Direct hulp bij jouw klantenvragen?

Wil je snel schakelen en zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat Chatkracht jouw klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten vaak binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Zo gedaan, met ZOHO

Misschien werk je er al mee, of misschien wil je er graag mee werken – ZOHO. Deze verzameling van online software tools helpt bedrijven bij het beheren van dagelijkse taken, zoals klantrelaties, e-mails en financiën. Het programma maakt het ook mogelijk om jouw klantenservice efficiënter te laten werken. Hoe dat precies gaat, vertellen de communicatiespecialisten van Chatkracht je graag. Door je klantenservice – en daarmee het beheer van ZOHO – helemaal of gedeeltelijk aan ons uit te besteden, weet je zeker dat je continu streeft naar #ultiemeklanttevredenheid. Meer weten? Lees lekker verder, of neem direct contact met ons op!

Dit is Chatkracht

We stellen onszelf even voor. Wij zijn Chatkracht – jouw rechterhand in klantenservicebeheer. Of jouw klanten nu contact met je opnemen via e-mail, Live Chat, WhatsApp of Facebook Messenger – onze communicatiespecialisten staan voor je klaar. En wist je dat we ook binnenkomende klantvragen op kanalen als Kaufland en Bol.com beantwoorden? Waar we je ook bij kunnen helpen, we doen het altijd met een ervaren en gedreven team. Onze mensen staan bekend om hun vlotte vingers, persoonlijke aanpak en brede kennis van zo ongeveer elk klantenservicekanaal. Benieuwd hoe we jou kunnen ondersteunen? We gaan graag in gesprek!

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Het beheer van ZOHO uitbesteden

Eerst wat meer over ZOHO! Dit programma is een Customer Relationship Management (CRM) software die het mogelijk maakt om alle gegevens van jouw klanten te bekijken en te beheren. Zo kun je nieuwe leads en klanten automatisch indelen op basis van de acties die ze uitvoeren op jouw website. Klinkt best handig, toch? Chatkracht kijkt graag met je mee, om te bepalen welke optimalisaties het beste werken voor jou. Zo zorgen we dat de manier waarop jij ZOHO gebruikt, ook écht bij jouw organisatie past. 

Omdat we via ZOHO makkelijk onderscheid kunnen maken tussen waardevolle en minder waardevolle leads, hebben we de mogelijkheid om jouw potentiële klanten op de juiste manier aan te spreken. Dit kan zelfs geautomatiseerd, waardoor zij sneller geholpen worden en jij een hoop tijd bespaart. Gebruik je liever geen automatische antwoorden? Dan zitten onze communicatiespecialisten op elk gewenst moment voor je klaar. Dat is de flexibiliteit van Chatkracht. 

Creëer de optimale klantervaring met Chatkracht

Maar we zijn meer dan alleen flexibel. Zo zetten we ons elke dag maximaal in om jouw klanten een ultieme ervaring te bieden. En daarin spelen CRM-systemen als ZOHO – maar ook Zapier, Hubspot, Salesforce of Trengo – een belangrijke rol. Door deze programma’s strategisch te gebruiken, kunnen we jouw klantenservice blijven optimaliseren. We analyseren de data uit de klantgesprekken die we voor je voeren, en komen eens in de zoveel tijd met concrete adviezen voor het verbeteren van jouw klantenservice.

Bovendien zullen we onze diensten en resultaten constant evalueren, zodat onze communicatiespecialisten jouw organisatie zo goed mogelijk leren kennen. Uiteindelijk spreken zij de taal van jouw bedrijf – zodat klanten geen onderscheid kunnen maken tussen jouw medewerkers of een van onze specialisten. Zo streven wij naar de optimale ervaring voor jouw (potentiële) klanten. Benieuwd hoe Chatkracht #ultiemeklanttevredenheid kan bereiken voor jouw bedrijf? Kom ‘s een kop koffie drinken!

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?

We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen