Direct hulp bij G-mail klantvragen?

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat dan jouw Gmail klantvragen oppakken door Chatkracht. Zo krijgen jouw klanten, tijdens onze kantoortijden, binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Chatkracht houdt jouw
g-mail box bij

Is de Gmail inbox van jouw klantenservice het beste te vergelijken met een bodemloze put? Met de hulp van Chatkracht is een overvolle inbox verleden tijd. Waarschijnlijk bevat het grootste deel van de binnenkomende e-mails vragen die relatief makkelijk te beantwoorden zijn. Deze kunnen onze communicatiespecialisten snel en eenvoudig voor je oppakken. De vragen waar ze niet direct uitkomen, worden gebundeld zodat jij ze op een gewenst moment kunt beantwoorden. Zo beantwoorden wij dus het grootste deel van jouw e-mails en houd jij tijd over voor belangrijkere zaken. Dat is nog ‘ns tijdsbesparing

Integreren voor overzichtelijkheid

Als je gebruik maakt van Gmail komt jouw Google Account met veel extra functionaliteiten en opties. Allemaal ontzettend handig, maar je mailbox ruimt zichzelf niet op. Wij helpen je graag met het beantwoorden van jouw e-mails, door jouw Gmail account te koppelen met onze software. Welk deel van de binnenkomende e-mails we oppakken, is aan jou. Zo kun je onze communicatiespecialisten bijvoorbeeld alleen inzetten voor vragen die eenvoudig te beantwoorden zijn. Maar met een extra inwerkperiode, kunnen we ze ook trainen om antwoord te geven op alle binnenkomende vragen. We kunnen je dus op verschillende manieren helpen, maar we streven daarbij altijd naar #ultiemeklanttevredenheid. Niet alleen voor jouw klanten, maar ook voor jou. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Beheer je G-mail inbox samen met Chatkracht

Houd je liever zelf grip op je inbox, maar kun je wel wat ondersteuning gebruiken? Ook dat is mogelijk! We integreren samen jouw Gmail in het systeem dat het beste bij jouw wensen past. We maken een analyse en gaan vanuit daar bezig met het automatiseren van onze workflows. Hierbij kijken we bijvoorbeeld hoe we bepaalde vragen al kunnen tackelen voordat ze gesteld worden en of het mogelijk is om voor vaak terugkerende vragen standaardantwoorden in te stellen.

Door een tweedeling te maken, zorgen we ervoor dat jij enkel de noodzakelijke berichten hoeft te beantwoorden. Onze communicatiespecialisten doen de rest, maar uiteraard wel in overleg met jou. Door te werken in dezelfde software als jouw organisatie, wordt alles wat we voor je doen inzichtelijk gemaakt. Zo kunnen we van elkaar leren en bereiken we binnen de kortste keren #ultiemeklanttevredenheid.

Optimaliseren met Gmail-data

De koppeling tussen Gmail en onze software maakt veel zaken inzichtelijk. Denk hierbij aan reactiesnelheid, resultaat, gemiddelde afhandeltijd en het aantal e-mails dat onze communicatiespecialisten per dag voor je beantwoorden. We houden alles voor je bij. Door deze data te combineren met onze jarenlange kennis en ervaring, kunnen we jouw e-mail klantenservice optimaliseren. 

En als we dan toch bezig zijn, nemen we ook graag jouw telefonie, Google Business, en WhatsApp klantenservice van je over.

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen