Direct hulp bij Google Business klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw Google Business klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Klantenservice via Google Business uitbesteden

Maak jij al gebruik van Google Business? Dit platform stelt bedrijven in staat om informatie te beheren en te delen op verschillende Google-services. Omdat Google Business het mogelijk maakt om beoordelingen, vragen en berichten achter te laten, komt hier ook klantcontact bij kijken. Een mooie kans om de klantenservice van jouw organisatie te onderscheiden van die van concurrenten. Chatkracht komt je daar graag bij helpen. Als je jouw Google Business-klantenservice aan ons uitbesteedt, stellen we een gedreven team van communicatiespecialisten voor je samen. Zij zorgen ervoor dat de vragen en beoordelingen die jij ontvangt via Google Business snel en vriendelijk beantwoord worden. Zo bereikt Chatkracht #ultiemeklanttevredenheid voor jou. 

Dit is Chatkracht

Wij zijn Chatkracht: jouw partner in klantenservicebeheer. We staan bekend om onze vlotte vingers, persoonlijke benadering en eeuwige klantvriendelijkheid. En we staan niet alleen klaar om je te helpen met je klantenservice via Google Business, maar ook via live chat, e-mail, telefoon en social media. Op WhatsApp en WhatsApp business kunnen we jouw klanten ook uitstekend te woord staan en we weten zelfs via Kaufland, bol.com en Amazon alles uit jouw klantenservice te halen. Het maakt dus niet uit welk kanaal je gebruikt om jouw klanten te helpen, wij nemen je graag wat werk uit handen. Wanneer en op welke manier we dat doen, bepaal jij. Één ding staat vast: we zorgen altijd voor een naadloze integratie tussen jouw klantenservice en andere belangrijke onderdelen van je bedrijf, waardoor je uiteindelijk een hoop tijd bespaart. Zo gaan we voor #ultiemeklanttevredenheid op de meest efficiënte manier.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het hulp bij Google Business klantvragen?

De meerwaarde van online klantenservice via Google Business

Het zal je vast niet verbazen, maar uit onderzoek blijkt dat bijna driekwart van alle online zoekopdrachten via Google gedaan wordt. Door zichtbaar te zijn op Google, kun je veel meerwaarde creëren voor jouw organisatie. Een goede online klantenservice kan hierbij helpen. Als je onze communicatiespecialisten inschakelt, zullen ze snel en vriendelijk reageren op reviews, vragen en opmerkingen via Google Business. Op deze manier geven we een mooi visitekaartje af voor jouw organisatie, terwijl we potentiële klanten informeren over jouw producten of diensten. Zo gaan tijdbesparing en verkoop hand in hand. 

Voortdurende verbetering in jouw Google Business

Voor veel mensen vindt het eerste klantcontact plaats via Google. Bij Chatkracht zien we het belang van een goede klantenservice voor de algehele ervaring van jouw huidige en potentiële klanten. Met een goede bereikbaarheid, duidelijke service en vriendelijke benadering kunnen we hen optimaal van dienst zijn. En daarin blijven we verbeteren. Vanaf het moment dat we samenwerken, houden we een overzichtelijk dashboard voor je bij. Hierin zetten we resultaten en gegevens uit de klantgesprekken die we voor je voeren. Via deze data blijf jij op de hoogte van ons werk. En voor ons vormen deze punten de basis voor de voortdurende verbetering van onze service. Zo doen we het elke dag een beetje beter voor jouw organisatie. Benieuwd hoe Chatkracht jouw klantenservice naar een hoger niveau tilt? 

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen