Jouw B2C klanten bereik je met
Chatkracht

Of je er nu voor kiest om je klantenservice volledig uit te besteden of gedeeltelijk uit te besteden. Door dit te doen via Chatkracht ben je er zeker van dat je jouw klanten weet te bereiken. Wij hebben jarenlange ervaring met het bedienen van de B2C doelgroep en weten consumenten dan ook op de juiste manier te woord te staan. Elke consument is uniek, net zoals jouw onderneming. Onze specialisten benaderen jouw klanten met de tone of voice die jij kiest. Zo is Chatkracht een webcare verlengstuk van jouw organisatie. Wij staan consumenten op de juiste manier te woord en zetten elk klantcontact om in een waardevol gesprek voor jouw organisatie. Afhankelijk van jouw focus, kan dit gaan om warme leads maar kunnen dit ook enkel aftersales gerelateerde gesprekken zijn. Met elke interactie streven wij naar een tevreden (potentiële) klant, dat is voor ons #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

Jouw focus is onze missie

Samen bepalen we de insteek van onze samenwerking. Gaan we focussen op het verzamelen van warme leads, gaan we enkel relevante productinformatie verstrekken of gaan we klanten ondersteunen in de aftersales fase. Afhankelijk van de richting die we samen bepalen gaan onze specialisten aan de slag. Uiteraard denken wij hier graag in mee. Onze expertise op het gebied van B2C klantcontact komt hierin van pas. Wij weten als geen ander hoe je jouw doelen op het gebied van klantenservice kunt bereiken. We richten onze samenwerking zo in zodat we hier het meeste uit kunnen halen. We blijven met elkaar in gesprek en monitoren de kwaliteit van onze dienstverlening constant. Alleen zo kunnen we de doelen bereiken die we samen hebben opgesteld. Dat is samenwerken met Chatkracht.

Wij gaan verder waar anderen stoppen

Het uitbesteden van (een gedeelte van) jouw klantenservice is geen hogere wiskunde. Het uitbesteden op een persoonlijke en empathische manier is dat wel. Onze ervaren mensen weten hoe ze op een klant moeten reageren en bieden dit persoonlijke contact. Zij nemen de tijd en zijn pas tevreden als jouw klant dat ook is. Dit vraagt om een maatwerk oplossing, welke Chatkracht levert. Deze maatwerk oplossingen kunnen een software koppeling zijn maar ook het oppakken van de Social Messaging, telefonie, E-mail of Google Business.

Daarnaast kijken wij verder dan enkel het uitbesteden van de klantenservice en gebruiken wij alle data vanuit de contactmomenten om jouw organisatie te voorzien van concrete adviezen. Wil je processen efficiënter inrichten of wil je bijvoorbeeld klantvragen afvangen door de informatie op de website uit te breiden? Op basis van onze expertise en de data vanuit het klantcontact formuleren wij periodiek concrete adviezen om jouw onderneming verder te helpen. Zo dragen we niet alleen bij aan jouw organisatie, maar blijven we ook kritisch op onze eigen dienstverlening. Er is altijd ruimte voor verbetering, dat is onze instelling. Zo streven wij naar #ultiemeklanttevredenheid.