De meerwaarde van CCV Shop voor je klantenservicestrategie

Een optimale klantervaring staat voorop in het opzetten, beheren en optimaliseren van je webshop. De basis van een goede klantervaring begint bij een hoge gebruiksvriendelijkheid waardoor je klanten snel en eenvoudig door je webshop kunnen navigeren en eenvoudig hun doel kunnen bereiken: een aankoop doen. CCV Shop kan jouw organisatie hierin ondersteunen als een van de bekendste softwarediensten op de markt voor het opzetten en beheren van een webshop.
Door jouw CCV Shop (gedeeltelijk) uit te besteden bij Chatkracht ben je zeker van een goede klantervaring en webcare. Onze specialisten nemen de tijd voor jouw klanten en reageren altijd op een empathische manier. Daarom streven we bij Chatkracht dagelijks naar #ultiemeklanttevredenheid.

Wat is CCV Shop?

CCV Shop heeft het karakter van een Software as a Service (SaaS), wat betekent dat je hun software afneemt als een dienstverlening. Het grootste voordeel aan CCV Shop is dat ze een allround aanbieder zijn. Dit wil zeggen dat je alle diensten en benodigdheden rondom je webshop kunt vinden bij CCV Shop. Zo heb je geen technische kennis nodig om een webshop op te zetten, biedt CCV Shop marketingtools aan om binnenkomende data te analyseren en kun je overzichtelijke dashboards creëren om de salesvoortgang in kaart te brengen.

Chatkracht is hier het verlengstuk van jouw organisatie. Naast het (gedeeltelijk) uitbesteden van jouw klantenservice, analyseren wij de beschikbare data. Dit verwerken we in overzichtelijke dashboards welke wij periodiek met jou bespreken. Dat is streven naar #ultiemeklanttevredenheid.

De voordelen van CCV Shop voor jouw webshop en klantenservice?

Het feit dat CCV Shop een allround service aanbiedt creëert veel mogelijkheden voor jouw organisatie om een webshop op te zetten die jouw bedrijf optimaal representeert. Zo kun je relatief eenvoudig een unieke lay-out creëren die goed aansluit op jouw huisstijl en de filosofie van je bedrijf. Hierdoor kun je jouw webshop eenvoudig een professionele uitstraling geven. Daarbij is het mogelijk om snel nieuwe producten online te zetten en krijg je direct inzicht in de geplaatste orders. Tot slot heeft CCV Shop ook gedacht aan de mogelijkheden op het gebied van marketing. Zo kun je bijvoorbeeld via diverse marketingkanalen ervoor zorgen dat je producten zichtbaar worden in Google Shopping, Amazon, Bol.com of Kaufland. Dit breidt de mogelijkheden uit om nieuwe potentiële klanten uit je doelgroep te bereiken zodat zij van koude leads in warme leads veranderen. Wij gebruiken onze expertise hierin graag en denken met jou mee. Zie Chatkracht als een verlengstuk van jouw organisatie en webcare en voeg daar onze expertise aan toe. Samen gaan we voor #ultiemeklanttevredenheid.

Dit levert ook veel mogelijkheden op om de klantenservicestrategie van jouw organisatie te optimaliseren. Doordat je met je webshop veel klanten van diverse kanalen binnenhaalt, is het belangrijk dat je hen ook goed te woord te staan om zo een optimale klantervaring te creëren. Dit is te realiseren door een duidelijke en doelgerichte klantenservicestrategie op te stellen. Hierin is het van belang dat je duidelijk voor ogen hebt wie je doelgroep is, wat hun wensen en eisen zijn en hoe je hen moet aanspreken. Ook hier denken de specialisten van Chatkracht graag mee. Met onze vertegenwoordiging in verschillende branches hebben wij een brede expertise. Deze zetten wij graag in voor jouw organisatie. Op deze manier streven wij dagelijks naar toegevoegde waarde.

De klantenservice ondersteuning van jouw webshop in CCV Shop

Bij Chatkracht zetten wij de ultieme klantervaring voorop. Dit doen wij door je Social Messaging, E-mail of telefonie uit te besteden. Wij vinden het belangrijk dat de klant na elk klantcontact een positief gevoel overhoudt. Daarom specialiseren wij ons in het verzamelen en analyseren van de data die wij via diverse klantenservicekanalen ontvangen om zo niet alleen onze dienstverlening, maar ook de algehele klantervaring van jouw websitebezoekers te verbeteren. Dit kan door middel van chatbots, flowbots of live-chats. Zo functioneren wij als verlengstuk van jouw organisatie en zijn wij representatief voor hetgeen wat jouw organisatie uit wil stralen. Naast CCV shop zijn wij ook ervaren in:

Periodiek bespreken wij de resultaten in een overzichtelijk maatwerk dashboard. Op basis van deze resultaten komen we met concrete adviezen om jouw dienstverlening te verbeteren. Dat is #ultiemeklanttevredenheid.