Klantenservice via Gmail uitbesteden

Ken je dat? Dat de e-mail inbox van je klantenservice elke dag helemaal vol loopt? Door je eerste lijns e-mail uit te laten besteden bij Chatkracht is een overvolle inbox verleden tijd. Onze specialisten zorgen ervoor dat jij je bezig kan houden met de zaken die er echt toe doen. Wij handelen het grootste deel van jouw e-mail af, zodat jij tijd overhoudt voor andere zaken. Dat is nog eens tijdsbesparing

Komen we er niet uit, dan bundelen we deze vragen tot één moment zodat het afhandelen van je mail een fluitje van een cent wordt. Deze integratie is bijvoorbeeld te maken met Gmail en Outlook. Zo gaan we samen voor #ultiemeklanttevredenheid.

Chatkracht

Je inbox houd je overzichtelijk door deze te integreren met Chatkracht

Als je gebruik maakt van Gmail komt jouw Google Account met veel extra functionaliteiten en opties. Allemaal ontzettend handig, maar je mailbox ruimt zichzelf niet op. Wij nemen jouw Gmail graag uit handen en koppelen jouw e-mail met onze software. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen dat wij enkel de binnenkomende vragen oppakken die eenvoudig te beantwoorden zijn en de rest naar jou doorzetten. Ook is het mogelijk dat wij jouw Gmail volledig overnemen. Om antwoord te kunnen geven op alle binnenkomende vragen, vraagt dit uiteraard om een gedegen inwerkperiode. Dit behoort allemaal tot de mogelijkheden van Chatkracht. Onze mensen nemen graag het werk uit handen en streven daarbij constant naar #ultiemeklanttevredenheid. Voor jou en ook voor jouw klanten.

Houd een deel in huis door samen te werken met Chatkracht

Liever grip houden op je eigen inbox, maar wel de specialisten van Chatkracht als back-up hebben? Ook dat is mogelijk! We integreren samen jouw Gmail (of Outlook) in het systeem wat bij jouw wensen en behoeften past. We maken een analyse slag en vanuit daar gaan we bezig met het automatiseren van workflows en processen. Hierin kijken we bijvoorbeeld hoe we bepaalde vragen al kunnen tackelen voordat deze worden gesteld en of het mogelijk is om voor vaak terugkerende vragen standaardantwoorden in te stellen. Je klantenservice uitbesteden bij Chatkracht garandeert een goede klantenservice strategie.

We maken een tweedeling zodat jij enkel de noodzakelijke berichten hoeft te beantwoorden, onze mensen doen de rest. Dit doen wij constant in overleg. We werken binnen dezelfde software waardoor alles inzichtelijk wordt gemaakt. We kunnen van elkaar leren en breiden onze kennis uit. Doordat wij groeien in onze samenwerking wordt het mogelijk, waar gewenst, steeds meer taken over te nemen waar jij liever geen tijd aan besteed. Zo maken wij impact en creëren wij meerwaarde, dat is #ultiemeklanttevredenheid.

Chatspecialisten

Data uit Gmail is waardevol voor optimalisaties

Door de koppeling te maken tussen Gmail (of Outlook) en onze systemen wordt alles inzichtelijk. Denk aan reactiesnelheid, oplossnelheid, gemiddelde afhandeltijd en het aantal e-mails per dag. Daarnaast wordt ook het resultaat van de conversaties, de klanttevredenheid en andere belangrijke resultaten periodiek geanalyseerd. We houden alles bij. Zo kunnen we enerzijds onderbouwd op gevoel en anderzijds onderbouwd vanuit de data samen werken aan een optimalisatie van jouw inbox. Naast e-mail kan je ook de telefonie en Google Business bij ons uitbesteden!

De knelpunten komen bloot te liggen en pakken we stapsgewijs aan. Alle output aan data wordt periodiek gedeeld in onze op maat gemaakte dashboards. Dit is hoe wij dagelijks gaan voor #ultiemeklanttevredenheid.