Direct hulp bij klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Extra efficiënt met Pipedrive

Pipedrive is een klantrelatiebeheer (CRM) platform dat bedrijven helpt bij het beheren van hun verkoopprocessen en klantcontacten. Het biedt tools voor het bijhouden van leads, automatiseren van taken en analyseren van verkoopprestaties. Maar wist je dat je deze software ook heel goed kunt koppelen aan jouw klantenservice-kanalen? Zo creëer je een fijn overzicht van al jouw klantcontacten en communicatiestromen en heb je al je salesfunnels in kaart. Als je ervoor kiest om jouw klantenservice uit te besteden aan Chatkracht, helpen we je niet alleen met het reageren op klantvragen. We maken ook slimme koppelingen met programma’s als Pipedrive, zodat jouw klantcontact zo efficiënt mogelijk verloopt. Zo halen we het onderste uit de kan voor jouw klanten én jou. #ultiemeklanttevredenheid, noemen we dat. 

Wij zijn Chatkracht

Chatkracht kan je helpen met het beheren van jouw klantenservice. Dat doen we met vlotte vingers, een empathische aanpak en ultieme efficiëntie. Dat laatste bereiken we door jouw communicatiestromen samen te brengen in overzichtelijke softwareprogramma’s, zoals Pipedrive, Exact, Hubspot en AFAS. Welke klantenservice kanalen we voor je beheren, is aan jou. Zo kunnen we jouw organisatie vertegenwoordigen via e-mail, Live Chat en de telefoon, maar ook via Social Media kanalen als Instagram en Facebook. We zorgen altijd dat we klanten te woord staan op een manier die past bij jouw merk en we laten geen vraag onbeantwoord. Het resultaat: een hoop tevreden klanten én flinke tijdsbesparing voor jou. Benieuwd hoe Chatkracht jouw klantenservice kan verbeteren? We gaan graag in gesprek.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Wij perfectioneren jouw klantenservice met Pipedrive

Bij Chatkracht vinden we het belangrijk dat communicatie met leads zo soepel en efficiënt mogelijk verloopt. Als organisatie wil je natuurlijk zowel je huidige als potentiële klanten zo goed mogelijk aanspreken. Door al jouw communicatiestromen te koppelen aan Pipedrive, houden we de status van al jouw leads overzichtelijk en richten we je klantenservice zo efficiënt mogelijk in. En of we je nu helpen met klantenservice via e-mail, telefoon, social media, of webwinkels als Amazon en bol.com – we gaan altijd voor verbetering. Zo stellen we een dashboard met data uit de gevoerde klantgesprekken voor je op. Hiermee blijf jij op de hoogte van ons werk en hebben wij inzicht in wat we nog meer kunnen doen om #ultiemeklanttevredenheid te bereiken. Dus, waar wacht je nog op? Laten we jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?

We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen