Direct capaciteit voor jouw klantenvragen?

Wil je snel schakelen en zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat Chatkracht jouw klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten vaak binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Alles automatisch met Zapier

Zapier is een software die verschillende apps en diensten met elkaar verbindt, zodat gebruikers workflows kunnen creëren om repetitieve taken te automatiseren. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat een nieuw mailbericht automatisch in een spreadsheet wordt geregistreerd. Je kunt je misschien wel voorstellen dat je met behulp van Zapier een stuk efficiënter kunt werken. Je moet alleen wel even uitvinden hoe het precies werkt. Daar helpen onze communicatiespecialisten je graag bij. Als je besluit om jouw klantenservice uit te besteden aan Chatkracht, helpen we je niet alleen met het beantwoorden van klanten via telefonie, Live Chat, e-mail, social media en andere kanalen. We kunnen je ook ondersteunen in het gebruik van programma’s als Zapier, Lightspeed, Magento, WooCommerce en Shopify. Zo bouwen we een efficiënte workflow. Scheelt jou een hoop tijd en je klanten veel frustraties!

Aangenaam, wij zijn Chatkracht

Voordat we je meer uitleggen over werken met Zapier, stellen we onszelf graag even voor. Wij zijn Chatkracht, jouw beste vriend in klantenservicebeheer. Met onze vlotte vingers, empathische aanpak en eeuwige klantvriendelijkheid nemen we je graag wat werk uit handen. Of we nou kunnen helpen met een overname van jouw e-mail, Live Chat en telefoniediensten, of bij het beantwoorden van klantvragen via Bol.com, Kaufland of Amazon – onze communicatiespecialisten staan altijd voor je klaar. Op welke kanalen en momenten we te hulp schieten, bepaal jij. Maar één ding staat vast: met de hulp van Chatkracht streef je altijd naar #ultiemeklanttevredenheid. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over hulp bij klantvragen i.c.m. Zapier?

Kiezen voor Chatkracht, is kiezen voor #ultiemeklanttevredenheid

Zapier kan helpen bij het beheren van jouw klantenservice, door verschillende applicaties en tools te integreren en automatiseren. Onze communicatiespecialisten weten goed welke koppelingen er mogelijk zijn en kijken graag wat werkt voor jouw organisatie. Zo kunnen we zorgen voor integratie van jouw ticketsystemen, synchronisatie van klantinteracties en generatie van automatische antwoorden. Dit alles zorgt ervoor dat jouw (potentiële) klanten nog sneller, beter en vollediger geholpen kunnen worden. En dat betekent dat jij een hoop tijd bespaart, die je kunt besteden aan andere belangrijke zaken binnen jouw bedrijf. Werk je niet met Zapier, maar bijvoorbeeld met Zendesk of Trengo. Ook dan staan onze communicatiespecialisten voor je klaar. Neem contact met ons op, dan kijken we graag wat het beste werkt voor jouw organisatie.
Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?

We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail
klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen