De toegevoegde waarde van live chat uitbesteden?

Wij zijn ervan overtuigd dat live chat uitbesteden een toevoegde waarde heeft voor iedere organisatie. Daarom zetten wij ons altijd in om #ultiemeklanttevredenheid te realiseren. Dit doen wij voor zowel onze klanten als de websitebezoekers van onze klanten. De live chat uitbesteden op jouw website draagt bij aan een hogere klanttevredenheid en bereikbaarheid.  

Snel en persoonlijk antwoord

Inzichtlijk en transparant

Maatwerk passend bij jouw bedrijf

Live chat uitbesteden om laagdrempelig contact op te nemen

Tegenwoordig gaat men steeds vaker eerst online op zoek naar informatie over een product of dienst voordat zij besluiten een aankoop te doen. Met live chat uitbesteden ben je optimaal bereikbaar. Hierdoor kom je direct in contact met (potentiële) klanten en leer je je doelgroep beter kennen. Dat is de meerwaarde van live chat op jouw website. Het is van groot belang om zichtbaar te zijn op de tijden dat jouw klanten zoeken. Lukt dit niet met het eigen team? Dan is live chat uitbesteden aan Chatkracht een passende oplossing! 

“Via een live chat functie op jouw website bied je bezoekers een anonieme en laagdrempelige manier om contact op te nemen met jouw organisatie.”

Daarnaast zetten onze ervaren medewerkers een onbekende websitebezoeker om in concrete contactgegevens. Zo genereer je warme leads. Deze warme leads worden vervolgens direct naar jou doorgestuurd. Dit is de optimale leadgeneratie van Chatkracht

Streef naar
#ultiemeklanttevredenheid

Wij zorgen via de live chat functie voor een optimale klantervaring. Onze chatspecialisten reageren altijd binnen 30 seconden op een binnenkomende vraag. Bereikbaarheid is naast snelheid een belangrijk onderdeel voor een optimale klantervaring. Met live chat ben je ook in de avond en in het weekend bereikbaar voor (potentiële) klanten. Websitebezoekers zoeken persoonlijk contact. Onze chatspecialisten zijn ‘echte’ mensen en bieden hierin zekerheid en vertrouwen. Is jouw klantenservicestrategie niet compleet met live chat? Bekijk dan onze inbound telefonie of telefoonaanname service. Zo streven we samen naar #ultiemeklanttevredenheid

Live chat is maatwerk

Klantgericht
Persoonlijk
Betrokken

Via de live chat nemen wij onduidelijkheden en onzekerheden direct weg. Wij zetten deze vragen op een empathische manier om in tevreden klanten. Dit vraagt om maatwerk. Met behulp van een uitgebreid kenniscentrum over jouw organisatie kunnen onze chatspecialisten direct de juiste informatie geven. Hiermee wordt de (potentiële) klant vakkundig te woord gestaan.

Elk chatgesprek is inzichtelijk. Zo werken wij transparant én kan er direct feedback worden gegeven over de desbetreffende antwoorden. Zo wordt ons kenniscentrum voortdurend bijgewerkt en blijft de informatie up to date.

Ook het chatvenster wordt op maat gemaakt. We creëren samen jouw eigen chatvenster. Jij kiest je eigen kleur, logo en bepaalt vooraf welke informatie er direct wordt weergegeven.

Rapportages om live chat
te analyseren

De informatie en vragen die jouw websitebezoekers bij het live chat uitbesteden geven zetten wij om in een uitgebreide rapportage. Aan de hand van de rapportage bespreken wij de data van de desbetreffende maand. Hierin analyseren wij onder andere:

Op basis van de rapportage kan de website en live chat functie worden geoptimaliseerd. Daarnaast biedt de rapportage relevante inzichten voor marketing doeleinden. Chatkracht gaat verder dan enkel het uitbesteden van jouw live chat. Dagelijks streven wij naar #ultiemeklanttevredenheid. Wij zetten onze dienstverlening optimaal in om toegevoegde waarde te creëren. Hierin streven wij naar perfectie voor jouw organisatie en je websitebezoeker. Voor ons is het uitbesteden van de live chat functie een samenwerking op lange termijn. Chatkracht functioneert als verlengstuk van jouw organisatie. Benieuwd wat live chat uitbesteden door Chatkracht voor jouw organisatie kan betekenen? Neem geheel vrijblijvend contact op!

Werk samen met het hybride model

Binnen de dienstverlening van Chatkracht is het mogelijk om live chat uit te besteden in de vorm van een hybride model. Binnen het hybride model heb je de mogelijkheid om ook zelf de live chat te beheren. Zo maak je gebruik van je huidige klantenservice, maar laat je dit aanvullen door Chatkracht. Op deze manier gaan wij samen voor #ultiemeklanttevredenheid. Wanneer je niet in staat bent om binnen 30 seconden een binnenkomend bericht op te pakken, dan pakken onze chatspecialisten de chat op. Wij staan altijd voor je klaar. Zo ben je altijd bereikbaar, ook buiten kantoortijden. Uiteraard is het ook mogelijk om enkel buiten kantooruren de live chat uit te besteden. Hiervoor kan dezelfde live chat op de website gebruikt worden. 

Met ons hybride model kan je de live chat uitbesteden zonder de gehele chat uit handen te geven. Hiermee creëren wij extra inzicht in onze dienstverlening. We werken samen met jouw organisatie om zoveel mogelijk waarde te creëren voor jou en je websitebezoeker. Dat is het voordeel van het hybride model. Naast de live chat uitbesteden functie biedt Chatkracht ook nog vele andere diensten aan zoals een Chatbot, een Flowbot en Social Messaging.

Hoe Chatkracht
#ultiemeklanttevredenheid
mogelijk heeft gemaakt voor haar klanten
200+
tevreden klanten
+ 4 jaar
in het implementeren en onderhouden van maatwerk chatvensters
+ 100k
gevoerde chatgesprekken
< 20 seconden
is gemiddelde tijdsduur van de eerste reactie van een chatspecialist