Lightspeed: razendsnel een webshop opzetten en beheren

Lightspeed is een software waarbinnen het eenvoudig is je eigen webshop op te zetten en te beheren. Dit loopt van marketing tot voorraadbeheer. Door samen te werken met Chatkracht ben je je concurrenten een stap voor. Binnen Lightspeed is het mogelijk om verschillende koppelingen te maken met andere systemen. Ook biedt Lightspeed overzichtelijke dashboards waarbinnen alles inzichtelijk wordt gemaakt. Daarnaast kunnen orders worden ingezien, klanten worden toegevoegd en accounts worden aangemaakt. Lightspeed is een complete software voor het beheren van jouw webshop. Werk je al binnen Lightspeed of overweeg je met Lightspeed te gaan werken? Met het (gedeeltelijk) uitbesteden van jouw webcare klantenservice door Chatkracht maak je de klantervaring compleet. Onze ervaren specialisten zitten altijd voor jouw klanten klaar, dat is streven naar #ultiemeklanttevredenheid

Haal meer uit je dienstverlening door Lightspeed te koppelen

Een koppeling tussen Lightspeed en andere software waar je gebruik van maakt is eenvoudig te realiseren. Hierdoor zorg je ervoor dat alles op één plek binnenkomt. Dit voorkomt onnodig schakelen en bespaart tijd. Een mooi voorbeeld hiervan is onze vaste klantenservice software Trengo. Binnen Trengo is Lightspeed binnen een paar klikken gekoppeld. Direct na de koppeling kun je gebruik maken van alle extra’s die zo’n koppeling met zich meebrengt.

Door Lightspeed te koppelen met jouw huidige software zorg je ervoor dat de juiste informatie altijd bij de hand is. Start een klant een gesprek dan zie jij door de koppeling direct wie deze klant is en of deze reeds eerder een order heeft geplaatst in jouw webshop. Zo kun je niet alleen de klant direct te woord staan, maar signaleer je ook snel potentiële nieuwe klanten. In een drukke periode kun je zo snel prioriteiten stellen en klantvragen in de juiste volgorde afhandelen. Naast Trengo zijn ook andere koppelingen zoals Teamleader, ZOHO, Pipedrive, Zapier, Zendesk, Salesforce en Hubspot mogelijk.

De koppeling is op verschillende manieren in te richten. De specialisten van Chatkracht adviseren hierin graag. Zo kun je ervoor kiezen dat je enkel gegevens in kunt zien, maar kun je dit ook uitbreiden tot het wijzigen van gegevens. Zo kan input vanuit bijvoorbeeld een gesprek direct in jouw systeem worden verwerkt. Deze efficiënte manier van werken draagt bij aan een goede klantervaring en indirect aan #ultiemeklanttevredenheid

Ga verder met de ervaren specialisten van Chatkracht

Onze specialisten hebben veel ervaring met het werken binnen software als Lightspeed. Afhankelijk van voor welke werkwijze we kiezen maken onze specialisten gebruik van Lightspeed. Onze specialisten weten precies waar ze wat in Lightspeed kunnen vinden en denken graag mee in het inrichten van het proces. Gaan we enkel voor het inzien van orders of gaan we een stapje verder. Mogen onze mensen direct aanpassingen verwerken en de klant verder helpen of spreken we een bepaalde grens af? Op basis van jouw wensen maken we een plan. Dit draagt bij aan de klantervaring en bespaart daarnaast kostbare tijd. Hierdoor houd jij tijd over welke je aan andere belangrijke zaken kunt besteden. Dit alles draagt bij aan #ultiemeklanttevredenheid. Lightspeed is ook ideaal om uiteindelijk je producten op andere E-commerce platformen zoals Bol.com, Amazon of Kaufland te verkopen.