Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je efficiënt reageren en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat Chatkracht je klantvragen beheren. Binnen onze kantoortijden ontvangen jouw klanten doorgaans binnen een uur een reactie.
Telegram is een platform waarop berichten, foto’s, video’s en bestanden kunnen worden verstuurd. Het lijkt in die zin op WhatsApp, maar Telegram is niet gekoppeld aan een telefoonnummer. Gebruikers kunnen Telegram op hun telefoon installeren, maar ze kunnen ook via de webapplicatie gebruik maken van deze diensten. Telegram heeft op dit moment meer dan 100 miljoen actieve gebruikers. Klantenservice uitbesteden met Chatkracht is nog nooit zo makkelijk geweest.
Chatkracht maakt het mogelijk om via Telegram bereikbaar te zijn, zonder dat je hier tijd in hoeft te investeren. Voeg Telegram toe als contactmogelijkheid voor jouw klanten, wij doen de rest. Dat is gaan voor #ultiemeklanttevredenheid.
Als we ervoor kiezen om voor jouw onderneming de communicatie via Telegram te verzorgen dan reageren onze ervaren medewerkers binnen 30 seconden op alle binnenkomende berichten. Zo mis je niets en ben je er zeker van dat jouw (potentiële) klanten altijd een reactie krijgen. Dit alles, zonder er zelf mee bezig te zijn. Dat is het voordeel van het uitbesteden bij Chatkracht. Zo creëer je meer tijdsbesparing, betere klantretentie en een hogere conversie door je taken bij Chatkracht uit te besteden.
Voordat we voor jouw onderneming aan de slag gaan, richten we een uitgebreid kenniscentrum in. Dit kenniscentrum is speciaal voor jouw ontwikkeld en bevat de belangrijkste informatie die onze specialisten nodig hebben om voor jouw organisatie te communiceren. Met deze informatie kunnen we websitebezoekers en dus (potentiële) klanten goed te woord staan. Weten we het antwoord op een vraag niet of vraagt het antwoord om inzage in de systemen, dan sturen we het gesprek door. Je klantenservice nog meer uitbreiden? Wij verzorgen ook inbound telefonie met onze telefoonservice.
We gaan hierin graag een stapje verder en handelen alle klantvragen zo volledig mogelijk af. Dit kan alleen met toegang tot de voor jullie essentiële systemen. Denk daarbij aan Lightspeed, Magento, WooCommerce, Shopify, Prestashop en CCV Shop. Met een koppeling tot één of meer van deze systemen kunnen onze specialisten meer voor jouw klanten betekenen. Heeft een klant een E-commerce vraag over een order, bijvoorbeeld of de bestelling goed is doorgekomen, dan kunnen wij dit in één oogopslag zien. Zonder toegang tot het systeem was dit niet mogelijk geweest en had de klant langer moeten wachten op een antwoord. Met toegang tot de voor jouw belangrijke systemen kunnen wij jouw klanten beter en sneller helpen. Dit draagt bij aan #ultiemeklanttevredenheid. Dit kan alleen met toegang tot de voor jullie essentiële systemen.
Het versturen van berichten, foto’s, video’s en bestanden is binnen Telegram niet alleen een op een mogelijk maar kan je als onderneming ook breder trekken. Potentiële klanten en websitebezoekers kunnen zich aanmelden voor jouw Telegram Channel. Vanuit dit Telegram Channel kun je snel en eenvoudig content versturen naar iedereen die zich heeft aangemeld. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het versturen van updates over jouw onderneming, zoals kortingscodes en korte nieuwsbrieven. Door het versturen van deze content via Telegram wordt het voor de ontvanger zeer gemakkelijk om hierop te reageren. Zo maak je het verstuurde bericht interactief en kom je met jouw klanten in gesprek. Onze specialisten reageren hier altijd binnen 30 seconden op.
Zo blijf je dicht bij je klanten staan en kun je eventuele problemen met bijvoorbeeld kortingscodes snel verhelpen. Dat is gaan voor #ultiemeklanttevredenheid.
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media