteden van Social Messaging, E-mail klantenservice en telefonie ben je bij ons aan het juiste adres!