De kracht van een chatbot

Met de chatbot van Chatkracht ga je voor een snellere klantenservice, betere bereikbaarheid en hogere conversie. Samen zorgen wij voor tijdwinst en streven wij naar #ultiemeklanttevredenheid.

Chatbot inzetten
Chat

Wat is een chatbot?

Een chatbot kan gesprekken met websitebezoekers automatiseren en tijdsbesparing mogelijk maken. Wij bieden een persoonlijke service in combinatie met automatisering. Uiteraard transparant en meetbaar. Alles voor een positieve (klant)ervaring.

Met een chatbot van Chatkracht automatiseer je gesprekken met potentiële klanten. Onze krachtige chatbots zijn jouw flexibele digitale medewerkers. Jouw chatbot is verantwoordelijk voor het beantwoorden van veel gestelde vragen, helpen websitebezoekers verder en verzamelen 24 uur per dag warme leads.

De implementatie van de chatbot door Chatkracht ziet er als volgt uit:

Doelstelling
Doelstelling
bepalen
Kenniscentrum
Kenniscentrum
opstellen
Website installeren
Website
installeren
Pilot fase
Pilot
fase
Waarde
Waarde
creëren
Chatkracht

Past een chatbot bij jouw organisatie?

Een chatbot is maatwerk. Onze chatspecialisten gaan voor jou aan het werk om de digitale collega te creëren. Hierin staat de menselijke service in combinatie met snelheid centraal. Wij starten met een periode van drie maanden waarbij alle binnenkomende berichten door de specialisten van Chatkracht worden opgepakt. Zo wordt achterhaald wat de behoefte is van jouw websitebezoeker en op welke pagina welke vragen binnenkomen. 

Zo kunnen we na deze pilotperiode de oplossing kiezen die bij jouw organisatie past. Hierin laat je jouw bezoeker de keuze maken.

Een Chatbot waar jouw klanten
actief zijn.

Kies jouw kanaal! Klanten verwachten dat je altijd en overal bereikbaar bent. Chatkracht bouwt een chatbot voor ieder kanaal waarop jij actief bent. Denk hierbij aan jouw website en social messaging (zoals Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp en/of WeChat). Zo ben je daar waar je klanten zijn.

Met een chatbot van Chatkracht beantwoord je automatisch vragen van websitebezoekers zonder hier tijd aan te besteden. Daarnaast zit er een empathische medewerker van Chatkracht klaar om bij te springen. Zo kies je voor snelheid én een persoonlijke service.

Jouw chatbot gaat gaat verder waar jij stopt. De chatbot neemt bijvoorbeeld de communicatie over na sluitingstijd en in het weekend. Zo ben jij altijd bereikbaar daar waar jouw klanten zijn. Ook wanneer het jou niet uitkomt.

Onze chatbots worden continu slimmer en effectiever. Elke interactie met een klant zorgt voor ontwikkeling van de chatbot, flowbot of hybide chatbot. Zo is de chatbot steeds beter in staat om de websitebezoekers te woord te staan. Deze ontwikkeling is inzichtelijk, zo zijn wij transparant en is de vooruitgang meetbaar.

Chatbot
Chatspecialisten

Onze chatspecialisten zitten altijd klaar om binnen binnen 30 seconden te reageren wanneer een websitebezoeker persoonlijk contact wenst.

Met Chatkracht combineer je menselijke service met automatisering. Je laat jouw websitebezoeker de keuze maken. Wij zorgen hierin voor een positieve ervaring met de klantenservice, ook als de chatbot geen uitkomst kan bieden. Een teleurgestelde bezoeker heeft liever persoonlijk contact. Onze specialisten zitten klaar en bieden deze nuance en tonen empathie. Als een bezoeker gefrustreerd is en worstelt met de chatbot, staat een specialist van Chatkracht stand-by. Ook bij complexe en nieuwe problemen. Een specialist van Chatkracht kan dan inspringen en empathie tonen.


Door werk uit handen te geven houdt jouw team meer
over om écht verschil te maken.