Direct hulp bij het oppakken van klantvragen i.c.m. WooCommerce?

Wil je snel schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk geholpen worden? Laat Chatkracht jouw klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten meestal binnen een uur antwoord.

Neem contact op:

Chatkracht creëert meerwaarde met WooCommerce

WooCommerce is een hulpmiddel dat je kunt toevoegen aan je WordPress-website om een online winkel te maken en te beheren. Het biedt veel mogelijkheden voor productbeheer, betalingen, verzending en integraties met verschillende diensten, zoals jouw klantenservice. En als je die uitbesteed aan Chatkracht zorgen we niet alleen dat jouw klanten altijd vriendelijk geholpen worden, maar ook dat jouw klantenservice zo efficiënt mogelijk werkt. Door middel van slimme koppelingen linkt Chatkracht informatie van jouw website aan onze klantenservice. Zo kunnen we jouw klanten razendsnel en opperbest te woord staan en bereiken we binnen de kortste keren #ultiemeklanttevredenheid.

Wij zijn Chatkracht

Chatkracht is er om jouw klantenservice te optimaliseren met een gouden combinatie van AI en menselijk contact. Met onze vlotte vingers, persoonlijke aanpak en jarenlange ervaring staan wij klaar om jouw klanten te ondersteunen. Dat doen we voor vrijwel elk klantenservice-kanaal dat je kan bedenken – van Facebook Messenger tot WhatsApp en van Live Chat tot telefonie. Wie de samenwerking met ons aangaat, krijgt een ervaren team van communicatiespecialisten en een vaste contactpersoon die je maandelijks bijpraat over de resultaten die wij voor jou behalen. De data die voortkomt uit de klantgesprekken die we namens jouw organisatie voeren, vormt de basis voor het optimaliseren van onze diensten. Zo zorgen we dat we het elke dag een beetje beter doen. 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren
Meer weten over het hulp bij klantvragen i.c.m. WooCommerce?

Hoe Chatkracht werkt met WooCommerce

Zoals eerder aangegeven, kun je via WooCommerce een webshop opzetten en optimaliseren. Dat laatste gebeurt via eenvoudige koppelingen die we kunnen maken met systemen van derden, zoals betaalmogelijkheden of klantenservice-kanalen. Onze communicatiespecialisten weten precies wat er nodig is voor een complete klantervaring, en kijken graag met je mee om te bepalen welke koppelingen het beste passen bij jouw bedrijf. Zo creëren we samen een efficiënte klantenservice, waardoor jij een hoop tijd overhoudt voor andere belangrijke zaken. Benieuwd naar de mogelijkheden? Kom eens koffie drinken!

We maken het meetbaar

Of we jouw klantenservice nou ondersteunen via WooCommerce, Prestashop, CCV Shop, Shopify, Magento of Lightspeed – we houden alle resultaten netjes bij. De data die voortkomen uit gesprekken die we voor jouw organisatie voeren, verzamelen we in een op maat gemaakt dashboard. Dit overzicht kun jij inzien wanneer je wilt. Zo geef je veel werk uit handen, zonder dat je de controle verliest. Dat geldt trouwens ook voor de uren die onze communicatiespecialisten voor je werken. Onze ondersteuning kan de bereikbaarheid van jouw organisatie flink vergroten. Maar kun je onze hulp op het ene moment beter gebruiken dan op het andere? Geen probleem. We schieten te hulp wanneer jij dat wilt.  Benieuwd hoe Chatkracht jouw klantenservice kan optimaliseren? We gaan graag in gesprek!

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen