Direct hulp bij het oppakken van jouw klantvragen?

Wil je snel schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk geholpen worden? Laat Chatkracht jouw klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten meestal binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Leadgeneratie met de tools van Chatkracht

Chatkracht zorgt ervoor dat je op elk moment bereikbaar bent voor jouw potentiële klant. Door je leadgeneratie bij ons uit te besteden zorgen wij voor warme leads op de kanalen waarop jouw organisatie actief is.

Zet websitebezoekers om in warme leads met je leadgeneratie uitbesteden bij Chatkracht.

Live chat kan onder andere worden ingezet als tool bij leadgeneratie uitbesteden om extra sales te genereren. Onze chatspecialisten zullen zich dan richten op het bevorderen van warme leads voor jouw organisatie. Dit begint bij het proactief aanspreken van jouw websitebezoekers. Door gebruik te maken van triggers (ook wel pop-ups genoemd) stimuleren wij (potentiële) klanten om een chat te starten. Dat is het ultieme doel bij je klantenservice uitbesteden. Ook kan dit klantencontact worden uitgevoerd door onze telefoonservice of antwoordservice.

Tijdens het uitbesteden van leadgeneratie stellen wij de bezoeker vragen over de specifieke pagina waarop hij of zij zich bevindt. Bijvoorbeeld of er vragen zijn over het product en dat onze chatspecialist klaar zit om deze vragen direct te beantwoorden.

Zet websitebezoekers om in warme leads door je leadgeneratie uit te besteden

Door live chat in te zetten zullen jouw (potentiële) klanten direct een persoonlijke en prettige ervaring hebben. Als websitebezoekers een chat starten zullen onze chatspecialisten hen begroeten zoals jij dat graag wilt. Onze specialisten maken gebruik van het kenniscentrum dat samen is opgesteld, zo weten wij precies op welke manier en hoe we klanten kunnen helpen. Naast live chats kunnen wij ook je (hybride) chatbot of flowbot verzorgen.

Daarnaast stellen wij bij leadgeneratie uitbesteden vragen die van belang zijn voor jouw bedrijf. Denk hierbij aan op welke termijn iemand aan gaat schaffen, welk budget iemand in gedachten heeft en welke wensen er voor iemand van belang zijn. Met behulp van deze input vanuit de chat heb jij al een jumping-off point voor de opvolging met de klant. Op deze manier zet je met leadgeneratie uitbesteden potentiële klanten die je website bezoeken om in echte klanten door je leadgeneratie uit te besteden bij Chatkracht.

 

Verhoog de conversie van jouw website met leadgeneratie uitbesteden

Door onder andere live chat te laten uitbesteden door Chatkracht zorg je ervoor dat je altijd laagdrempelig bereikbaar bent voor (potentiële) klanten. Wij komen op het juiste moment in contact met jouw websitebezoeker. Hierdoor zetten wij jou potentiële klant om in een warme lead.

Help bezoekers verder in hun customer journey door je leadgeneratie uit te besteden

Als je leadgeneratie uitbesteedt bij Chatkracht beantwoorden onze vragen van (potentiële) klanten. Hiermee nemen wij onduidelijkheden en belemmeringen weg. Daardoor komen bezoekers direct verder in het bestelproces. Dit zorgt niet alleen voor meer bestellingen, maar creëert ook vertrouwen in jouw organisatie.

Een persoonlijke aanpak zorgt voor vertrouwen met onze leadgeneratie tactieken

Een belangrijk element bij een aankoop is vertrouwen. Het ontbreken van vertrouwen is een veel genoemde barrière om niet over te gaan tot een bestelling. Met de bereikbaarheid en snelheid van de leadgeneratie van Chatkracht zorg je direct voor meer vertrouwen in jouw organisatie. Doordat achter de live chat op jouw website echte mensen zitten krijg je een menselijk gezicht. Naar deze persoonlijke aanpak zijn websitebezoeker altijd op zoek. Dit schept vertrouwen in jouw organisatie.

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Haal het beste uit jouw leadgeneratie

Bij het uitbesteden van leadgeneratie is het belangrijk dat onze chatspecialisten genoeg informatie hebben verzamelt in de chat, wanneer dit lukt is het tijd om de lead aan jouw organisatie door te geven. De chatspecialist zal het gesprek op een correcte manier afronden en deze zo snel mogelijk doorsturen naar jouw organisatie. Zo kun je direct contact opnemen en benut je de warme lead optimaal! Wist je dat wij ook andere klantenservice zoals Social MessagingE-mailinbound callcenter en telefonie kunnen uitvoeren? Chatkracht is de ideale partner voor je webcare!

“Als we kijken naar de cijfers zien we dat gemiddeld 3 tot 5 procent van de websitebezoekers  een chatgesprek start. Vervolgens wordt meer dan 25% van de gesprekken geconverteerd naar een lead of direct sale!”

Hoe creëer je klantretentie via je klantenservice kanalen?

Wat belangrijk is in het optimaliseren van je klantenservicestrategie is het creëren van een persoonlijke benadering. Dit kan door klanten op een persoonlijke wijze te helpen. Hierbij verminder je het gebruik van standaardantwoorden. Onze antwoordservice verhelpt dit probleem. Daarnaast krijgen klanten het gevoel dat jouw organisatie hun vragen, twijfels of frustraties begrijpt en dat jij hen écht verder helpt.

De eerste interactie die een klant vaak met een organisatie heeft, is met de klantenservice. Als je als organisatie klanten in deze eerste interactie aan jouw organisatie, je producten of diensten en de voordelen hiervan weet te binden, zullen zij sneller blijven hangen of terugkomen wanneer zij de producten of diensten die je jij aanbiedt nodig hebben. Hierbij is snelheid ook een belangrijke factor; door klanten snel van een antwoord te voorzien, hebben zij snel een beeld van jouw organisatie en de meerwaarde die jouw producten of diensten kunnen bieden. Een goed CRM systeem kan hierbij helpen.  Bij Chatkracht hebben wij ervaring met deze (CRM) software koppelingen zoals Simplicate, ZOHO, Trengo, Pipedrive, Teamleader, AFAS, Exact, Zapier en Zendesk.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen