Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Kanalen
Social Messaging
Klantenservice Software
Marketplaces
Overige
CMS
Oplossingen
Doelgroep
Wil je snel schakelen en ervoor zorgen dat jouw klanten snel en vriendelijk geholpen worden? Laat Chatkracht jouw klantvragen afhandelen. Tijdens onze kantoortijden krijgen jouw klanten meestal binnen een uur antwoord.
Een optimale klantenservicestrategie is een waardevol middel om potentiële klanten te bereiken en bestaande klanten te helpen in een B2B markt. Binnen deze markt ligt de focus voornamelijk op het communiceren van informatie over je producten of diensten om potentiële en bestaande afnemers zo goed mogelijk te informeren. Wanneer klanten hierop vastlopen, is een goede klantenservice belangrijk om deze klanten verder te helpen. Klantenservice uitbesteden in een B2B markt? Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken!
Wij communiceren voor veel diverse klanten in diverse markten. Hierin is het belangrijk om de doelgroep, de markt en de producten en diensten van onze klanten goed in kaart te brengen om zo optimaal mogelijk voor hen te kunnen communiceren met hun klanten. Wij gaan samen met jou om tafel om te achterhalen waar jouw klanten tegenaan lopen en wat ze nodig hebben om succesvol een bestelling te doen of informatie aan te vragen. Daarbij brengen wij in kaart wie jouw organisatie is, de producten en/of diensten die jouw organisatie verkoopt en wat belangrijk is voor jouw organisatie. Op basis van deze informatie kunnen wij een heldere klantenservicestrategie opstellen met de juiste middelen die nodig zijn om de gestelde doelen te behalen. Deze middelen kunnen bestaan uit het uit handen nemen van Social Messaging, E-mail, telefonie of andere software koppelingen.
Wij vinden het belangrijk om onze klanten zo optimaal mogelijk te ondersteunen. Daarom zorgen wij voor een transparante dienstverlening waarbij wij alle resultaten inzichtelijk maken in verschillende dashboards en deze regelmatig met onze klanten delen. Hierdoor gaan wij dát stapje verder in onze dienstverlening om deze blijvend te optimaliseren en te verbeteren waar mogelijk. Door de inzichten die wij opdoen uit onze dienstverlening te delen met onze klanten kunnen wij niet alleen onze dienstverlening optimaliseren, maar kunnen wij onze klanten ook voorzien van nieuwe inzichten in diverse klantgroepen. Door mee te denken met onze klanten in diverse aspecten, gaat Chatkracht net dat stapje verder voor haar klanten. Met de hulp van Chatkracht creëren wij een betere klantretentie, meer conversies en tijdsbesparing.
Bij Chatkracht zorgen we voor een goede klantenservicestrategie voor onze klanten die optimaal aansluit op hun huidige communicatiestijl. Wij passen onze dienstverlening aan op onze klanten in plaats van andersom. Dit kan zijn doormiddel van een chatbot, live-chat funtie, telefoon beantwoordservice, callcenter of flowbot. Door de doelgroep, de markt en de producten en diensten van onze klanten goed in kaart te brengen en onze dienstverlening hierop aan te passen, creëren wij #ultiemeklanttevredenheid en een sterke webcare. Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan nu contact met ons op!
Adres
Chatkracht
Vind ons op
Social Media