Direct hulp bij Mailchimp klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw Kaufland klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Chatkracht maakt het makkelijk met Mailchimp

Misschien ken je Mailchimp wel. Dit veelzijdige marketing platform helpt je bij het creëren, verzenden en beheren van e-mailcampagnes. De software helpt je om jouw e-mailmarketing vanaf één plek te beheren en automatiseren. Om nóg meer overzicht te creëren, kan Chatkracht jou helpen met een slimme koppeling. Hierbij verbinden we Mailchimp met de andere onderdelen van jouw klantenservice. Het resultaat is één centraal punt voor al jouw marketingactiviteiten en een extra efficiënte werkwijze. Tijd besparen? Laat dat maar aan Chatkracht over! 

Beheer al jouw kanalen vanaf één plek

Doordat wij Mailchimp integreren in onze software, bijvoorbeeld binnen Trengo, Zapier, Zendesk of Salesforce, kunnen wij jouw klanten nog beter en sneller te woord staan. Door deze koppeling te maken komen bijvoorbeeld alle mails, reacties en whatsapp berichten binnen op één plek. Op deze manier maakt Chatkracht maximaal gebruik van de software waar jij op werkt en streven we samen naar #ultiemeklanttevredenheid.

Het beheren van al jouw contactkanalen vanuit één plek zorgt ervoor dat wij jouw klanten op de meest efficiënte manier kunnen bedienen. We kunnen zien via welke kanalen een (potentiële) klant eerder contact heeft gehad en op die manier het juiste kanaal kiezen voor die specifieke persoon. Je voorkomt dubbele communicatie en bereikt jouw klanten via het kanaal welke zij het liefste gebruiken. Zo benut je de voordelen van het beheren van al jouw kanalen vanuit één plek met de software koppelingen vanuit Chatkracht. Zo hebben wij koppelingen met AFAS, Exact, Teamleader of Pipedrive.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het hulp bij Mailchimp klantvragen?

Alles is meetbaar en inzichtelijk

Net zoals binnen Mailchimp is binnen de software van Chatkracht de koppeling met onder andere Google Analytics mogelijk. Zo gaat er geen kostbare data verloren en kun jij jouw klanten altijd volgen binnen hun gehele customer journey. Of het contact nu via Mailchimp verloopt of via een ander kanaal, je weet precies in welke fase van de journey jouw klant zich bevindt. Op deze manier kunnen wij gebaseerd op cijfers onze dienstverlening optimaliseren en het maximale uit onze samenwerking halen.

Onze ervaren medewerkers maken het verschil

Door te koppelen met Mailchimp mis je geen enkele interactie meer met jouw (potentiële) klanten. Een nieuw bericht of actie vanuit jouw klant komt direct bij onze ervaren medewerkers binnen. Zij ondernemen actie om uit elke interactie het maximale te halen. Heeft de klant behoefte aan een gesprek? Dan zijn onze specialisten beschikbaar om de klant te woord te staan. Heeft de klant specifieke vragen? Dan helpen wij de klant aan een antwoord. Toont de klant interesse, dan zetten onze ervaren medewerkers deze interesse om in een concrete kans. Zo wordt elk klantcontact benut. Onze ervaren specialisten maken daarin het verschil. Zij zijn thuis in jouw branche en weten hoe ze moeten communiceren. De persoonlijke touch maakt het compleet. Zo streef jij samen met Chatkracht naar #ultiemeklanttevredenheid.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen