Een hybride chatbot inzetten voor jouw klanten?

Wil je snel schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk geholpen worden? Laat Chatkracht jouw klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten meestal binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

De kracht van een hybride chatbot modelstrategie

Bij hybride chatbot wordt een flowbot of chatbot gecombineerd met de empatie van Chatkracht. Ons hybride chatbot model combineert de mogelijkheden van een chatbot of flowbot met menselijke service. Merk je dat klanten niet altijd goed geholpen worden met een chatbot of flowbot? Door de empathische skills van onze chatspecialisten te koppelen aan een bot, worden jouw klanten direct geholpen door een medewerker wanneer de chatbot tekort schiet. Hierdoor voorkom je ontevreden bezoekers omdat de chatbot of flowbot niet het gewenste antwoord kan geven. Op deze manier werkt jouw klantenservice niet alleen veel soepeler, maar zorg je ook voor een betere bereikbaarheid en hogere conversie. En dan hebben we ‘t nog niet eens gehad over de enorme tijdsbesparing die het hybride chatbot model met zich meebrengt…

Doelgericht van een hybride chatbot, maar wel menselijk

Een chatbot en een flowbot zijn natuurlijk hartstikke efficiënt, maar laten we de kracht van menselijkheid niet vergeten. Misschien heb je het zelf wel eens ervaren:

Je bent aan het chatten met een bot, maar plotseling loopt het gesprek vast. De bot lijkt je niet te kunnen helpen met jouw vraag, wat zorgt voor een hoop frustratie en irritatie. Kon je maar even met een échte medewerker praten.

Ons hybride chatbot model maakt dit mogelijk, door er een chatspecialist met menselijke vaardigheden bij te halen wanneer dit nodig is. Zo hebben jouw klanten altijd de keuze om verder te worden geholpen door een ervaren medewerker en combineer je het beste van twee werelden: efficiëntie én empathie!

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Ons hybride chatbot model gaat verder

Door te werken met ons hybride chatbot model haal je het meeste uit jouw eigen klantenservice en versterk je deze met de hulp van onze chatspecialisten. Ben je op vaste werkdagen en -tijden in staat om binnenkomende vragen zelf af te handelen? Dan kunnen wij het in de avonduren en in het weekend van je overnemen. Lukt het jouw medewerkers niet om klanten binnen 30 seconden te woord te staan? Geen probleem, met ons hybride chat model worden jouw klanten razendsnel geholpen. Samen zorgen we ervoor dat je je bereikbaarheid vergroot, terwijl je een hoop tijd bespaart. Jouw klanten blij, jij blij.

We doen het samen

Elke situatie is uniek, dat weten wij als geen ander. Daarom kunnen we ons hybride chat model perfect afstemmen op jouw organisatie. We gaan graag samen in gesprek om te kijken hoe het hybride chat model past binnen jouw bedrijf. Voor een optimaal resultaat houden we rekening met de bezetting van jouw eigen klantenservicemedewerkers en de software die zij gebruiken. Of het nu gaat om Simplicate, Trengo, Zapier of Zendesk – we zorgen ervoor dat ons hybride chat model naadloos aansluit op jouw organisatie. En natuurlijk focussen we daarbij op jouw doelstellingen. We doen het samen!

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen