Direct capaciteit voor jouw Lightspeed klantvragen

Wil je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk worden geholpen met hun vragen binnen Magento? Laat Chatkracht je helpen door alle klantvragen tijdens onze kantoorturen snel te beantwoorden.

Neem contact op:

Chatkracht en Lightspeed

Ben jij al bekend met Lightspeed? Met dit geavanceerde software programma maak je het heel makkelijk om een webshop te beheren. Van marketing tot voorraadbeheer – met Lightspeed houd je al je zaken op orde en ben je jouw concurrenten een stap voor. Daarom zorgen wij ervoor dat onze communicatiespecialisten Lightspeed kennen als hun broekzak. Als je jouw klantenservice uitbesteedt aan Chatkracht, gebruiken ze die kennis om jouw websitebezoekers beter en sneller van dienst te zijn. Zo werken we samen naar #ultiemeklanttevredenheid voor jouw bedrijf. 

Wij houden het overzicht van jouw klantvragen

Wanneer je online gaat met jouw organisatie kom je er ongetwijfeld achter hoeveel tijd het kost om een goede klantenservice te onderhouden. Maar geen zorgen: Chatkracht kan de telefonie, live chat, e-mail en social media werkzaamheden die horen bij jouw webshop van je overnemen. Daarvoor stellen we een speciaal team van communicatiespecialisten op, dat altijd op de hoogte is van jouw organisatie en de systemen waarin je werkt. Als Lightspeed daarbij hoort, kunnen er slimme koppelingen gemaakt worden met programma’s als Trengo, Teamleader, ZOHO, Pipedrive, Zapier, Zendesk, Salesforce en Hubspot. En als je jouw producten ook op E-commerce platformen als Bol.com, Amazon of Kaufland verkoopt, koppelen we die ook gewoon. 

Wanneer een klant dan bijvoorbeeld een gesprek start via Trengo, kunnen onze communicatiespecialisten de bestelgeschiedenis van deze klant direct inzien via Lightspeed. Dat voorkomt onnodig schakelen en bespaart jou én je klanten een hoop tijd. Lekker efficiënt en extra klantvriendelijk! 

Zo gaan we samen aan de slag
Doelstelling bepalen
Kenniscentrum opstellen
Implementatie
Pilotfase
Waarde creëren

Laat je adviseren door onze specialisten

Hoe onze communicatiespecialisten precies te werk gaan bepaal jij. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om ze enkel klantgegevens in te laten zien. Maar we kunnen ook zorgen dat ze klantgegevens kunnen wijzigen, zodat de resultaten uit klantgesprekken die ze voor jou voeren direct verwerkt worden. Neem contact met ons op, dan maken we een plan op basis van jouw wensen. 

Onze tevreden klanten
Heb je een vraag?
We weten alles van live chat, chatbot, flowbot, social messaging en e-mail klantenservice! Stel je vraag hieronder, we komen graag in contact!

Jaap van der Meulen