Direct capaciteit voor jouw Magento klantvragen

Wil jij snel kunnen schakelen en dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw klantvragen binnen Magento oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, snel antwoord. 

Neem contact op:

Magento en Chatkracht gaan hand in hand

Waarschijnlijk ken je Magento wel: een van de bekendste platforms voor webshopbeheer. Of het nu gaat om de lay-out van jouw webshop of het beheren van jouw voorraad – met Magento houd je alles onder controle. Omdat onze communicatiespecialisten goed weten waar ze de belangrijkste informatie over jouw klanten, bestellingen en producten kunnen vinden, wordt het makkelijker om binnenkomende vragen beter en sneller te beantwoorden. Als jouw organisatie al werkt met Magento en je besluit jouw klantenservice aan ons over te laten, werken onze communicatiespecialisten dan ook moeiteloos met je mee. Geholpen door hun jarenlange ervaring weten ze precies waar ze belangrijke informatie kunnen vinden, waardoor ze jouw klanten altijd snel kunnen helpen. Daarom is Chatkracht de ideale partner voor het uitbesteden van jouw klantenservice. 

Wij weten de weg binnen Magento

Chatkracht kan de telefonie, live chat, e-mail of social media klantenservice die bij jouw webshop hoort van je overnemen. In het toewijzen van rechten aan een gebruiker biedt Magento veel mogelijkheden. De software maakt het mogelijk om bestellingen in te zien, orders te wijzigen, terugbetalingen te doen en kortingscodes aan te maken. Omdat wij het belang van werken met Magento zien, zorgen we ervoor dat al onze communicatiespecialisten ermee overweg kunnen. Ze kunnen zij Magento bijvoorbeeld verbinden met andere systemen die jouw organisatie gebruikt, zoals Trengo, Zapier, Hubspot, Zendesk of Salesforce. Deze naadloze integratie, gecombineerd met onze persoonlijke aanpak, zorgt voor een efficiënte workflow. Op deze manier kunnen we de service-ervaring van jouw klanten optimaliseren, zonder dat jij er zelf extra tijd aan kwijt bent. #Ultiemeklanttevredenheid, noemen we dat!

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Jouw organisatie vraagt om maatwerk

Bij Chatkracht weten we als geen ander hoe de klantenservice van organisaties van elkaar kunnen verschillen. Daarom bieden wij altijd oplossingen op maat. Wanneer je besluit om met ons samen te werken, kijken we samen hoe onze diensten in combinatie met Magento het beste werken voor jouw bedrijf. Dankzij onze ervaringen en kennis van Magento kunnen we je altijd een goed onderbouwd advies geven. Op basis daarvan ontwikkelen we een plan van aanpak, waarin we onze werkwijze toelichten. Uiteindelijk focussen we ons op één gemeenschappelijk doel: #ultiemeklanttevredenheid

Benieuwd wat Chatkracht nog meer voor jouw organisatie kan betekenen? Onze communicatiespecialisten werken ook moeiteloos met Prestashop, CCV Shop, Woocommerce, Shopify en Lightspeed

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen