Net als een echte klantenservicemedewerker wordt de chatbot steeds slimmer en effectiever. Elk klantcontact zorgt ervoor dat je digitale collega jouw klanten beter begrijpt en wij houden een rapport bij om die ontwikkelingen inzichtelijk te maken.
Over ontwikkelingen gesproken: je hebt vast wel van ChatGPT gehoord, een technologie met veel potentie voor een hoop organisaties. Bij Chatkracht zijn we dan ook druk bezig om te kijken hoe deze online AI-tool het beste ingezet kan worden binnen jouw bedrijf. Door middel van onafhankelijk advies zullen weje zo goed mogelijk helpen en begeleiden bij het automatiseren van jouw organisatie.
Een deel van jouw klanten zal contact zoeken via jouw website, terwijl anderen liever worden geholpen via social media. Voor #ultiemeklanttevredenheid wil je bereikbaar zijn op de plekken waar jouw klanten zijn. Met de hulp van Chatkracht is dat zo gepiept. Of het nou gaat om Facebook Messenger, Whatsapp, Telegram of WeChat – wij bouwen een chatbot voor ieder kanaal waarop jouw organisatie actief is.
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!
Adres
Chatkracht
Meest bezochte
Pagina’s
Vind ons op
Social Media
(C) 2025 Chatkracht BV | Privacy | Algemene voorwaarden