Koppelingen met Mailchimp

Ga voor #ultiemeklanttevredenheid door gebruik te maken van onze koppeling met Mailchimp. Chatkracht maakt voor jouw onderneming de koppeling met Mailchimp. Alles omtrent marketing, automatisering en e-mail met elkaar in verbinding. Zo haal je het maximale uit het uitbesteden van (een deel van) jouw klantenservice. Met de koppeling met Mailchimp ga je net dat stapje verder.

Chatkracht

Beheer al jouw kanalen in één plekt

Doordat wij Mailchimp integreren in onze software, bijvoorbeeld binnen Trengo, Zapier, Zendesk of Salesforce, kunnen wij jouw klanten nog beter en sneller te woord staan. Op deze manier maakt Chatkracht maximaal gebruik van de software waar jij op werkt en streven we samen naar #ultiemeklanttevredenheid.

Het beheren van al jouw contactkanalen vanuit één plek zorgt ervoor dat wij jouw klanten op de meest efficiëntie manier kunnen bedienen. We kunnen zien via welke kanalen een (potentiële) klant eerder contact heeft gehad en op die manier het juiste kanaal kiezen voor die specifieke persoon. Je voorkomt dubbele communicatie en bereikt jouw klanten via het kanaal welke zij het liefste gebruiken. Zo benut je de voordelen van het beheren van al jouw kanalen vanuit één plek met de software koppelingen vanuit Chatkracht. Zo hebben wij koppelingen met AFAS, Exact, Teamleader of Pipedrive.

Alles is meetbaar en inzichtelijk

Net zoals binnen Mailchimp is binnen de software van Chatkracht de koppeling met onder andere Google Analytics mogelijk. Zo gaat er geen kostbare data verloren en kun jij jouw klanten altijd volgen binnen hun gehele customer journey. Of het contact nu via Mailchimp verloopt of via een ander kanaal, je weet precies in welke fase van de journey jouw klant zich bevindt. Op deze manier kunnen wij gebaseerd op cijfers onze dienstverlening optimaliseren en het maximale uit onze samenwerking halen.

Chatspecialisten van Chatkracht

Onze ervaren medewerkers maken het verschil

Door te koppelen met Mailchimp mis je geen enkele interactie meer met jouw (potentiële) klanten. Een nieuw bericht of actie vanuit jouw klant komt direct bij onze ervaren medewerkers binnen. Zij ondernemen actie om uit elke interactie het maximale te halen. Heeft de klant behoefte aan een gesprek, dan staan onze specialisten klaar. Heeft de klant specifieke vragen, dan helpen wij de klant aan een antwoord. Toont de klant interesse, dan zetten onze ervaren medewerkers deze interesse om in een concrete kans. Zo wordt elk klantcontact benut. Onze ervaren specialisten maken daarin het verschil. Zij zijn thuis in jouw branche en weten hoe ze moeten communiceren. De persoonlijke touch maakt het compleet. Zo streef jij samen met Chatkracht naar #ultiemeklanttevredenheid.