Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je snel kunnen schakelen en zorgen dat jouw klanten altijd vriendelijk geholpen worden? Laat dan je telefonische klantvragen afhandelen door Chatkracht. Binnen onze kantoortijden worden jouw klanten vriendelijk te woord gestaan.
Kunnen jouw potentiële klanten je al goed bereiken via de chatbot of flowbot op jouw website? Mooi, maar vergeet het belang van telefonie niet! Met een goede telefoonaanname service geef je klanten de mogelijkheid om direct vragen te stellen en dus snel antwoorden te krijgen. Daarnaast zorgt het persoonlijke aspect van telefonie ervoor dat consumenten meer en sneller vertrouwen zullen krijgen in jouw organisatie. Jij stelt complexe vragen toch ook liever via de telefoon?
Tijd om de telefonie van jouw organisatie op orde te krijgen, dus! Wij van Chatkracht komen je daar graag bij helpen. We kunnen de telefonie (deels) van je overnemen en zullen daarbij altijd streven naar #ultiemeklanttevredenheid. Benieuwd hoe we dat doen?
Het realiseren van een goede telefonische bereikbaarheid is niet altijd makkelijk: het kan een hoop tijd kosten. Door je telefonie uit te besteden creëer je zowel tijdsbesparing als waardevolle klantcontacten.
Als je ervoor kiest om jouw gehele klantenservice uit te besteden aan Chatkracht, zullen onze communicatiespecialisten klaar zitten om jouw klanten telefonisch te woord te staan. Dat doen ze binnen 30 seconden en altijd op een persoonlijke en vriendelijke manier. Zo maken wij impact voor jouw bedrijf.
Ook als je jouw klantenservice graag in eigen beheer wilt houden, kunnen we je van dienst zijn. Door jouw telefonie gedeeltelijk uit te besteden aan Chatkracht, zullen onze communicatiespecialisten alleen te hulp schieten wanneer al jouw lijnen bezet zijn. Zo kunnen klanten alsnog snel en vriendelijk geholpen worden, zonder lang in de wachtrij te staan. Dat voorkomt frustraties en creëert vertrouwen.
Naast tijdsbesparing zorgt dit ervoor dat je klanten altijd tevreden zijn en je reputatie als betrouwbare partner wordt versterkt. Consumenten waarderen directe, persoonlijke communicatie en het snelle oplossen van hun problemen. Hierdoor zullen zij eerder geneigd zijn om terug te komen en positieve ervaringen te delen, wat jouw merk ten goede komt. Klinkt goed, toch?
Benieuwd wat Chatkracht kan betekenen voor jouw organisatie?
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media