Tijdsbesparing creëren met het uitbesteden van jouw klantenservice

De klantenservice en webcare van een organisatie is dé basis van ieder bedrijf en een essentieel onderdeel van de klantervaring. Het is waar directe klantcontacten beginnen die verdere acties van (potentiële) klanten bepalen. Echter kan het opzetten en beheren van diverse klantenservicekanalen en klantcontact best tijdrovend zijn. In deze situatie kan het uitbesteden van een of meer onderdelen van de klantenservice een uitkomst zijn die je helpt toch een ultieme klantervaring te bieden en tijdsbesparing te creëren.

Hoe het uitbesteden van jouw klantenservice tijdsbesparing creëert

Het is niet nodig om de gehele klantenservice uit te besteden voordat de voordelen hiervan zichtbaar worden. Het creëren van tijdsbesparing kan al beginnen bij het uitbesteden van de live chatfunctie op je website. Door jouw websitebezoekers de mogelijkheid te bieden om bij korte vragen of onzekerheden contact op te nemen, kunnen de communicatiespecialisten van Chatkracht deze klanten helpen en hun vragen beantwoorden. Hierdoor worden deze klanten geholpen met hun vragen en hoef jij hun aanvraag niet meer te behandelen en kun jij de volledig aandacht richten op andere belangrijke werkzaamheden.

Alle facetten van de klantenservice uitbesteden

Naast het uitbesteden van een of meerdere onderdelen is het ook mogelijk om de gehele klantenservice uit te besteden aan Chatkracht. Wij bezitten al meerdere jaren ervaring in het uitbesteden van diverse klantenservice kanalen, waaronder Chatbots, Flowbots, E-mail, Hybride modellen, sociale media en telefonie. Samen met onze klanten richten wij de klantenservicekanalen in en bespreken wij de mogelijkheden, communicatiestijl en richten wij een uitgebreid kenniscentrum in. Door heldere en duidelijke communicatie met onze klanten kunnen wij hun merk zo goed mogelijk representeren. Zo ondersteunen en creëren wij impact voor onze klanten en hun websitebezoekers, zowel binnen als buiten kantooruren en in het weekend.

De werkwijze van Chatkracht

Bij Chatkracht hechten wij veel waarde aan een transparante werkwijze, waarbij duidelijke en persoonlijke communicatie met onze klanten omtrent de dienstverlening voorop staat. 

Wij vinden feedback en persoonlijke communicatie essentiële factoren in het optimaliseren van onze dienstverlening. Zo blijven wij betrokken bij zowel onze eigen dienstverlening als die van onze klanten en kunnen wij blijvend tijdsbesparing creëren. Meer weten over onze dienstverlening? Neem gerust contact op via de live chat op onze website.

Daarbij vinden wij het belangrijk om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk aan te passen op de wensen en behoeften van de klant. Onze software maakt het mogelijk om dit te doen; door de mogelijkheid tot integraties met diverse softwareprogramma’s kunnen wij websitebezoekers helpen met vragen over bijvoorbeeld de status van hun bestelling, hun serviceaanvragen of voorraden van producten. Wij hebben ervaring met software koppelingen zoals Simplicate, ZOHO, Trengo, Pipedrive, Teamleader, AFAS, Exact, Zapier en Zendesk. Wij functioneren als een compleet klantenserviceteam dat zoveel mogelijk tijdsbesparing creëert voor jouw organisaties en je medewerkers om zich optimaal te focussen op jullie werkzaamheden.