Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je snel schakelen en zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk te woord worden gestaan? Laat Chatkracht jouw klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten vaak binnen een uur antwoord.
Teamleader is een cloudgebaseerde softwaretool die bedrijven helpt bij het beheren van projecten, CRM, facturatie, en tijdregistratie. Het vergemakkelijkt bedrijfsprocessen door overzicht te bieden en taken te automatiseren, wat leidt tot efficiënter werken en betere klantrelaties. Je kunt je dus wel voorstellen dat een fijne workflow in Teamleader veel tijdsbesparing kan opleveren binnen jouw bedrijf. Bij Chatkracht begrijpen we dat ook. Besteed jij jouw klantenservice aan ons uit? Dan laten we onze diensten naadloos aansluiten op de softwareprogramma’s waar jouw organisatie mee werkt. Zo werken we zo snel en nauwkeurig mogelijk, terwijl jouw klantenservice beweegt naar #ultiemeklanttevredenheid.
Aangenaam, wij zijn Chatkracht – jouw partner in klantcontact. We staan bekend om onze vlotte vingers, persoonlijke aanpak en brede kennis van allerlei klantenservice-kanalen. Of je jouw klanten nu te woord staat via e-mail, Live Chat, WhatsApp of Facebook Messenger – onze communicatiespecialisten zijn er om je te helpen. Als je de samenwerking met ons aangaat, stellen we een ervaren team voor je samen. We wijzen een vaste contactpersoon aan, die je elke maand bijpraat over de klantgesprekken die we voor jouw organisatie voeren. De data die uit deze gesprekken voortkomen, vatten we samen in een op maat gemaakt dashboard. Zo blijf je lekker op de hoogte, terwijl je veel tijd overhoudt voor andere belangrijke dingen. Kortom: jouw klantenservice is bij ons in goede handen!
Bij Chatkracht vinden wij het belangrijk dat zowel interne als externe communicatie zo soepel mogelijk verloopt. Als organisatie wil je natuurlijk zowel je huidige als potentiële klanten zo goed mogelijk te woord staan. Met onze hulp kun je al jouw klantenservice-kanalen aan elkaar koppelen om zo alle communicatiestromen binnen en buiten het bedrijf inzichtelijk te maken. Zo kunnen (potentiële) klanten contact opnemen met jouw organisatie op de manier die hun voorkeur heeft, terwijl jij alle mogelijke contacten inzichtelijk houdt.
Naast hun brede kennis van Teamleader, weten onze communicatiespecialisten ook alles van andere software. Zo maken we bijvoorbeeld ook koppelingen met Simplicate, ZOHO, Trengo, Pipedrive, AFAS, Exact, Zapier en Zendesk. Omdat we weten dat iedere organisatie anders is, gaan we voorafgaand aan onze samenwerking graag in gesprek. We luisteren naar jouw wensen en bekijken hoe onze webcare het beste past bij jouw klanten. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Laten we een keer een kop koffie drinken!
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media