Stuur je klantenservicestrategie aan met ZOHO

In de laatste jaren is het belang van het strategisch aansturen van je klantcontacten steeds belangrijker geworden en dit vraagt om een strategische aanpak in het aanspreken van klanten. Met andere woorden, Customer Relationship Management (CRM) is essentieel wanneer je effectief (potentiële) klanten wilt aanspreken en een positieve klantervaring wilt creëren. Daarom is het bij Chatkracht mogelijk om ZOHO gedeeltelijk of geheel uit te besteden. De specialisten van Chatkracht denken mee in de implementatie van ZOHO. Onze webcare expertise zetten we in om jouw klanten de beste ervaring te kunnen bieden, dat is voor ons #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht_5

Wat is ZOHO?

ZOHO is een Customer Relationship Management (CRM) software die het mogelijk maakt om alle klantgegevens van jouw klanten te beheren. Toch biedt ZOHO veel meer mogelijkheden; zo kun je nieuwe leads en klanten automatisch indelen op basis van de acties die ze uitvoeren. Chatkracht denkt graag mee in het inrichten en optimaliseren van ZOHO. Zo zorgen we ervoor dat ZOHO naadloos aansluit op jouw organisatie.

Binnen ZOHO kun je eenvoudig onderscheid maken tussen waardevolle leads en minder waardevolle leads. Dit helpt jouw organisatie om binnen je marketing- en salesstrategie deze waardevolle leads op de juiste manier aan te spreken. Hierin biedt ZOHO de mogelijkheid om salesprocessen te automatiseren en optimaliseren om zo een duidelijke salesstrategie op te stellen die je helpt het aantal sales efficiënt te vergroten. Deze salesprocessen kun je optimaliseren door de data die uit ZOHO haalt goed te analyseren en stappen te ondernemen op basis van deze uitkomsten. Hierin sta je niet alleen. Chatkracht denkt graag mee. Onze specialisten kennen de markt en kunnen snel inspelen op aanstaande veranderingen. Dat is de kracht van samenwerken met Chatkracht.

Wat zijn de voordelen van ZOHO?

Voor het optimaliseren van je klantenservicestrategie is ZOHO een zeer waardevolle tool. Een belangrijk onderdeel van het optimaliseren van een ideale klantervaring is het kennen van je doelgroep bestaande uit zowel huidige als potentiële klanten. Deze groep dien je aan te spreken met een persoonlijke communicatiestijl op een wijze die past bij hun behoeftes en eisen. Het doel is om hiermee de klantverwachting te overtreffen en deze (potentiële) klanten in een vroeg stadium van de customer journey te overtuigen van de meerwaarde van jouw merk. Wij zetten onze expertise graag in om jouw klanten op de juiste manier te benaderen. Daarmee streven we naar een ultieme klantervaring.

ZOHO is gericht op het optimaliseren van Customer Relationship Management, wat de mogelijkheid biedt om veel data te verzamelen over je doelgroepen. Zo kun je niet alleen een communicatiestijl ontwikkelen die past bij je doelgroepen, maar ook gerelateerde marketing- en saleskanalen aanpassen op je doelgroepen. Dit biedt de mogelijkheid om een omnichannel klantenservicestrategie op te zetten om klanten zo snel en goed mogelijk aan te spreken in de customer journey. De ervaren specialisten van Chatkracht denken graag met jouw onderneming mee. Op basis van de data vanuit onze dienstverlening komen we met concrete adviezen om ZOHO op de meest efficiëntie manier in te kunnen richten. Dat is streven naar #ultiemeklanttevredenheid.

Creëer de optimale klantervaring met Chatkracht

Wij zetten ons dagelijks maximaal in om jouw klanten een ultieme klantervaring te bieden. Het strategisch inzetten van jouw CRM-systeem, zoals ZOHO, Zapier, Hubspot, Salesforce of Trengo is daarvoor belangrijk om zo jouw klantenservicestrategie te optimaliseren en ontwikkelen. Dit doen wij door onze dienstverlening constant te evalueren. Zo leren onze specialisten jouw organisatie goed kennen. Wij zijn immers het verlengstuk van jouw organisatie. Het is daarom ook erg belangrijk dat wij representatief overkomen. Een klant of websitebezoeker mag geen verschil merken tussen jouw medewerkers of één van onze specialisten. Daar ligt onze meerwaarde.

Door de data structureel te analyseren komen wij periodiek met concrete adviezen voor het verbeteren van jouw dienstverlening. Dat is de kracht van samenwerken met Chatkracht. Zo streven wij elke dag opnieuw naar #ultiemeklanttevredenheid.