De kracht van een hybride chatbot

Je haalt meer uit je klantenservice als je kiest voor het hybrid chatbot model van Chatkracht. Door samen te werken zorg je voor een snellere klantenservice, tijdsbesparing, klantretentie, betere bereikbaarheid en hogere conversie. Er zit altijd een medewerker van Chatkracht klaar om in te springen. Op deze manier combineer je de snelheid van een chatbot of flowbot met de menselijke service van Chatkracht. Dit zorgt niet alleen voor tijdswinst, maar zo streven wij samen naar #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

Hybride chatbot combineert chatbot en flowbot

Een chatbot en flowbot zijn enorm efficiënt. Vaak wordt de menselijke maat hierin onderschat. Loopt een websitebezoeker of (potentiële) klant vast in de flow of het gesprek met de bot, dan zorgt dit voor frustratie en irritatie. Ook als een klant een klacht heeft of ontevreden is over de service is een empathische reactie van cruciaal belang. Door gebruik te maken van ons hybride chatbot model zit er een ervaren chatspecialist klaar om in te springen als dit nodig is. Zo is het altijd mogelijk om met een echt persoon in contact te komen. Op deze manier combineer je het beste van beide werelden; efficiëntie én menselijke service. Dat is wat wij noemen #ultiemeklanttevredenheid.

Ons hybride chatbot model gaat verder

Door te werken met ons hybride model haal je het meeste uit jouw eigen klantenservice en vul je deze aan met onze specialisten. Wil je bijvoorbeeld zelf de chat oppakken, maar niet tussen 12.00u en 13.00u als je middagpauze houdt, dan zitten onze specialisten back-up. Wil je enkel overdag zelf de klantenservice oppakken en je bereikbaarheid uitbreiden? Dan nemen onze ervaren medewerkers het stokje in de avond en in het weekend van je over. Wil je piekmomenten het hoofd bieden? Wij staan voor je klaar. Kan jij niet binnen 30 seconden een eerste reactie geven, dan nemen wij het van je over. Kortom, genoeg mogelijkheden met ons hybride chatbot model!

Chatspecialisten van Chatkracht

Elke situatie is uniek

Onze dienstverlening is maatwerk. Jouw situatie is uniek. Wij gaan graag samen in gesprek om te bepalen op welke manier het hybride chatbot model voor jou past. Dit is onder andere afhankelijk van jouw eigen bezetting, jouw wensen en welke doelstellingen je nastreeft. Wij denken hierin graag mee. Naast chatbots verzorgen wij ook software koppelingen zoals Simplicate, Trengo, Zapier en Zendesk. Ook voor Bol.com en Amazon verzorgen wij klantenservice diensten.