Klantenvragen beantwoorden op Bol.com uitbesteden?

Bol.com, wie kent het niet. Bol.com is een webwinkel met een bereik in Nederland en België. Een goed kanaal om naast je eigen webshop te gebruiken. Ook kun je Bol.com gebruiken zonder dat je een eigen webshop zoals WooCommerce, Shopify, Magento of Lightspeed hebt. Bol.com biedt talloze voordelen voor zowel kopers als verkopers, geen wonder dat het bereik van Bol.com zo groot is. Producten biedt je eenvoudig aan via Bol.com en alles wordt binnen het platform van Bol.com geregeld. Veilig en betrouwbaar alles op één plek. 

Klantvragen komen binnen via Bol.com en ook retourzendingen worden op deze plek verwerkt. Daarom het ideale kanaal om jouw producten te verkopen. Of je Bol.com nu naast je bestaande webshop gebruikt of als enige verkoopkanaal, dit brengt extra werkzaamheden met zich mee. Hiervoor heb je geen tijd en dit staat los van je core business. Denk hierbij aan orderlijsten doorzetten, facturen uploaden en klantvragen beantwoorden. Chatkracht denkt hierin graag mee en neemt dit werk uit handen, dat is de kracht van #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

Wij zijn de baas over jouw strikes

Net zoals andere webwinkels werkt Bol.com met strikes. Doe je het goed, dan sta je bij Bol.com bovenaan. Maar wacht je te lang met reageren op een klantvraag of ben je niet klantvriendelijk, dan volgt er een strike. Dit gebeurt ook als je aangeeft telefonisch bereikbaar te zijn, maar je de telefoon niet binnen 30 seconden oppakt (lees hier meer over onze telefonieoplossingen). Gelukkig heeft een strike niet direct gevolgen, maar krijg je meerdere strikes in een korte tijd dan volgen er wel consequenties. Zo zakt je positie in de ranking of kom je helemaal niet meer naar voren tussen de zoekresultaten op Bol.com. Met een grote daling van je omzet als gevolg.

Door samen te werken met Chatkracht hoef je je hier geen zorgen over te maken. Wij nemen jouw werkzaamheden uit handen. Onze specialisten zorgen ervoor dat klanten altijd tijdig en op een juiste manier te woord worden gestaan. Zo voorkom je kostbare strikes. En krijg je onverhoopt toch een strike door het toedoen van één van onze ervaren mensen, dan komen wij tegemoet in de schade. Dat is ontzorgen op het gebied van Bol.com, zodat jij kunt profiteren van alle voordelen die dit kanaal te bieden heeft. Naast Bol.com verzorgen wij ook Social Messaging, E-mail, Kaufland en Amazon webcare. Dat is #ultiemeklanttevredenheid van Chatkracht.

Koppel Bol.com en haal het maximale uit onze samenwerking

Klantvragen beantwoorden zonder dat je direct antwoord kan geven helpt maar beperkt als het gaat om tijdsbesparing. Door onze ervaren specialisten toegang te geven tot verschillende systemen gaan wij net dat stapje verder. Op deze manier kunnen onze ervaren mensen de klantvraag direct verwerken en oplossen, dat is #ultiemeklanttevredenheid. Jij hebt er geen omkijken meer naar en de klant wordt snel verder geholpen.

Daarnaast is bol.com eenvoudig te integreren binnen verschillende klantenservice software systemen zoals Trengo, Hubspot, Zapier, Zendesk en Salesforce. Neemt een klant via een ander kanaal dan Bol.com contact op, dan maakt deze koppeling het mogelijk direct de juiste gegevens in te zien. Afhankelijk van hoe wij onze samenwerking inrichten kunnen onze specialisten op deze manier klanten van informatie voorzien of zelfs direct wijzigingen maken en de klantvraag volledig afronden. Wij gaan graag samen in gesprek om het maximale uit onze samenwerking te halen. Wat ons betreft vraagt dit altijd om maatwerk. Dat is #ultiemeklanttevredenheid.