Magento: het platform als het gaat om het beheren van een webshop

Magento is één van de grootste en bekendste platforms voor webshopbeheer. Alles is in te stellen en aan te passen. Dit gaat van het design van jouw webshop tot een volledige controle over het voorraadbeheer. Met Magento heb jij een streepje voor op jouw concurrenten en weet je zeker dat alles goed is geregeld. Door dit samen met Chatkracht op te pakken heb je direct de juiste expertise in huis. Binnen Magento kun je onder andere bestellingen inzien, orders wijzingen, terugbetalingen uitvoeren en kortingscodes aanmaken. Vele integraties en koppelingen zijn mogelijk waardoor het eenvoudig is om Magento te verbinden met bestaande systemen waar je in werkt. Werk je binnen Magento of wil je graag binnen Magento gaan werken, dan is Chatkracht jouw partner op het gebied van het uitbesteden van (een gedeelte van) jouw webcare klantenservice.

Chatkracht_5

Meerwaarde haal je uit Magento door gebruik te maken van de integraties

Magento 2 is te koppelen aan een scala van verschillende systemen en software. Zo richt jij jouw systemen precies in zoals jij het wilt hebben. Denk daarbij bijvoorbeeld aan een integratie binnen de software waarmee je met klanten communiceert. Chatkracht denkt hier graag in mee.
Binnen een communicatiesoftware zoals Trengo, Zapier, Hubspot, Zendesk of Salesforce is deze link zo gemaakt. Na het maken van deze koppeling profiteer je van veel voordelen. Zo heb je via jouw communicatiesoftware direct inzicht in Magento. Dit kan door een koppeling op naam of bijvoorbeeld ordernummer. Initiële informatie gekoppeld aan de klant is direct zichtbaar, gedetailleerde informatie haal je op door verder te navigeren binnen Magento. Onze ervaring en expertise gebruiken we hierin om jouw te adviseren, zo creëren wij de maatwerk koppeling die het beste voor jouw past.

Werk efficiënter met een Magento koppeling

Afhankelijk van de aard van de koppeling is het mogelijk om informatie in te zien, maar ook om informatie te wijzingen. Denk bijvoorbeeld aan het aanpassen van een order. Deze koppeling met de systemen die voor jou belangrijk zijn zoals Simplicate, Pipedrive, Teamleader of Zoho, dragen bij aan een efficiënt werkproces.

Je hoeft niet meer te schakelen tussen verschillende systemen en kan klanten sneller en beter helpen. De juiste informatie heb je altijd bij de hand. Chatkracht denkt graag mee om de koppeling zo efficiënt mogelijk in te richten. Dat is streven naar #ultiemeklanttevredenheid

Jouw organisatie vraagt om maatwerk

Wat een samenwerking met Chatkracht bijzonder maakt is dat wij altijd maatwerk leveren. Iedereen is uniek, dat zijn wij en dat ben jij ook. Of je nu net met Magento gaat werken of al jaren met Magento werkt maakt niet uit. We gaan samen in gesprek over hoe wij de koppeling met Magento het beste vorm kunnen geven. Tot welk niveau krijgen onze specialisten toegang en tot waar zijn wij bevoegd om zaken aan te passen. Gaan we enkel data inzien of gaan we ook direct handelingen uitvoeren als orderwijzingen en terugbetalingen. Onze jarenlange expertise en kennis met Magento maakt het mogelijk om hierin een goed onderbouwd advies te geven. Op basis van jouw wensen en doelen maken wij een plan van aanpak waarin we onze werkwijze met (of zonder) Magento toelichten. Met uiteindelijk één gemeenschappelijk doel: streven naar #ultiemeklanttevredenheid. Naast Magento hebben wij ook ervaring met de volgende CMS systemen: