Chatkracht
Dit is wie wij zijn en waar wij voor staan!

Wij geloven dat een persoonlijke benadering het verschil kan maken in de klantervaring. Door bezoekers een persoonlijke, empathische en snelle service aan te bieden, maak je de klantervaring compleet. Het bieden van een goede klantenservice is essentieel geworden.

Onze missie

De ervaring van klanten, afnemers en werknemers met één interactie tegelijk verbeteren.  

Hierdoor gaan we samen voor de  #ultiemeklanttevredenheid.

Onze specialisten

Bij Chatkracht werken wij met specialisten die zich dagelijks willen ontwikkelen en verbeteren. Het (elkaar) helpen, flexibel zijn en het zoeken naar oplossingen zit in ons karakter. Al deze specialisten hebben hun eigen achtergrond en kwaliteit. Maar aan één ding specifiek beleven wij veel plezier: Wij gaan altijd
voor #ultiemeklanttevredenheid

Onze klanten geven ons
gemiddeld en een 9.6 op basis van +50 beoordelingen 

Binnen 30 seconden een reactie op je bericht

Sam

Zoë

Jaap

Jennifer

Martijn

Dominique

Onze klanten geven ons gemiddeld een 9.6 op basis van 50+ beoordelingen

Onze aanpak

Bij Chatkracht gaan we verder dan enkel het uitbesteden van jouw klantenservice. Dagelijks zetten wij onze dienstverlening optimaal in met als doel om meerwaarde te creëren voor jouw organisatie en jouw websitebezoeker. Hierin streven wij naar perfectie, morgen kan altijd beter zijn dan vandaag. Onze overtuigingen, ambities en waarden komen is onze dienstverlening. We implementeren en leveren maatwerk. Maatwerk houdt in dat we onze rekening houden met de wensen van onze klant. Hierbij laten we ons leiden door de uiteindelijke gebruiker en de doelstelling van de klant.Verantwoordelijkheid is een belangrijk onderdeel in onze organisatie. Wij realiseren ons dat wij in het belang van onze klanten mogen communiceren. Dit doen wij te allen tijde op een open en transparante manier. Wij zien het beheren van jouw klantenservice als een samenwerking op lange termijn. Chatkracht functioneert hierbij als verlengstuk van jouw organisatie.

Lotte

Thijs

Fleur O

Meryn

Bereikbaar van 09:00 uur ‘s ochtends tot 21:00 uur ‘s avonds

Romée

Chloé

Iris

Luuk

Sander

Fleur

Indy

Floris

Helma

Floor

Flexibel op- en afschalen wanneer jullie dat uitkomt

Onze waarden

Persoonlijk en betrokken

Altijd aandacht en tijd voor onze klanten en naar de afnemers van onze klanten.

Kanalen Chatkracht

Verantwoordelijk

Wij realiseren ons dat wij in het belang van onze klanten mogen communiceren.

Transparant

Wij laten zien wanneer wij wat op
welke manier doen.

De toegevoegde waarde van Chatkracht

Wij willen ervaring klanten, afnemers en werknemers met één interactie tegelijk verbeteren. Dat is onze missie. Wij geloven dat deze ervaring wordt omgezet in ultieme klanttevredenheid. De kracht zit in de tijd en persoonlijke aandacht richting de afnemers van de klanten van Chatkracht. Wij begrijpen onze klanten pas echt wanneer wij ons verdiepen in hun doelgroep en organisatie Wij zijn ambitieus en zien onze rol als een van de drijvende factoren achter een organisatie. Chatkracht voelt zich betrokken en verantwoordelijk en mede door de persoonlijke en transparante werkwijze bouwt Chatkracht samen aan een duurzame relatie.

Over chatkracht
Hoe Chatkracht
#ultiemeklanttevredenheid
mogelijk heeft gemaakt voor haar klanten
200+
tevreden klanten
+ 5 jaar
in het implementeren en onderhouden van maatwerk chatvensters
+ 500k
gevoerde chatgesprekken
< 20 seconden
is gemiddelde tijdsduur van de eerste reactie van een chatspecialist