Direct capaciteit voor jouw klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk worden geholpen? Laat dan Chatkracht je klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Chatkracht + AFAS = extra efficiënt

Ben jij al bekend met AFAS? Dit is een software waarmee je al jouw systemen bijeen brengt. AFAS staat voor Applications for Administrative Solutions en is erg handig voor het beheren van CRM, HRM en Payroll systemen vanaf één plek. Bij Chatkracht zijn we dol op opties voor centraal beheer, omdat ze vaak een hoop tijd besparen! Daarom zorgen we dat onze communicatiespecialisten precies weten hoe ze programma’s als AFAS kunnen gebruiken. Hierdoor weten ze altijd waar ze de juiste informatie kunnen vinden om jouw klanten beter en sneller te helpen. Zo bereikt jouw klantenservice #ultiemeklanttevredenheid, zonder dat je daar zelf iets voor hoeft te doen. Wil je weten hoe je de ondersteuning van Chatkracht past binnen jouw organisatie? We gaan graag in gesprek. 

Vergroot je bereikbaarheid

We stellen onszelf eerst even voor. Wij zijn Chatkracht: jouw rechterhand in klantenservicebeheer. Met onze vlotte vingers, persoonlijke aanpak en jarenlange ervaring nemen we graag (een deel van) jouw klantenservice van je over. Dat doen we met een vast team van communicatiespecialisten, dat van 09:00 – 21:00 uur klaar zit om binnenkomende berichten binnen dertig seconden op te pakken. Of je jouw klanten nu te woord staat via live chat, e-mail, telefoon of een ander kanaal. En dankzij onze ervaring met systemen als AFAS weten we onze diensten altijd naadloos te integreren met de software waarmee jij werkt. In hoeverre onze communicatiespecialisten die kunnen inzien, bepaal jij trouwens zelf. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het uitbesteden van jouw klantvragen?

Samen verbeteren

Onze ondersteuning gaat dus wel een stapje verder dan het beantwoorden van een paar klantvragen. Naast het deels of geheel overnemen van jouw klantenservice, denken we graag mee over hoe we deze het beste kunnen inrichten en optimaliseren. Onze ideeën baseren we op data die voortkomen uit de klantgesprekken die we tot zover voor jouw organisatie hebben gevoerd. We maken deze gegevens inzichtelijk via een slim dashboard, dat we uiteraard met jou delen. Zo houden we je lekker op de hoogte en zoeken we samen naar manieren om het elke dag een beetje beter te doen. We gaan graag in gesprek om te kijken hoe we jouw organisatie het beste kunnen ondersteunen, dus neem vooral contact met ons op!

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen